
نحوه برخورد با مشتریان عصبانی
بهترین راه برای برخورد با مشتریانی که وارد محدوده خطر می شوند چیست؟ چه استراتژی هایی به ما کمک میکند یک تعامل بد را بازسازی کنیم یا در صورت لزوم آن را تمام کنیم؟ در این دوره با متخصص خدمات مشتریان، دیوید براونلی – مولف کتاب Rock Star Costumer Service – همراه شوید تا با مثالهایی واقعی و گام های عملی، به شما کمک کند مشتریان بدرفتار را در شرایط مختلف مدیریت کنید. با تکمیل این دوره، دانش مورد نیاز برای برخورد مسلط و حرفه ای با مشتریان و کنترل تعاملات ناخوشایند با مشتریان را بدست خواهید آورد
4
درس
12
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
59000
تومان
فهرست مطالب
46
جلسه
2390
دقیقه
چرا مشتری ها عصبانی هستن
185
دقیقه
-
8842085.0
برخورد امور مشتریان رو بسنجید
170
دقیقه
-
7985516.0
به مشتری اطمینان بدین
259
دقیقه
-
11900256.0
از همزاد پنداری برای نشون دادن توجه تون به مشتری استفاده کنید
238
دقیقه
-
11200499.0
تمرکز مشتری رو به موضوع دیگهای معطوف کنین
195
دقیقه
-
9048957.0
مشکل مشتری رو حل کنین
157
دقیقه
-
7505517.0
مکالمه رو تموم کنین
224
دقیقه
-
10398296.0
با مشتری تماس بگیرین
223
دقیقه
-
10400902.0
برخورد رودررو با مشتری عصبانی
240
دقیقه
-
10806536.0
