آشنایی با بازاریابی محتوا
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
مشتری یابی به کمک بازاریابی محتوا
تعریف محتوا
محتوا چیزی بیشتر از یک کپی است
محتوا چیزی بیشتر از یک وبلاگ است
محتوا چیزی بیشتر از یک هزینه است
تعریف بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا چیست
تاریخچه بازاریابی محتوا
اهداف معمول در بازاریابی محتوا
اهداف پیشرفته در بازاریابی محتوا
اجزای بازاریابی موفق محتوا
افزایش مخاطبین برای محتوای بخصوص
تعریف یک دیدگاه منحصربفرد برای برند
ارائه تجارب محتوایی
معرفی فعالانه محتوا
توسعه یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا
سه سوال مهم
انتخاب مخاطب درست
اجرای آنالیز رقابتی
چرا شما باید موفق شوید؟
تولید و تهیه محتوای موثر
تناظر محتوا و مسیر مشتری
انتخاب فرمت ها و کانال های بازاریابی محتوا
فعالیت های داخلی یا برون سپاری؟
محتوای موثر
گسترش فعالیت های محتوایی
تدوین تقویم محتوایی
تعریف یک فرایند محتوایی
مشخص کردن نقش ها و مسئولیت ها
بلوغ فعالیت های محتوایی
توسعه هوش محتوایی
انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد
جمع آوری و بررسی داده ها
بهینه سازی عملکرد محتوا
حداکثرسازی فناوری محتوا
اصول فناوری محتوا
فناوری های پیشرفته محتوایی
توسعه استراتژی برای ساختار فناوری
فرصت های بازاریابی محتوا
گسترش بازاریابی محتوا
موفقیت به عنوان کسب و کار کوچک
موفقیت به عنوان کسب و کار بزرگ
جمع بندی
قدم های بعدی
ده ها هزار شغل بازاریابی محتوا در لینکدین وجود دارد.
این نقش هرگز تا این حد مورد تقاضا نبوده است.
به همین خاطر اگر مهارت بازاریابی محتوا را به مهارت های خود اضافه کنید تصمیم هوشمندانه ای در زندگی حرفه ای خود گرفته اید.
در این ویدان ، مدرس دوره کالین جونز شما را با مبانی کار آشنا می کند.
بیاموزید که بازاریابی محتوا چیست و چه چیز نیست و مراحل پیاده سازی یک استراتژی هوشمند بازاریابی محتوا را یاد بگیرید.
ببینید چطور مخاطب خود را مشخص کنید، یک دیدگاه منحصربفرد برای برند خود بسازید و محتوا را بر پایه آن تولید کنید.
نهایتا کالین به شما نشان می دهد چطور یک تقویم محتوایی بسازید، عملکرد کمپین های بازاریابی خود را بررسی کنید، و از فناوری های مدرن برای گسترش برنامه های خود استفاده کنید.
با استفاده از این تکنیک های اولیه می توانید برنامه های بازاریابی محتوای موثری بسازید که افزایش ترافیک، تعامل، فروش و غیره را در پی خواهد داشت.
عناوین عبارتند از
- تعریف محتوا
- بازاریابی محتوا چیست؟
- اهداف بازاریابی محتوا
- ارائه تجربه محتوا
- توسعه یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا
- تولید محتوای موثر
- تدوین تقویم حتوایی
- بررسی عملکرد محتوا
- توسعه استراتژی فناوری محتوا
- گسترش بازاریابی محتوا
اساتید دوره

کالین جونز
کالین جونز موسس Content Science، یک شرکت استراتژی و هوش محتواست.
کالین مدیر سابق محتوا در Mailchimp بوده و صدها سازمان پیشرو را مشاوره و آموزش داده تا در ارائه محتوای دیجیتالی به تبحر برسند، از جمله کسب و کارهای Fortune 50، سازمان های بزرگ غیرانتفاعی، و معتبرترین آژانس های دولتی ایالات متحده آمریکا. کتاب او با عنوان The Content Advantage بر پایه این تجربیات نوشته شده است.
او یک کارآفرین مشتاق است و تیم Content Science را برای توسعه نرم افزار هوش محتوایی ContentWRX، انتشار مجله آنلاین Content Science Review و ارائه گواهینامه های آکادمی Content Science رهبری کرده است. او در دفاع از محتوا در کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ سرتاسر دنیا، از سن فرانسیسکو تا سیدنی سخنرانی می کند.