موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی با تدریس Luan Wise (مدت زمان : 13m 1s دقیقه)

با استفاده از رسانه­های اجتماعی به جست­وجوی بهترین شیوه­های بازاریابی محتوا بپردازید.  در این دوره­ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می­سازد که می­توانید در رسانه­های اجتماعی بگنجانید و توضیح می­دهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده­تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه­ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایج­تان ارائه می­دهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوای­تان با استفاده از رسانه­های اجتماعی با شما به اشتراک می­گذارد.

مباحث عبارتند از: 

  • منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
  • درک قدرت رسانه­های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
  • چهار نوع محتوای مخصوص رسانه­های اجتماعی کدامند؟
  • توزیع محتوا در رسانه­های اجتماعی؛
  • سنجش موفقیت؛
  • رهنمودهایی برای بازاریابی عالیِ محتوا با استفاده از رسانه­های اجتماعی.

بازاریابی محتوا / رسانه های اجتماعی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

از کجا شروع کنیم؟

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی