بازاریابی، فروش و برندینگ در کوچینگ

2
درس
25
فایل
212
دقیقه
6500000 تومان

بازاریابی و فروش

play_arrow
ارزش پیشنهادی
12:26 - 64.0 مگابایت
play_arrow
قدرت ارجاع در مربیگری
10:05 - 51.7 مگابایت
play_arrow
مسائل مالی
16:33 - 85.3 مگابایت
play_arrow
مفاهیم مهم مالی بازاریابی
9:57 - 52.4 مگابایت
play_arrow
قیمت‌گذاری خدمات
10:36 - 55.6 مگابایت
play_arrow
پشتیبانی
17:37 - 92.6 مگابایت
play_arrow
مالی و حقوقی
2:48 - 14.7 مگابایت
play_arrow
ارتباط
7:20 - 38.6 مگابایت
play_arrow
مراقب باشید
4:24 - 22.7 مگابایت
play_arrow
کار همه ما بازاریابی هست
3:44 - 19.6 مگابایت

برندسازی

play_arrow
بازاریابی یعنی برندسازی
6:15 - 32.0 مگابایت
play_arrow
برند شخصی
8:51 - 45.5 مگابایت
play_arrow
گران‌بها شدن
8:37 - 44.4 مگابایت
play_arrow
مشهور عوام یا خواص
4:29 - 22.9 مگابایت
play_arrow
خلق برند
9:16 - 47.5 مگابایت
play_arrow
صحبت در مورد "چه چیزها" به جای "چطورها"
3:07 - 15.8 مگابایت
play_arrow
انواع حضور در بازار
7:26 - 38.0 مگابایت
play_arrow
هویت بصری برند
8:28 - 44.6 مگابایت
play_arrow
روابط عمومی
8:20 - 42.5 مگابایت
play_arrow
برگزاری ایونت
10:16 - 54.2 مگابایت
play_arrow
تولید محتوای ارزشمند
13:05 - 67.0 مگابایت
play_arrow
تبدیل خدمات به محصول
3:43 - 19.0 مگابایت
play_arrow
مدیریت زمان
12:16 - 63.1 مگابایت
play_arrow
منابع رایگان
1:48 - 9.2 مگابایت
play_arrow
مدیریت تلفن همراه و شبکه های اجتماعی
10:16 - 53.1 مگابایت

0

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

person
mail