
همایش بازاریابی، فروش و برندسازی
در همایش بازاریابی ، فروش و برندسازی حیاتیترین و مهمترین نکات برای موفقیت در کسب و کار را خواهید آموخت.
شما در این همایش ۲۰ درصدی را خواهید آموخت که ۸۰ درصد نتایج را خلق میکنند.
در این همایش با تکنیکهای جدید علم بازاریابی ، فروش و برندسازی آشنا خواهید شد.
بهترین و مرغوبترین کالاها هم نیاز به بازاریابی، برندسازی و فعالیت برای فروش را دارند؛ چون بدون تبلیغات و بازاریابی قطعا مصرف کننده شناختی نسبت به محصول پیدا نخواهد کرد؛
بنابراین هر صنعتی یا هر کالا و محصولی نیاز به بازاریابی پیدا میکند.
بازاریابی به فروش یک محصول کمک خواهد کرد؛ همچنین برندسازی هم تلاش میکند فروش محصولات یا خدمات افزایش پیدا کند.
بنابراین بازاریابی و برندسازی کمک بزرگی به امر فروش در تجارتهای مختلف میکند.
برای داشتن یک کسب و کار موفق ، اولویت اول شما باید درک این نکته باشد که چه کسانی مخاطب هدف شما خواهند بود؛ بسیار مهم است که بدانید بازار هدف شما چه کسانی تشکیل میدهند.
علاوه بر در نظر گرفتن این موضوع، باید به این نکته هم فکر کنید که دوست دارید برندتان در بازار توسط دیگران چطور دیده شود.
هدفگذاری موثر، هویت برند و پاسخ به این سوال که چرا مشتریان باید از برند شما خرید کنند نه از رقبای شما، میتواند باعث برتری و تمایز برند شما شوند.
