کارگاه فنون فروش، بازاریابی و مذاکره
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
جلسه اول
بخش اول
بخش دوم
جلسه دوم
بخش اول
بخش دوم
جلسه سوم
بخش اول
بخش دوم
آیا شرایط زیر برایتان آشناست؟
- با اینکه محصولات و خدمات عالی دارید ولی تعداد مشتریانتان کم است و مجموعه شما توان پرداخت هزینه هایش را ندارد؟
- فروش شما مدتهاست که رشد نمی کند .
- مشتریان کمی وارد فروشگاه شما می شوند؟
- مشتری از شما قیمت می گیرد ولی از شما خرید نمی کند؟
- با اینکه کار خود را عالی می دانید، خدمات و محصولات عالی دارید و قیمت ها مناسب است ولی مشتریان متوجه این همه مزیت شما نمیشوند.
- رقبایی دارید که به ظاهر تفاوت زیادی با شما ندارند ولی همیشه فروشگاه شلوغی دارند.
مدرس این دوره ، محمد رضا پاشا زانوسی است که در سال ١٣٨٧ به اجبار و از روی ناچاری به ایجاد یک کسب و کار روی آورد و بخش عمده ای از مباحث دوره را اجرا کرد و کمتر از ٦ ماه به فروش پنج برابری رسید و در طی ١٢ سال گذشته با اجرای همین اصول هرسال رکوردهای فروش را شکاند.
برخی از مباحث دوره؛
- راز موفقیت فروشنده های برتر
- چطور با یک سؤال از خود متوجه شویم کارمان را درست انتخاب کرده ایم؟
- سه عامل کلیدی برای فروش ٢ تا ١٠ برابری
- سه سؤالی که هر صاحب کسب و کاری روزانه باید از خود بپرسد.
- راه های ایجاد قیف فروش در کسب و کارهای کوچک
- سه وظیفه همیشگی فروشندگان حرفه ای
- سه خصوصیت فروشنده موفق
- کلید فرار از بحران چیست؟
- سه دلیل خرید مشتری از ما
- ابزارهای یک صاحب کسب و کار برای رفتن در ذهن مشتری چیست؟
- بعد از اولین فروش وظایف ما بعنوان صاحب کسب و کار چیست؟
- هدف و برنامه خود را تعریف کنید
- راه های تبدیل نه مشتری به بله
- فنون مذاکره در فروش
- کلید ایجاد رابطه عالی در هر مذاکره
- تعیین حدود در مذاکره
- دکمه مکث را در ذهن خود ایجاد کنیم
به همراه تمرین هایی که اگر انجام شود ، افزایش فروش حتمی است
اساتید دوره

محمدرضا پاشا
محمدرضا پاشا زانوسی در سال ١٣٧٥ وارد دانشگاه علامه طباطبايي تهران شد . تحصیل در رشته مديريت بازاريابي ،نزد اساتيد بنام ايران ، مسيري جديدی در زندگي او ايجاد كرد. حضور در بازار ايران در كنار تحصيل، که تلفیقی از علم و عمل بود منجر شد تا به نتایج ارزشمندي در زمينه بازاريابي و فروش برسد.
سپس در بزرگترين شركت روشنايي ايران(لامپ پارس شهاب) از ويزيتوري تا مشاور مديريت در امور بازاريابي مشغول به فعالیت شد و به همراه تیم اش توانست تمامي ركوردهاي فروش در اين صنعت را بزند. بعد از دريافت مدرك كارشناسي ارشد بازاريابي از دانشگاه علوم و تحقيقات و تجربه حضور موفق در بازار تهران ، در سال ١٣٨٧ در مسیر کارآفرینی گام نهاد . برخی از دستاورد های او که با تيم سازي و شراكت با افراد متفاوت انجام گردید عبارتند از:
نگارش کتاب «بازار در دستان شماست»
ایجاد فروشگاه روشنايي زانوس نور (با سه شعبه در استان مازندران)،
شركت بازارسازان آينده نگر پاشا(مركز مشاوره كارآفريني با مجوز اداره كار و با بيش از ٦٤٠ مشاوره به كسب و كارها، پنج سمينار و بيش از صدها كارگاه هاي عملي در زمينه كسب و كار)،
مجله اوج بازار
شركت گردشگري زانوس(در بيش از ٢٠ هزار متر زمين در روستاهاي كجور)
اکنون تجربه 16 سال تدریس وهمچنین كار و مشاوره در بازار ايران را در اختیار کسب و کارهایی قرار می دهد که می خواهند آینده را از آن خود کنند.