
خدمات مشتریان: کار کردن در مرکز ارتباط با مشتریان
در یک مرکز تماس کار میکنید؟ این دورهی آموزشی کارکنان مرکز تماس و میز خدمت را با مهارت و دانش لازم برای موفقیت آشنا میسازد. این دوره برای آن طراحی شده است تا به شما و تیمتان کمک کند محیط منحصر به فردی که بخشی از آن هستید، ارائهی موثر خدمات و پرورش یک تصویر برند مثبت را درک کنید. موضوعهای کلیدی عبارتند از: انتظارات مشتری، فرهنگ، حجم کار، سطح خدمات، کیفیت، برنامهها، معیارهای عملکرد، پاسخگوئی، اخلاق و کار تیمی. این دوره قدرت یک نفر (تاثیر هر فرد) را تقویت کرده و فرصت ارائه هفتگی سازمان به دهها یا حتی صدها مشتری را مورد ستایش قرار میدهد. برد کلیولند، مدرس، نیز راهنماییهای ارزشمندی برای مدیریت مشتریهای سرسخت، ایجاد فرهنگ مشتریمدار و لذت از شغلتان ارائه میدهد.
5
درس
2
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
49000
تومان