چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
معرفی
خوش آمدید
چگونه از این ویدان بهره بیشتری ببرید
شناخت اعتماد
اعتماد چیست؟
شناخت اعتماد در سازمان
سه چرخه اعتماد
مقدمهای بر 3 چرخه اعتماد
حلقه درونی – قابل اعتماد بودن
حلقه درونی – گرفتن تصمیمات اخلاقی
حلقه میانی- ایجاد اعتماد در روابط کاری
حلقه بیرونی – نابودکننده و تقویتکنندههای اعتبار
حلقه بیرونی – بررسی علائم غیرکلامی در اعتبارسنجی
حلقه بیرونی – بررسی علائم کلامی در اعتبارسنجی
اعتماد در کار
بازسازی اعتماد
عذرخواهی
اعتمادزایی در تیم های مجازی
اعتماد در روابط شخصی
ساخت یک برنامه عملی
برندا بیلی هیوز، مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی Kelley در سطح ملی و متخصص آموزش مهارتهای ارتباطی به مدیرعاملها، کارشناسان کسبوکار و دانشجوهای کالج، طی سالها تجربه دریافته که اعتماد و ارتباط کاملاً باهم مرتبط هستند.
در این ویدان او توضیحاتی دربارهی اعتماد میدهد و بعد بهصورت جداگانه در مورد اهمیت آن برای خود و سازمانها توضیح میدهد و سه حلقهی اعتماد را بررسی میکند.
اول از رفتارها و ارزشهای نهادینه و بعد در مورد رفتارهایی که دیگران از آنها برای قضاوت دربارهی اعتبار شما استفاده میکنند صحبت میکند. اگر در موقعیتی قرار دارید که اعتماد از بین رفته است، بخش چگونگی بازسازی اعتماد ازدسترفته را ببینید.
فعالیت در تیمهای مجازی چالشهای خاص خودش را برای اعتمادسازی دارد؛ به همین خاطر چند نکته دراینباره گفته میشود.
ما میدانیم که اعتماد در زندگی شخصی بهاندازهی اعتماد در کار مهم است؛ پس درنهایت یک بخش نیز به این موضوع اختصاص دادهشده است.
مباحثی که در این ویدان به آن پرداختهشده عبارتاند از:
اعتماد چیست؟ شناخت اعتماد در سازمان
سه حلقهی اعتماد: مقدمهای بر سه حلقهی اعتماد، حلقهی درونی، حلقهی میانی، حلقهی بیرونی
اعتماد در کار: بازسازی اعتماد، عذرخواهی، اعتمادهایی در تیمهای مجازی، اعتماد در روابط شخصی، ساخت یک برنامهی عملی
اساتید دوره

برندا بیلی هیوز
برندا به عنوان مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی Kelley در سطح ملی، مربیان مدیران شرکت ها و رهبران آینده در ارتباطات و مهارت های رهبری است. او با دانشجویان مقطع کارشناسی و MBA به طور یکسان در زمینه هایی مانند ارائه سخنرانان برجسته، ایجاد اعتبار و کاهش اضطراب ارتباطی کار می کند. تعهد وی به دانش آموزان او با جایزه هایی که به او داده شده است، از جمله جایزه ی برجسته دانشکده از برنامه اجرایی MBA در دانشگاه سونگ کیون کووان، جایزه تدریس امدادگران، جایزه آموزش نوآورانه و انتخاب چند دانشجو برای جایزه
های برجسته دانشکده، متمایز است. در طول حرفه او، برندا تخصص خود را در ارتباطات با نفوذ، همدلی، رهبری عاطفی هوشمند و بیشتر با مخاطبان گسترده ای از فارغ التحصیلان کالج به مدیران سطح بالا در شرکت های Fortune 500 به اشتراک گذاشته است.
دوره های پیشنهادی





اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا


چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟






چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی

چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر

