مهارت مربیگری و کوچینگ برای مدیران و رهبران
رهبرانی که مربیگری هدفمند و مستمری برای کارکنانشان دارند قادرند تیم خود را تقویت کرده و برای سازمان خود ارزش افزایی کنند. در این دوره، متخصص رهبری، سارا کانادی تفاوت بین مدیریت، آموزش و مربیگری را توضیح داده و مدل ها و مهارت های مربیگری مورد نیاز برای توسعه و رشد کارکنان را در اختیار مدیران قرار می دهد. سارا مربیگری کسب و کار را به طور موردی ارائه می کند، چالش های متداول مربیگری را بررسی می کند و توضیح می دهد چطور بازخورد ارائه کنیم و هدف تعیین کنیم.
عناوین عبارتند از:
- مربیگری رهبری چطور به دیگران کمک میکند به تمام ظرفیت های خود دست یابند
- تشخیص چالش های متداول مربیگری
- چهار گام مدل GROW
- دستورالعمل های مهم برای ارائه بازخورد
- یادآوری استراتژی های هدف گذاری که به کارکنان انگیزه می دهد
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدگویی
مبانی مربیگری
مبانی جمع بندی
مربیگری کسب و کار
چالش های متداول مربیگری
مدلهای مربیگری
چارچوب های مربیگری
مدل مربیگری GROW
مهارت های مربیگری
گوش دادن به عنوان مربی
ارئه بازخورد به عنوان مربی
تعیین هدف به عنوان مربی
جمع بندی
گام های بعدی
اساتید دوره

سارا کانادی
سارا کانادی نویسنده، سخنران و متخصص توسعه رهبری است.
سارا به کمپانیها کمک میکند مشارکت رهبرانشان را برای سود نهایی به حداکثر برسانند. سارا به دلیل 15 سال سابقهی کاری که دارد استعداد بینظیری در برقراری ارتباط با مخاطبان دارد، او میتواند به آنها اطمینان ببخشد که با استفاده از استراتژیهای کاربردی، به سوی تغییرات مثبت میروند- تقویت مهارتهای رهبری، بهبود روابط کاری و بهبود عملکرد.
سارا بیش از 20 سال سابقه کار دارد: سِمت مدیر اجرایی ارشد در فروش، عملکرد و توسعه سازمانی در USAA و Texas Mutual. سارا، پس از تاسیس کمپانیاش، تخصصش را در زمینهی توسعه رهبری، برندینگ و هوش عاطفی به دیگران نیز ارائه کرد. دیدگاه او سبب شد صدها تیم و شخص به سوی تغییرات استراتژیک قدم بردارند و نتایج اثرگذاری را خلق کنند.
سارا یکی از اعضای انجمن سخنرانان ملی و فدراسیون سخنرانان جهانی است. او مربی مرکز رهبری خلاق (CCL) است. او در انجمن CCL ابزارهای فیدبک 360 درجهای گواهی شده است، و از طریق Multi-Health Systems برای ارزیابی EQ-i 2.0 Emotional Intelligence معتبر است.
سارا در نشریات بسیاری مطرح شده است، معروفترین آنها عبارتند از ، فوربز، هافینگتون پست، Psychology Today، CNBC و American Management Association's Leadership-Wired. سارا نویسندهی کتابِ محبوب تو – از دید آنها: افشای آنچه بر شهرت و شغل شما تاثیر میگذارد در زمینه کسب و کار است.