خدمات مشتریان: کار کردن در مرکز ارتباط با مشتریان

  • چهار شنبه 8 فروردين 1403
  • 161
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

در یک مرکز تماس کار می­کنید؟ این دوره‌ی آموزشی کارکنان مرکز تماس  و میز خدمت را با مهارت و دانش لازم برای موفقیت آشنا می­سازد. این دوره برای آن طراحی شده است تا به شما و تیم­تان کمک کند محیط منحصر به فردی که بخشی از آن هستید، ارائه­ی موثر خدمات و پرورش یک تصویر برند مثبت را درک کنید. موضوع­های کلیدی عبارتند از: انتظارات مشتری، فرهنگ، حجم کار، سطح خدمات، کیفیت، برنامه­ها، معیارهای عملکرد، پاسخگوئی، اخلاق و کار تیمی.  این دوره قدرت یک نفر (تاثیر هر فرد) را تقویت کرده و فرصت ارائه هفتگی سازمان به ده­ها یا حتی صدها مشتری را مورد ستایش قرار می­دهد. برد کلیولند،  مدرس،  نیز راهنمایی­های ارزشمندی برای مدیریت مشتری­های سرسخت، ایجاد فرهنگ مشتری­مدار و لذت از شغل­تان ارائه می­دهد.

 

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • توسعه مرکز تماس

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 2ویدیو
  • 0فایل
  • 0دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس برد کلیولند
  • تعداد درس‌ها 2 درس