مزیت بازاریابی

1
درس
1
فایل
24
دقیقه
60000 تومان

اولین قدم برای فروش محصولات، جلب‌توجه مخاطبین هدف است. تبلیغات، ارائه پیام از طریق رسانه به مخاطبان هدف با صرف هزینه در یک ارتباط غیرشخصی است.

تبلیغات درباره مزایایی از محصول است که مشتری از آن‌ها لذت می‌برد و البته نحوه خرید را مشخص می‌کند. تبلیغات یک‌جور به اشتراک گزاری اطلاعات است، روشی است که به بازار و مشتریان انتخابی می‌گویید که چه چیزی ارائه می‌دهید، که زندگی آن‌ها را بهتر می‌کند و چگونه و از کجا می‌توانند بخرند، هدف تبلیغ این است.

در دوره مزیت بازاریابی برایان تریسی یاد می‌گیرید که چگونه محصول خود را تبلیغ کنید. برایان تریسی در این ویدان می‌گوید، اول از ایجاد یک ذهنیت تبلیغاتی شروع کنید، هر کاری که می‌کنید، تبلیغ محسوب می‌شود. هر ارتباطی که با مشتری دارید، یک‌جور تبلیغات است. در هر ارتباط تصویری، شنیداری و خواندنی هر ارتباطی که  دارید، یک‌جور تأثیر بر روی مخاطبان هدف می‌گذارد و آن‌ها را تغییر می‌دهد.

آنچه در دوره مزیت بازاریابی می‌آموزید، عبارت‌اند از: ۴ بخش پیام تبلیغاتی و فروش، تکنیک‌های تبلیغات نتیجه‌بخش، راه‌های افزایش اعتبار، ۴ روش تعیین کردن بودجه تبلیغات، چگونه تبلیغ کنیم، در هر تبلیغ به چه سؤالات مشتری پاسخ دهیم، ترتیب پیام تبلیغاتی در تلویزیون و رادیو چگونه است.

تبلیغات ممکن است به ۳ دلیل با شکست مواجه شوند، تبلیغات اگر قابل پیش‌بینی باشند و کنجکاوی و ذهنیت مخاطبین را درگیر نکند، تبلیغات اگر فقط اطلاعات ارائه دهند و مشتری را قانع نکنند، تبلیغات اگر فقط جنبه سرگرمی داشته باشند و اقدام به عمل مشتری را نخواهند، با شکست مواجه خواهند شد.

همه پیام‌ها و ارتباطاتی که با مشتری دارید را برنامه‌ریزی کنید تا فروشتان افزایش یابد. تبلیغات بر اساس آزمون‌وخطا بنانهاده شده‌اند، تبلیغات را به‌طور مداوم امتحان کنید و وقتی تبلیغی موفق داشتید، همه‌جا از آن استفاده کنید، که تأثیر بسزایی در کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. انجام تبلیغات یک مهارت بسیار مهم است و خوشبختانه می‌توانید با همین دوره آن را یاد بگیرید.

مزیت بازاریابی نهمین دوره از دوره جامع استراتژی‌های افزایش سود برایان تریسی است.

مجموعه  استراتژی‌های افزایش سود  برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعه‌ای از روش‌های اثبات شده و تکنیک‌های عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.

اساتید دوره

برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.

برایان تریسی  در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.

او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.

چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.

تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.

وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

person
mail