
رهبری در بحران کرونا
ویدان با حمایت گروه صنعتی راسان تقدیم میکند.
مهم نیست شرکت یا تیم شما کوچک یا بزرگ است. یا کسبوکار خانگی دارید. بهعنوان رهبر خانواده یا رهبر جامعه باشید. شما کسی هستید که کارکنانتان از شما الگو میگیرند. از صحبتها، رفتار و واکنشهای شما الگو میگیرند.
دارن هاردی، نویسنده کتابهای اثر مرکب و دیوانگان ثروت ساز، در دوره رهبری در بحران کرونا، به شما یاد میدهد که چه تصمیماتی باید از دید کسبوکار بگیرید. دارن هاردی از جنبه کسبوکار به بحران کرونا، نگاه میکند. با شما بهعنوان رهبر صحبت میکند. اینکه رهبران در این شرایط چه مسئولیتهایی دارند. دارن هاردی 3 مسئله را موردبررسی قرار میدهد. اول: امید کجاست و باید روی چه چیزی تمرکز کنید؟ اگر بخواهید در این دوره بحرانی و بیثباتی، تیمتان را مثل یک رهبر خوب مدیریت کنید. دوم: درباره 3 چیز که باید در رهبری کسبوکارتان در بازار تغییر دهید. سوم: نحوه کنترل و مشارکت و رشد و موفقیت سازمان در این شرایط بیثبات چگونه است.
بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز مانند هر بحران دیگری، در سه برهه زمانی آغاز، میانه و پایان هویدا میشود. بنابراین مهمترین مسئله این است که قادر باشیم آنچه بوده است، آنچه شاهد آن هستیم و آنچه پیش خواهد آمد را از یکدیگر متمایز کنیم.
