با ایجاد شرایط رشد برای دیگران به یک رهبر خوب تبدیل شوید

3
درس
9
فایل
32
دقیقه
35000 تومان

با یادگیری چگونگی ایجاد تغییرات اساسی در زندگی خودتان و دیگران به معنای ژرف تر، به رفاه و بهره وری برسید. به سفر «شکوفایی» خودتان ادامه داده و چگونگی تبدیل شدن به رهبری اثرگذارتر با ایجاد شرایطی برای شکوفایی دیگران را کشف کنید. در این دوره‌ی آموزشی، آریانا هافینگتن، فرانسس فری و آنه موریس تغییرات کاربردی که به شما آموزش می­دهند از میزان استرس­تان بکاهید و با متمرکز ساختن انرژی­تان بر افرادی که هدایت­شان را بر عهده­ دارید بر تاثیرگذاری­تان بیافزائید.

اساتید دوره

آریانا هافینگتون


آریانا هافیگتون موسسِ شرکت‌های هافینگتون پست و ترایو گلوبال است.
هافینگتون 15 کتاب نوشته است؛ دو کتاب آخرش پیشرفت و انقلابِ خواب نام دارند. درماهِ می سال 2005، او سایت TheHuffingtonPost.com را پایه‌گذاری کرد؛این سایت یک سایت خبری و وبلاگی است که، به‌سرعت، به یکی از پرخواننده‌ترین سایت‌ها تبدیل شد. این سایت یکی از برندهای رسانه‌ای است که نام آن به کرات ذکر می‌شود و لینک‌های خارجی بسیاری به آن زده می‌شود. در آگوست 2016، ترایو گلوبال را راه‌اندازی کرد؛ شرکت و پلت‌فرمِ بهزیستی و رفاه با هدفِ تغییرِ شیوه‌ی کار و زندگی مردم، از طریق پایان دادن به این اشتباه که «فرسودگی شغلی بهایی است که باید برای موفقیت بپردازیم.»
مجله‌ی تایم نامِ او را در فهرستِ 100 شخصیت تاثیرگذارآورد. فوربز نیز نامِ او را در فهرستِ 100 زنِ قدرتمندِ جهان آورد.
او اصالتاٌ یونانی است. در شانزده سالگی، به انگلستان رفت و موفق به اخذِ مدرکِ کارشناسی ارشد در رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه کمبریج شد. در بیست‌ویک سالگی، رئیسِ انجمنِ مشهورِ کمبریج یونین شد.

او عضو هیئت مدیره‌ی سازمان‌هایی مانند اوبر و جایی برای یکپارچگی ملی است.
هر دو کتابِ آخرِ او، با نام‌های پیشرفت: سومین معیار برای تعریفِ دوباره‌ی موفقیت و خلقِ زندگی‌ای همراه با رفاه، خِرد و شگفتی و انقلابِ خواب: متحول ساختنِ زندگی‌تان در یک شب، به‌سرعت در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی قرار گرفتند.
او مادر، خواهر، طرفدار استفاده از کفش‌های تخت و مبلغِ خواب است.

آنه موریس

آنه موریس یکی از پر فروش‌ترین نویسنده‌ها و بنیان‌گذارِ کمپانی‌های تکنولوژی ماموریت محور است.
آنه رهبری متفکر و کارآفرین در عرصه‌ی تکنولوژی است. او فعالیت‌هایش را در تاسیسِ شرکت‌های ماموریت محور متمرکز کرده است. او موسس و مدیرعامل شرکتی است که GenePeeks است؛ GenePeeks یک شرکتِ ژنتیک محاسباتی است که روش‌های پیشرفته‌ای را برای شناسایی خطرات سلامت دارد، می‌باشد. در این شرکت، آنه و همکارانش از تکنولوژی منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند تا بتوانند اطلاعات مربوط به ژنتیک را به‌سرعت تفسیر کنند. آنه، به همراه رهبران بخش‌های خصوصی و دولتی از سراسر دنیا، در زمینه‌های استراتژی، رهبری و تغییر سازمانی فعالیت کرده است. او موفق به اخذِ مدرکِ MBA از دانشگاه کسب‌.کار هاروارد شد و با نگارشِ کتابِ خدماتِ استثنایی: چگونه با قرار دادنِ مشتری در هسته‌ی کسب‌وکار، برنده باشیم به نویسنده‌ای پرفروش تبدیل شد.

فرانسس فری

فرانسس فری استاد مدیریت تکنولوژی و علمیات مدرسه کسب‌وکار هاروارد است.
فرانسس از نویسنده‌ی کتابِ پرفروشِ خدمات غیرمعمول: چگونه با قرار دادنِ مشتری در مرکز کسب‌وکار، برنده میدان باشیم است. فرانسس، در پژوهش‌هایش، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه رهبران زمینه‌ای را برای پیشرفتِ اشخاص و سازمان‌ها فراهم می‌کنند. فرانسس، به عنوان یک رهبر فکر جهانی در زمینه‌ی رهبری و استراتژی، مشاور شخصیِ مدیران اجرایی ارشدی است که در مسیر تحول سازمانی و تغییر فرهنگی قدم گذاشته‌اند.

person
mail