مهمترین آدابی که در کسب و کار باید رعایت کنید
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدگویی
درک قوانین نانوشته
تیپ شخصیتی چپ مغز در محیط کار
تیپ شخصیتی راست مغز در محیط کار
خوانش زبان بدن
خوانش زبان صورت
خوانش لحن گفتار
آداب جلسات کاری
درک آداب جلسات کاری
مطرح کردن ایده ها و حل تعارضات در جلسات
آداب جلسات ویدیو کنفرانس
آداب وعده های کاری و رویدادهای نتورکینگ
ملاقات پشت میز غذا
آداب رویدادهای نتورکینگ
آداب غذا خوردن پشت میز در ملاقات های کاری
جمع بندی
گام های بعدی
لحن مناسب در ارتباطات، برای موفقیت در تمام حرفه ها ضروری است. دانستن آداب صحیح انواع تعاملات حرفه ای به شما کمک میکند از تعارض جلوگیری کنید و روابط سالمی با همکاران خود داشته باشید.
در این ویدان، مدرس بهره وری و آداب کسب و کار، سوزانا کی به شما نشان می دهد چطور رفتاری حرفه ای در موقعیت های کاری متداول داشته باشید؛ چطور تیپ های شخصیتی مختلف را تشخیص داده و با آن ها کار کنید، و چطور زبان بدن و اشارات کلامی را درک کنید. همچنین به آداب صحیح موقعیت های کاری مختلف مثل ملاقات های رودررو، ویدیو کنفرانس، نهار و شام کاری، و رویدادهای نتورکینگ اشاره می کند. در این ویدان برخی از متداول ترین اشتباهات را مشاهده کرده و نحوه حل تعارض و موقعیت های دشوار را می آموزید
اساتید دوره

سوزانا کی
سوزانا کی مسئول سازماندهی رویداد های حرفه ای و متخصص بهره وری است
تخصص او در اختلال ضعف مزمن سازماندهی، اختلال کم توجهی (ADD)، و معلولیت است و دانش ساده سازی سخت ترین فعالیت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. او از سال 2006 تا کنون مسئول سازماندهی رویدادهای حرفه ای بوده، زمینه کاری او کسب و کار، امور مالی و تحصیلات است، و سابقه فعالیت در سمت های مدیر عامل، مدیر کل و استاد دانشگاه را دارد.