کارگاه فنون فروش، بازاریابی و مذاکره

3
درس
6
فایل
167
دقیقه
169000 تومان

آیا شرایط زیر برایتان آشناست؟
- با اینکه محصولات و خدمات عالی دارید ولی تعداد مشتریانتان کم است و مجموعه شما توان پرداخت هزینه هایش را ندارد؟
- فروش شما مدتهاست که رشد نمی کند .
- مشتریان کمی وارد فروشگاه شما می شوند؟
- مشتری از شما قیمت می گیرد ولی از شما خرید نمی کند؟
- با اینکه کار خود را عالی می دانید، خدمات و محصولات عالی دارید و قیمت ها مناسب است ولی مشتریان متوجه این همه مزیت شما نمیشوند.
- رقبایی دارید که به ظاهر تفاوت زیادی با شما ندارند ولی همیشه فروشگاه شلوغی دارند.
مدرس این دوره ، محمد رضا پاشا زانوسی است که در سال ١٣٨٧ به اجبار و از روی ناچاری به ایجاد یک کسب و کار روی آورد و بخش عمده ای از مباحث دوره را اجرا کرد و کمتر از ٦ ماه به فروش پنج برابری رسید و در طی ١٢ سال گذشته با اجرای همین اصول هرسال رکوردهای فروش را شکاند.


برخی از مباحث دوره؛
- راز موفقیت فروشنده های برتر
- چطور با یک سؤال از خود متوجه شویم کارمان را درست انتخاب کرده ایم؟
- سه عامل کلیدی برای فروش ٢ تا ١٠ برابری
- سه سؤالی که هر صاحب کسب و کاری روزانه باید از خود بپرسد.
- راه های ایجاد قیف فروش در کسب و کارهای کوچک
- سه وظیفه همیشگی فروشندگان حرفه ای
- سه خصوصیت فروشنده موفق
- کلید فرار از بحران چیست؟
- سه دلیل خرید مشتری از ما
- ابزارهای یک صاحب کسب و کار برای رفتن در ذهن مشتری چیست؟
- بعد از اولین فروش وظایف ما بعنوان صاحب کسب و کار چیست؟
- هدف و برنامه خود را تعریف کنید
- راه های تبدیل نه مشتری به بله
- فنون مذاکره در فروش
- کلید ایجاد رابطه عالی در هر مذاکره
- تعیین حدود در مذاکره
- دکمه مکث را در ذهن خود ایجاد کنیم
به همراه تمرین هایی که اگر انجام شود ، افزایش فروش حتمی است

اساتید دوره

محمدرضا پاشا

محمدرضا پاشا زانوسی در سال ١٣٧٥ وارد دانشگاه علامه طباطبايي تهران شد . تحصیل در رشته مديريت بازاريابي ،نزد اساتيد بنام ايران ، مسيري جديدی در زندگي او ايجاد كرد. حضور در بازار ايران در كنار تحصيل، که تلفیقی از علم و عمل بود منجر شد تا به نتایج ارزشمندي در زمينه بازاريابي و فروش برسد.
سپس در بزرگترين شركت روشنايي ايران(لامپ پارس شهاب) از ويزيتوري تا مشاور مديريت در امور بازاريابي مشغول به فعالیت شد و به همراه تیم اش توانست تمامي ركوردهاي فروش در اين صنعت را بزند. بعد از دريافت مدرك كارشناسي ارشد بازاريابي از دانشگاه علوم و تحقيقات و تجربه حضور موفق در بازار تهران ، در سال ١٣٨٧ در مسیر کارآفرینی گام نهاد . برخی از دستاورد های او که با تيم سازي و شراكت با افراد متفاوت انجام گردید عبارتند از:
نگارش کتاب «بازار در دستان شماست»
ایجاد فروشگاه روشنايي زانوس نور (با سه شعبه در استان مازندران)،
شركت بازارسازان آينده نگر پاشا(مركز مشاوره كارآفريني با مجوز اداره كار و با بيش از ٦٤٠ مشاوره به كسب و كارها، پنج سمينار و بيش از صدها كارگاه هاي عملي در زمينه كسب و كار)،
مجله اوج بازار
شركت گردشگري زانوس(در بيش از ٢٠ هزار متر زمين در روستاهاي كجور)
اکنون تجربه 16 سال تدریس وهمچنین كار و مشاوره در بازار ايران را در اختیار کسب و کارهایی قرار می دهد که می خواهند آینده را از آن خود کنند.

person
mail