
چگونه کارهای مان را به دیگران تفویض کنیم؟
این روزها، همگی طاقت مان طاق شده است. نمی توانیم زمان بیشتری به دست آوریم و تعهدات شغلی مان دست از سرمان بر نمی دارند. تنها پاسخ پیش رو، واگذاری کارها است. به موازات اینکه پل های ترقی را در سازمانتان طی می کنید، واگذاری کارها کلید موفقیت شما به عنوان یک مدیر می شود.
5
درس
14
فایل
اساتید دوره
نظرات درباره چگونه کارهای مان را به دیگران تفویض کنیم؟ (1
نظر)
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
با سلام بدینوسیله رضایت و تشکر خود را در ارائه این دوره کوتاه مدت و بسیار مفید اعلام میدارم.متاسفانه مدیرانی که در تفویض اختیارات به رده های پایین تر بدلایل مختلف از جمله ترس از دست دادن پست واهمه دارند اصل تفویض امور به دیگران را اجرا نمیکنند و نتیجه آن لطمه به سازمان است.من شخصا در بیشتر حوزه های کاری که از نظر اهمیت اولویت بندی شده اند سعی میکنم کارها را به رده های پایین تر واگذار کنم و بعضا از این کار هم سود برده ام و همه ضرر .جایی که با آگاهی کار رو تفویض کرده ام ( اطلاع از توانایی شخص) واقعا نتیجه مطلوب گرفته ام و در بعضی موارد نتیجه عکس.خلاصه اینکه تفویض اختیارات باید براساس فاکتورهای مهم از جمله شناخت از توانایی افراد ، علاقه و انگیزه فرد جهت پیشرفت و ارتقا در کار ، اعتماد متقابل و غیره است.
1401/07/23
39000
تومان
فهرست مطالب
46
جلسه
2079
دقیقه
چیزی که باید بدانید
90
دقیقه
-
4042432.0
چه چیزی باعث می شود تفویض اختیار نکنیم و چرا این گونه است؟
207
دقیقه
-
9667815.0
وقتی انجام وظایفی به شما واگذار می شود
203
دقیقه
-
9416913.0
انجام چه وظایفی را باید به دیگران واگذار کنید؟
176
دقیقه
-
8285558.0
چک لیست: چه چیزی را میتوانید تفویض کنید؟
-
1صفحه
-
222038.0
چگونه می توان فردی را استخدام کرد که بتوان کار را به او واگذار کرد؟
200
دقیقه
-
9362584.0
چگونه می توان خارج از زنجیره فرماندهی انجام وظایف را به کسی واگذار نمود؟
200
دقیقه
-
9268147.0
پایه تفویض اختیار به دیگران را بنا نهید
198
دقیقه
-
9236327.0
چگونه می توان به طور کارآمد با دیگران ارتباط برقرار کرد؟
122
دقیقه
-
5755499.0
نظام های پاسخگویی ایجاد کنید
144
دقیقه
-
6579225.0
وقتی کسی اشتباهی می کند
227
دقیقه
-
10647369.0
