گوش سپاری به مشتریان

خلاصه دوره

اگر به دوره های فروشندگی رفته باشید، از مهارت گوش دادن موثر صحبت می کنند. اگر به کلاس های ارتباطات رفته باشید از اهمیت گوش کردن صحیح می گویند. اگر به کتب روانشناسی علاقه مند باشید، روی هنر گوش دادن درست تمرکز می کنند.

Noah Fleming

اگر به دوره های فروشندگی رفته باشید، از مهارت گوش دادن موثر صحبت می کنند. اگر به کلاس های ارتباطات رفته باشید از اهمیت گوش کردن صحیح می گویند. اگر به کتب روانشناسی علاقه مند باشید، روی هنر گوش دادن درست تمرکز می کنند.

یادگیری گوش دادن موثر برای همه ما مفید است. گوش دادن یکی از ابزارهای بسیار قدرتمندی ست که هر فرد درگیر با خدمات مشتری باید به آن مجهز باشد. با این حال، بسیاری از متخصصان خدمات مشتری در این زمینه آموزش ندیده اند و یا درک درستی از آن ندارند. در این ویدان، کارشناس استراتژی مشتریان، نوآه فلمینگ، به شما کمک می کند تا مهارت های اساسی شنیداری خود را تقویت کنید و چارچوبی را طراحی می کند تا طبق آن به موفقیت برسید. پس با او همگام شوید.

نوآه از مهارت های اساسی و اولیه مانند زبان بدن و برقراری روابط دوستانه سخن می گوید. او همچنین توضیح می دهد که چگونه به مشتری گوش کنیم و خواسته های او را بفهمیم و هم زمان با پرسیدن سوال های مناسب فرصت های شنیداری بیشتری نیز ایجاد کنیم.

این ویدان برای همه ما مفید خواهد بود. پس آن را به همه توصیه می کنیم!


معرفی

خوش امد گویی

  • 00:58
  • Text reading

به مشتریانتان گوش دهید

تکنیک های گوش دادن برای موفقیت

تایید و وضوح

  • 00:58
  • Text reading

تجویز یک راه‌حل

  • 00:58
  • Text reading

نتیجه گیری

قدم های بعدی

  • 00:58
  • Text reading