اصول تبلیغات برای جذب مشتری
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
پیام بازاریابی خود را به بازار برسانید
چرخه تبلیغ
تعریف مخاطبین
هدف گذاری
تدوین استراتژی
طراحی پیام
ساخت تبلیغ
اجرای تبلیغ
نوشتن طرح
حداقل های یک برنامه بازاریابی
جایی باشید که مشتریانتان هستند
حضور اولیه دیجیتال
حضور اولیه تبلیغات
بررسی رقبا
مبانی رواط عمومی
استراتژی محتوا
کار با شرکا
تامین کنندگان بازاریابی
شرکای تحقیق و استراتژی
شرکای طراحی، خلاقیت و محتوا
شرکای تولید و توسعه دیجیتال
آنالیتیکس و شرکای بهینه سازی
تبلیغات در شرکت های بزرگتر
استفاده از تبلیغات
کار با یک آژانس تبلیغاتی
منابع یادگیری مستمر
اصول تبلیغات موثر و روابط بازاریابی را بیاموزید.
مدیر سابق تبلیغات NYC، جین بَرِت، در این ویدان مروری بر رسانه ها، اجزای سازنده و هزینه های مرتبط با یک برنامه تبلیغات ابتدایی دارد. او به فرایند اولیه رساندن پیام به بازار اشاره کرده و ابزارهایی برای مشخص کردن حوزه فعالیت شما در بازار، تعریف پروفایل مشتریان، و پی ریزی یک استراتژی کلی رسانه ای معرفی میکند.اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، یا با آژانس های تبلیغاتی همکاری کنید و یا درقسمت بازاریابی در سازمان خود تلاش کنید، این دوره به شما کمک میکند درک کنید شرکتها، بزرگ یا کوچک، به چه نوع تبلیغاتی برای موفقیت نیاز دارند.
عناوین عبارتند از:
- تعریف جامعه مخاطبین
- طراحی و ساخت پیام
- اجرای تبلیغات
- حضور دیجیتال، رقابتی و نگارشی
- همکاری با شرکای تبلیغاتی
- کار با آژانس های تبلیغاتی
اساتید دوره

جین برت
جین برت افسر ارشد برند در شرکت MX Technologies است.
وی در گذشته مدیر عامل Goldbean بود، یک پلتفرم سرمایه گذاری آنلاین که به افراد کمک میکند در برندهایی که می شناسند، دوست دارند و سهامدار آن هستند سرمایه گذاری کنند. جین همچنین یک مشاور سرمایه گذاری تایید شد FINRA است و مجوز سری 65 دارد.
جین یکی از پیشگامان بازاریابی جهانی و تبلیغات دیجیتال، با نقش های مدیریتی رده سوم در تجارب، برندها و آژانس های پیشرو در سرتاسر دنیا است. او از آن چه در زندگی حرفه ای و سفرهای خود دیده بود استفاده کرد تا سرمایه گذاری های شخصی خود را آغاز کند که در نهایت به راه اندازی Goldbean منجر شد. او می گوید «در 28 سالگی به Goldbean نیاز داشتم و در سرمایه گذاری همه چیز را به سخت ترین شکل ممکن یاد گرفتم»
علاقه او به ارتباط دادن افراد به یکدیگر است، و به ایده هایی که می تواند زندگی آن ها را تغییر دهد. او که مروج سواد مالی است، یک رویکرد نوآورانه برای گسترش تخصص در سرمایه گذاری داشته است.
او معمولا در حال توضیح مزایای سرمایه گذاری و متقاعد کردن زنان برای خرید کفش های کمتر است – مگر اینکه به معنای خرید سهام شرکت های بزرگ و موفق تولید کفش باشد. عاشق سفر است و سعی دارد توازن جدیدی در زندگی خود و همسر و سه فرزندش ایجاد کند.
جین معتقد است هر کس می تواند با ابزار و تحصیلات مناسب به یک سرمایه گذار مطمئن تبدیل شود.