اصول بازاریابی شرکتی یا B2B

7
درس
22
فایل
58
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
استفاده از فایل های تمرین

اصول بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B

play_arrow
تعریف بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B
play_arrow
درک چگونگی تکامل یافتن بازاریابی کسب و کار با کسب و کار
play_arrow
دانستن نقش بازاریاب کسب و کار به کسب و کار
play_arrow
روابط بین بازاریابان و بخش فروش کسب و کار به کسب و کار را به حداکثر برسانید

تعیین اهداف

play_arrow
درک اهمیت اهداف
play_arrow
نوشتن انواع مختلف هدف
play_arrow
دریابید از کدام اشتباهات باید پرهیز کنید؟
play_arrow
سنجش نتایج بر اساس اهداف

درک بازار فروش

play_arrow
درک طبقه بندی شما
play_arrow
شناسایی بازار رقابتتان
play_arrow
پیش بینی روندهای آینده
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تعیین نحوه رقابت با سایر رقبا در طبقه خود

توسعه یک استراتژی بازاریابی

play_arrow
درک اهمیت نگارش یک استراتژی بازاریابی
play_arrow
شناخت اجزای خاص مربوط به روابط کسب و کار با کسب و کار در یک استراتژی بازاریابی
play_arrow
توسعه پرسوناهای خریدار
play_arrow
نوشتن یک خلاصه خلاقانه
play_arrow
توسعه تاکتیک ها
play_arrow
درک اهمیت مدیریت روابط با مشتریان
play_arrow
سنجش و بهینه سازی

انسانی بودن

play_arrow
درک عصر بازاریابی انسان به انسان (H2H)

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

به بررسی شگردها و راهبردهایی بپردازد که کمک تان می کنند خدمات و محصولات تان را به نحو موثری به سایر بنگاه های تجاری عرضه کنید. در این دوره، دینا شاپیرو مبانی بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) را به دقت توضیح داده و اطلاعاتی که برای ایجاد بازاریابی مرتبط و تاثیرگذار برندهای B2B لازم است را در اختیارتان می گذارد. دینا موارد تعریف کننده ی بازاریابی B2B و تفاوتش با بازاریابی مشتری را توضیح می دهد. وی چگونگی تعیین اهداف، پرهیز از اشتباه و محک زدن تلاش های تان در مقابل تلاش رقبایتان را به دقت شرح می دهد. دینا چگونگی جست و جو و رسیدن به درک بهتری از بازار و رقبا و توسعه ی راهبرد برتر بازاریابی را با شما در میان گذاشته و شگردهای خاصی در اختیارتان می گذارد که می تواند بی درنگ اجرایشان کنید. در پایان دوره هم در مورد اهمیت سنجش تلاش هایتان و مزایای استفاده از یک سیستم CRM بحث می کند.

 مباحث عبارتند از:

  • یادگیری نقش بازاریاب B2B؛
  • به حداکثر رساندن رابطه ­ی بین بازاریاب­های B2B و فروش؛
  • تعیین اهداف؛
  • نوشتن انواع مختلف هدف؛
  • محک زدن اهداف؛
  • شناسایی رقابت­تان؛
  • پیش­بینی روندهای آتی؛
  • توسعه­ ی یک راهبرد بازاریابی؛
  • ایجاد پرسونای خریدار؛
  • نوشتن یک چکیده­ ی خلاقانه­ ی متفکرانه؛
  • سنجش و بهینه­ سازی.

 

اساتید دوره

دینا شاپیرو
دینا شاپیرو، پیش از تاسیسِ شرکت مشاوره‌ی Yorkville Consulting ، استراتژیستِ برند و مدیر بازاریابی بود. او موسس و مدیر عامل شرکت Yorkville Consulting است و بهترین نوع آموزش بازاریابی را برای کمک به پیشرفتِ برندهای مشتریان، تشکیلِ تیم‌های بازاریابی با عملکرد عالی و استخدامِ کارکنان ارائه می‌دهد. شرکتِ مشاوره‌ی او شرکتی با مالکیت زنان و تاییدیه‌ی WBENC است. علاوه بر رسیدگی به کارهای مشتریان خصوصی، در مدرسه‌ی بازاریابی ANA و دانشگاه نیویورک، بازاریابی یکپارچه تدریس می‌کند. دینا، پیش از آن‌که مشاور شود، در کمپانی‌های 125 فورچون و آژانس‌های برتر جهانی، استراتژیست برند و مدیر اجرایی بازاریابی یکپارچه بود. او پیشرفتِ بسیاری از کمپین‌های یکپارچه و صاحبِ جایزه را برای رسیدن به برندهای جهانی رهبری کرد. او مدرک MBA را از دانشگاه بوستون و مدرک کارشناسی رشته‌ی اقتصاد را از دانشگاه جورج واشنگتون اخذ نمود. دینا همیشه با دیدگاهی جدید و کنجکاوانه به کسب‌وکار و برند نگاه می‌کرد، تا مشتریان را از حالت روزمرگی و کلیشه بیرون بیاورد و افقی جدید را پیش چشم‌شان بگشاید. "

نظرات درباره اصول بازاریابی شرکتی یا B2B (2 نظر)

سلام وقت بخیر ممنون از این دوره عالی تمرینها و فایلهای اکسل را از کجا باید دانلود کرد ؟
39466 - 8 ارديبهشت 1400
چرا فایل های PDF تکالیف این دوره وجود نداره ؟
14785 - 18 شهريور 1398
person
mail