خدمات مشتریان: کار کردن در مرکز ارتباط با مشتریان

5
درس
12
فایل
50
دقیقه
49000 تومان

در یک مرکز تماس کار می­کنید؟ این دوره‌ی آموزشی کارکنان مرکز تماس  و میز خدمت را با مهارت و دانش لازم برای موفقیت آشنا می­سازد. این دوره برای آن طراحی شده است تا به شما و تیم­تان کمک کند محیط منحصر به فردی که بخشی از آن هستید، ارائه­ی موثر خدمات و پرورش یک تصویر برند مثبت را درک کنید. موضوع­های کلیدی عبارتند از: انتظارات مشتری، فرهنگ، حجم کار، سطح خدمات، کیفیت، برنامه­ها، معیارهای عملکرد، پاسخگوئی، اخلاق و کار تیمی.  این دوره قدرت یک نفر (تاثیر هر فرد) را تقویت کرده و فرصت ارائه هفتگی سازمان به ده­ها یا حتی صدها مشتری را مورد ستایش قرار می­دهد. برد کلیولند،  مدرس،  نیز راهنمایی­های ارزشمندی برای مدیریت مشتری­های سرسخت، ایجاد فرهنگ مشتری­مدار و لذت از شغل­تان ارائه می­دهد.

 

اساتید دوره

برد کلیولند

برد کلیولند متخصص شناخته‌شده در عرصه‌ی خدمات امنی‌چنل، مدیریتی و استراتژی مشتری است.
بِرَد سخنران و مشاوری محبوب است که در 45 ایالت و بیش‌از 60 کشور فعالیت می‌کند. مشتریان او شامل بسیاری از رهبران شرکت‌های بزرگ، از جمله Apple، American Express، USAA، Google و غیره، می‌شود. همچنین، به دولت‌های ایالات متحده، استرالیا، آلمان، کانادا و انگلستان مشاوره می‌دهد.
برد هشت کتاب نوشته است و جایزه‌ی پرفروش‌ترین کتابِ Amazon.com را اذعان خود کرده است. کتاب و مقاله‌های او به بیش از دوازده زبان ترجمه شده است. همچنین، در رسانه‌های نیز فعالیت داشته است، از وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز گرفته تا برنامه‌ی All Things Considered، در ان‌پی آر و غیره. در حوزه‌ی خدمات مشتری، جایزه‌‌های صنعتی بی‌شماری را دریافت کرد و نامزد دریافتِ جایزه‌ی Computerworld Smithsonian 21st Century Pioneering Award شد. در می 2002، جایزه‌ی Inaugural Lifetime Achievement Award را از نهاد بین‌المللی مدیریت ارتباط مشتری (ICMI) دریافت کرد. بِرد یکی از شرکای اولیه، رئیسِ سابق و مدیرعاملِ نهادِ بین‌المللی مدیریت مشتری (ICMI) است که شرکت را به سوی رهبری صنعتِ جهانی پیش بُرد؛ شرکتی که اکنون، بخشی از رسانه‌ی کسب‌وکار متحد (لندن: UBM.L) است. امروز، او نویسنده، مشاور و سخنران پرمشغله‌ای است.
برد به همراه همسرش، کریستن، و دخترشان، گریس، در سان‌ولی، آیداهو، زندگی می‌کند. او خلبان خصوصی است و از اسکی‌بازی و دوچرخه‌سواری کوهستان لذت می‌برد و خاطراتِ سفرش، که به پنج میلیون مایل هم می‌رسد، نوشته است.

person
mail