
اصول فروش اجتماعی: استفاده از محتوا برای تحریک مخاطب
در دوره اصول فروش اجتماعی، استفاده از محتوا برای تحریک مخاطب، دونا الکساندر، مدرس این دوره، از اهمیت به اشتراک گذاشتن محتوا و تأثیرش بر روی فروش فعلی شما صحبت میکند. در این دوره، اهمیت ایجاد یک برند آنلاین برای فروش بیشتر، درک اهمیت رهبری فکری، چگونگی شناخت هدف خریدار، درک منافع خریدار و شناسایی روشهای مختلف برای تعامل آنلاین را میآموزید.
افرادی که محتوا تولید میکنند لزوماً نمیدانند چگونه آن را به بازار عرضه کنند. ممکن است، کسانی هم که میدانند چگونه آن را به بازار عرضه کنند، در بیشتر موارد مهارت تولید محتوا را نداشته باشند. این دو باهم، یک چرخه ایجاد میکنند که از طریق بازخوردهای مداوم میتوانید در کارتان بهبود ایجاد کنید. سپس محتوا را به بازار عرضه نمایید، بینش جدیدی از مخاطب و مخاطبان خود کسب کنید و دوباره چرخه را با دادههای بهبودیافته شروع نمایید.
برای تولید محتوا در شبکههای اجتماعی به یک راهکاری قدرتمند نیازاست تا بتوان از طریق بررسی و تحلیل رفتار مخاطبها، علاقهمندیها، سلیقه، جنسیت و دیگر موارد، محتوایی متناسب و درخور کاربرها تولید و به موفقیت در شبکههای اجتماعی دست پیدا کرد. محتوایی که در شبکههای اجتماعی تولید میشود، تأثیر فوقالعادهای بر رشد یک کسبوکار خواهد گذاشت.
