اصول تبلیغات برای جذب مشتری

5
درس
23
فایل
85
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:27 - 3.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

پیام بازاریابی خود را به بازار برسانید

play_arrow
چرخه تبلیغ
4:41 - 12.3 مگابایت
play_arrow
تعریف مخاطبین
3:52 - 10.5 مگابایت
play_arrow
هدف گذاری
3:43 - 10.2 مگابایت
play_arrow
تدوین استراتژی
2:18 - 6.2 مگابایت
play_arrow
طراحی پیام
4:15 - 11.2 مگابایت
play_arrow
ساخت تبلیغ
4:28 - 11.9 مگابایت
play_arrow
اجرای تبلیغ
4:27 - 11.9 مگابایت
play_arrow
نوشتن طرح
3:49 - 10.2 مگابایت

حداقل های یک برنامه بازاریابی

play_arrow
جایی باشید که مشتریانتان هستند
5:18 - 14.1 مگابایت
play_arrow
حضور اولیه دیجیتال
5:31 - 14.8 مگابایت
play_arrow
حضور اولیه تبلیغات
3:30 - 9.4 مگابایت
play_arrow
بررسی رقبا
2:27 - 6.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
مبانی رواط عمومی
4:13 - 11.3 مگابایت
play_arrow
استراتژی محتوا
2:57 - 7.9 مگابایت

کار با شرکا

play_arrow
تامین کنندگان بازاریابی
4:52 - 13.1 مگابایت
play_arrow
شرکای تحقیق و استراتژی
3:38 - 9.6 مگابایت
play_arrow
شرکای طراحی، خلاقیت و محتوا
4:07 - 10.9 مگابایت
play_arrow
شرکای تولید و توسعه دیجیتال
3:10 - 8.4 مگابایت
play_arrow
آنالیتیکس و شرکای بهینه سازی
3:16 - 8.9 مگابایت

تبلیغات در شرکت های بزرگتر

play_arrow
استفاده از تبلیغات
3:39 - 9.7 مگابایت
play_arrow
کار با یک آژانس تبلیغاتی
2:59 - 7.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
منابع یادگیری مستمر
2:21 - 6.1 مگابایت

اصول تبلیغات موثر و روابط بازاریابی را بیاموزید.

مدیر سابق تبلیغات NYC، جین بَرِت، در این ویدان مروری بر رسانه ها، اجزای سازنده و هزینه های مرتبط با یک برنامه تبلیغات ابتدایی دارد. او به فرایند اولیه رساندن پیام به بازار اشاره کرده و ابزارهایی برای مشخص کردن حوزه فعالیت شما در بازار، تعریف پروفایل مشتریان، و پی ریزی یک استراتژی کلی رسانه ای معرفی میکند.اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، یا با آژانس های تبلیغاتی همکاری کنید و یا درقسمت بازاریابی در سازمان خود تلاش کنید، این دوره به شما کمک میکند درک کنید شرکتها، بزرگ یا کوچک، به چه نوع تبلیغاتی برای موفقیت نیاز دارند.

عناوین عبارتند از:

  • تعریف جامعه مخاطبین
  • طراحی و ساخت پیام
  • اجرای تبلیغات
  • حضور دیجیتال، رقابتی و نگارشی
  • همکاری با شرکای تبلیغاتی
  • کار با آژانس های تبلیغاتی

اساتید دوره

جین برت

جین برت افسر ارشد برند در شرکت MX Technologies است.

وی در گذشته مدیر عامل Goldbean بود، یک پلتفرم سرمایه گذاری آنلاین که به افراد کمک میکند در برندهایی که می شناسند، دوست دارند و سهامدار آن هستند سرمایه گذاری کنند. جین همچنین یک مشاور سرمایه گذاری تایید شد FINRA است و مجوز سری 65 دارد.

جین یکی از پیشگامان بازاریابی جهانی و تبلیغات دیجیتال، با نقش های مدیریتی رده سوم در تجارب، برندها و آژانس های پیشرو در سرتاسر دنیا است. او از آن چه در زندگی حرفه ای و سفرهای خود دیده بود استفاده کرد تا سرمایه گذاری های شخصی خود را آغاز کند که در نهایت به راه اندازی Goldbean منجر شد. او می گوید «در 28 سالگی به Goldbean نیاز داشتم و در سرمایه گذاری همه چیز را به سخت ترین شکل ممکن یاد گرفتم»

علاقه او به ارتباط دادن افراد به یکدیگر است، و به ایده هایی که می تواند زندگی آن ها را تغییر دهد. او که مروج سواد مالی است، یک رویکرد نوآورانه برای گسترش تخصص در سرمایه گذاری داشته است.

او معمولا در حال توضیح مزایای سرمایه گذاری و متقاعد کردن زنان برای خرید کفش های کمتر است – مگر اینکه به معنای خرید سهام شرکت های بزرگ و موفق تولید کفش باشد. عاشق سفر است و سعی دارد توازن جدیدی در زندگی خود و همسر و سه فرزندش ایجاد کند.

جین معتقد است هر کس می تواند با ابزار و تحصیلات مناسب به یک سرمایه گذار مطمئن تبدیل شود.

نظرات درباره اصول تبلیغات برای جذب مشتری (1 نظر)

دوره خوبی بود درباره تبلیغات چیزای خوبی مطرح میکنه.
شبیری نژاد - 28 فروردين 1399
person
mail