اصول اساسی فروش

6
درس
15
فایل
61
دقیقه
69000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
همه چیز در ذهن شماست
4:19 - 11.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ذهن خریدار
4:43 - 13 مگابایت

درک فروش

play_arrow
شناسایی مشتریان بالقوه
4:30 - 12.4 مگابایت
play_arrow
درک مشکلات مشتریتان
5:37 - 15.5 مگابایت
play_arrow
محرک های خرید مشتری
4:21 - 12 مگابایت
play_arrow
موانع در برابر تغییر
5:10 - 14.3 مگابایت

اولویت با مشتری است

play_arrow
خوش آمدید
1:31 - 4.1 مگابایت
play_arrow
محصول در مقایسه با راهکار
4:07 - 11.4 مگابایت
play_arrow
DNA راهکارتان را تجزیه و تحلیل کنید
3:46 - 10.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اثبات راهکارتان
4:01 - 111.1 مگابایت
play_arrow
توانایی به کارگرفتن
4:26 - 12.3 مگابایت

قدرت راهکار شما

play_arrow
ارزش یک فرآیند فروش کارآمد
4:28 - 12.3 مگابایت
play_arrow
اجزای یک فرآیند فروش کارآمد
4:20 - 12.2 مگابایت
play_arrow
چگونه می توانید فرآیند فروش خودتان را توسعه دهید
5:14 - 14.4 مگابایت

قدرت فرآیند شما

play_arrow
گام های بعدی
1:56 - 5.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

به نظر شما امروزه چند فروشنده در جهان وجود دارد؟ پاسخ چیزی حدود 8 میلیارد نفر است؛ درست حدس زدید ما همگی فروشنده هستیم!

اگر شما صحبت می‌کنید و سعی در تأثیرگذاری دارید، همان کاری را انجام می‌دهید که فروشندگان می‌کنند، تأثیرگذاری بر روی دیگران!
پس چرا بعضی افراد در فروش بهتر از بقیه هستند؟ زیرا هدف آنان از تأثیرگذاری رسیدن به سود متقابل است و می‌دانند که چگونه باید مشکلات مشتریان را حل کنند؛ موضوع این دوره هم دقیقا همین است!

جف بلومفیلد که یک استاد حرفه‌ای فروش است و تجربیات زیادی هم دارد، تمام دوران کاری خود را صرف آموزش و پرورش فروشندگان کرده است. بهترین فروشندگان تمایل دارند کارها را به روش خاصی انجام دهند که مثل هر چیز دیگری در زندگی آنها از اصول آغاز می‌شود.

جف بلومفیلد در این دوره می‌خواهد به شما یاد بدهد که چگونه ذهنیت درستی داشته باشید؟ بفهمید که در ذهن مشتریان‌تان چه می‌گذرد؟ بهترین مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟

او درباره‌ی مشکلات، انگیزه‌ها و موانع مشتریان صحبت می‌کند و تفاوت مهم بین ارائه‌ی یک راه حل را با صرفاً عرضه‌ی یک محصول نشان می‌دهد و در نهایت به شما می‌گوید که چگونه فرآیند مؤثری داشته باشید تا از آن برای بهبود مهارت‌های فروش خود و کسب نتیجه‌ی مطلوب استفاده کنید.

آیا می‌دانید یک فروشنده‌ی بزرگ بودن به معنی کنترل و نفوذ کردن نیست؟ مسئله اینست که واقعاً بخواهید به دیگران در حل مشکلات‌شان کمک کنید.

هدف از این دوره «اصول اساسی فروش» آشنایی شما با ابزاری است که برای موفق شدن به آن نیازمندید.

موضوعاتی که در این دوره با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

همه چیز در ذهن شماست : ذهن خریدار

درک فروش : چگونه مشتریان بالقوه را بشناسیم؟ - درک مشکلات مشتریان‌تان - محرک‌های خرید مشتری - موانع در برابر تغییر

اولویت با مشتری است: محصول در مقایسه با راهکار - DNA راهکارتان را تجزیه و تحلیل کنید - اثبات راهکارتان - توانایی به کار گرفتن

قدرت راهکار شما: ارزش یک فرآیند فروش کارآمد - اجزای یک فرآیند فروش کارآمد - چگونه می‌توانید فرآیند فروش خودتان را توسعه دهید؟

قدرت فرآیند شما : گام‌های بعدی در فروش

اساتید دوره

جف بلومفیلد

جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.

 

دوره های پیشنهادی

person
mail