دیوید براونلی

دیوید براونلی موسس و مدیر عامل Pure Customer Service و نویسنده‌ی کتابِ خدمات مشتری راک‌استار است. او یکی از پربیننده‌ترین مدرسانِ خدمات مشتری است. او، از طریق آموزش‌های آنلاینش، سخنرانی‌های زنده و برنامه‌های آموزشی‌اش، بیش از نیم میلیون نفر را، از سراسر دنیا، در زمینه‌ خدمات مشتری آموزش داده است.
بیش از 2500 جلسه‌ی مربی‌گری گام‌به‌گام برگزار کرده است. او یک سیستم آموزشی طراحی کرده است که به شما کمک می‌کند در عرصه‌ی خدمات مشتری، به جایگاه دلخواه‌تان برسید.
در بیست سال گذشته، دیوید کارآفرینی بوده است که، در صنایع مختلف، به مشتری‌هایش خدمات مشتری، در سطح جهانی، ارائه داده است. هزاران ساعت را صرف پژوهش در زمینه‌ی یافتنِ بهترین روش‌ها و مستند ساختنِ کارهایی کرده است که شرکت‌های بزرگ، که بهترین خدمات را به مشتری ارائه می‌دهند و تجربیات شگفت‌انگیزی در این زمینه دارند، انجام می‌دهند.
پارامونت پیکچرز، مک‌دونالد و نایک از مشتری‌های سابق او بودند.
دیوید اوقات فراغتش را در کنار همسرش، لونا، و دو فرزندش در سان دیگو می‌گذراند.

دیوید براونلی
دیوید براونلی
خرده فروشی
دیوید براونلی
سطح دوره:
6
درس
16
فایل

59,000 تومان
دیوید براونلی
دیوید براونلی
نحوه برخورد با مشتریان عصبانی
دیوید براونلی
سطح دوره:
4
درس
12
فایل

59,000 تومان