چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟ با تدریس Suzanna Kaye (مدت زمان : 42m 19s دقیقه)

تکنیک­های عالی برای روی کاغذ آوردن کارهایی که باید انجام دهید و نرم­افزارهایی برای مدیریت اثربخش فهرست کارهای دیجیتالی که باید انجام دهید، پیدا کنید. سوزانا کای- متخصص امور سازمانی- چگونگیِ رویکرد به کارهایی که باید انجام دهید و اولویت­بندی آیتم­ها با استفاده از تکنیک­های مختلف ثابت شده را توضیح می­دهد.  سپس به بررسی پنج نرم­افزار عالی برای مدیریت کارهای دیجیتالی که باید انجام دهید، نقاط قوت و ضعف آنها و قابلیت کاربردشان می­پردازد.

 

 


مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

استفاده از انواع فهرست های کاغذی پنج گزینه برتر

استفاده از فهرست پنج اپلیکیشن برتر

همکاری با هر کسی

  • 00:58
  • Text reading

نتیجه گیری

مرور مفاهیم

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی