
خدمات مشتریان: کار کردن در مرکز ارتباط با مشتریان
این دوران زمان جالبی برای مراکز ارتباط با مشتریان است. همه روشهایی را در نظر بگیرید که وقتی مشتری هستید، میتوانید با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. بعد متوجه میشوید چرا مراکز ارتباط با مشتریان اینقدر مهم هستند.
هر سازمانی به روش یکپارچهای نیاز دارد که با مشتریان خود تعامل کند. امروزه مراکز ارتباط با مشتریان، خدمات و فروش را مدیریت میکنند و از طریق تلفن گفتگو میکنند، پیام میدهند، ایمیل میدهند، از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند و حتی در بعضی موارد ویدئو درست میکنند. مراکز ارتباط با مشتریان، بخشی از تقریباً تمام صنایع، بخشهای مالی، دولتی، بیمه و غیره هستند.
در دوره خدمات مشتریان ویدان، تمرکز در اصل روی تماسهای داخلی است، یعنی مشتریانی که سراغ شما میآیند وقتی نیاز به کمک یا اطلاعات دارند، سراغ سازمان میآیند. وقتی با مشتری سلام و احوالپرسی کنید و قدردان باشید که میتوانید کمکشان کنید، خوشحال میشوند.
مدرس این دوره برد کلیولند، متخصص شناختهشده در عرصه خدمات چند کاناله، مدیریتی و استراتژی مشتری است، برد سخنران و مشاور محبوب است و در 45 ایالت و بیش از 60 کشور فعالیت میکند، مشتریان او شامل بسیاری از رهبران شرکتهای بزرگ ازجمله اپل و گوگل هستند.
