مهارت های کوچینگ

2
درس
14
فایل
150
دقیقه
6500000 تومان

کوچینگ در دنیا یکی از صنایع رو به رشد تصاعدی است. طبق آمار و تحقیقات صورت گرفته، کوچینگ در میان تمام رشته‌های کسب‌وکار، جزء پر رشدترین رشته‌ها محسوب می‌شود. نیاز به کوچینگ روزبه‌روز در حال افزایش است، متناسب آن عرضه کوچینگ نیز رو به افزایش است. کوچینگ در حال حاضر یک صنعت میلیارد دلاری هست. افزایش تقاضا برای کوچینگ در ایران هم مشاهده می‌شود، خب عاقلانه است جایی باشیم که قرار است توپ به آنجا رود.

کوچینگ به این معنی نیست که از همان ابتدا خودمان را کوچ بنامیم و جلسات کوچینگ برگزار کنیم. کوچ مثل نسیم می‌ماند که وقتی این نسیم به‌صورت فردی برخورد می‌کند، احساس خوبی پیدا می‌کند. با یادگیری و کسب تجربه در طول مسیر، برندسازی شخصی انجام می‌دهیم و به‌مرور خود را به‌عنوان یک کوچ شناخته‌شده معرفی می‌کنیم. موفقیت برای کسانی است که ماندگار هستند. افرادی ماندگار هستند که اثرات کوچک اما مستمر از خود بجا بگذارند. نتایج نشان‌دهنده موفقیت کوچ‌های حرفه‌ای است.

محمدمهدی ربانی مدرس، کارآفرین و مربی کسب‌وکار، در طول دوره تربیت کوچ حرفه‌ای در رابطه با چگونگی استارت زدن حرفه کوچینگ، نام‌گذاری حرفه‌ و نحوه معرفی خودآموزش می‌دهد. اهداف و نیت و چرایی کوچینگ را توضیح می‌دهد. اینکه مشتریان ایده‌آل چه کسانی هستند، اهمیت مدارک و تحصیلات موردنیاز کوچ چه میزان است؟ همچنین درباره برندسازی شخصی، بازاریابی، پرزنت اجتماعی و نحوه معرفی خود در حوزه دیجیتال آموزش می‌دهد. نحوه نوشتن پروپوزال و بستن قرارداد توضیح داده می‌شود. نحوه قیمت‌گذاری حرفه کوچینگ و نحوه دریافت پول توضیح داده می‌شود.

در این دوره با عنوان «مهارت‌های کوچینگ» که ادامه مباحث تربیت کوچ حرفه‌ای است، محمدمهدی ربانی، در رابطه با درآمد غیرفعال صحبت می‌کند، اینکه چطور رشد خوبی داشته باشید. چگونه زندگی بهتری داشته باشید. مهارت‌های موردنیاز یک کوچ حرفه‌ای را در 4 بخش توضیح می‌دهد و به‌طور کامل نحوه برقراری ارتباطات هدفمند و مؤثر را آموزش می‌دهد.

دوره مهارت‌های کوچینگ، آموزش جامعی درباره مهارت‌های موردنیاز یک کوچ حرفه‌ای است، اگر در مسیر یادگیری کوچینگ هستید، اگر در حال حاضر یک کوچ هستید و می‌خواهید ببینید آیا همه مهارت‌های موردنیاز کوچ را یاد گرفته‌اید و به کار می‌گیرید یا خیر، این دوره را از دست ندهید.

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

person
mail