پول درآوردن در شرایط بحرانی

6
درس
16
فایل
30
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
پاسخ به چالش‌های بازاریابی
1:21 - 3.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

واقعیت جدید

play_arrow
اثر ارابه موسیقی
2:18 - 6.1 مگابایت
play_arrow
نیاز به اطلاعات
1:44 - 4.6 مگابایت
play_arrow
به اشتراک گذاری اطلاعات مهم
1:49 - 4.8 مگابایت

مشتری جدید

play_arrow
تغییر طرز فکر و اهداف
2:10 - 5.8 مگابایت
play_arrow
بازاریابی مصرف کننده جدید
2:25 - 6.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
روندهای دلبستگی
2:43 - 7.2 مگابایت

پایه و اساس

play_arrow
بهینه‌سازی شکاف نیازها
2:54 - 7.5 مگابایت
play_arrow
ادامه یا توقف
1:57 - 5.2 مگابایت
play_arrow
آیا فرصت‌طلب هستید؟
2:27 - 6.4 مگابایت
play_arrow
کاهش هزینه‌ها
3:01 - 8.0 مگابایت

استراتژی‌های ارزیابی

play_arrow
اعتماد مهم‌ترین چیز است
1:20 - 3.5 مگابایت
play_arrow
آرام باشید
2:07 - 5.6 مگابایت
play_arrow
اولویت‌بندی سریع
1:53 - 5.1 مگابایت
play_arrow
ایجاد یک تیم استراتژی
1:14 - 3.2 مگابایت

حرکت به جلو

play_arrow
نتیجه گیری
1:33 - 1.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

وقتی دنیا با یک بحران جدی مثل بلایای طبیعی یا شیوع یک بیماری همه‌گیر مواجه می‌شود، بازاریاب‌ها و برندها در تصمیم‌گیری با چالش روبرو می‌شوند و این پاسخ شما حتی در پایان بحران توسط مصرف‌کنندگان قضاوت می‌شود. برندهایی که با حساسیت و صداقت پاسخ دهند، مورد تشویق واقع می‌شوند و آن‌هایی که بی‌توجهی کنند و از شرایط سوءاستفاده کنند، در لیست سیاه قرار می‌گیرند.

در حال حاضر دنیا شرایط بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند. علاوه بر بحران سلامت جهانی، شاهد یک سردرگمی اقتصادی هم هستیم و این برای ما چالش بسیار بزرگی است. باید هم‌زمان با مدیریت نگرانی شخصی، به این فکر باشیم که پیام‌های خود را درست آماده کنیم و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس شرایط تغییر بدهیم.

برد بیتسول، با سابقه 15 سال مشاوره برندهای پیشرو درزمینهٔ استراتژی‌های بازاریابی، در دوره پول درآوردن در شرایط بحرانی به شما یاد می‌دهد که در شرایط بحرانی با چه واقعیت‌هایی مواجه می‌شوید. چگونه مشتری جدید جذب کنید. پایه و اساس بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است. استراتژی‌های بازاریابی در شرایط بحرانی چگونه است و چگونه در شرایط بحرانی، به جلو حرکت کنید.

شما در آینده غیرقابل‌پیش‌بینی باید بر اساس اطلاعات ناقص در تجارت و بازار تصمیم‌گیری کنید. باید بتوانید تصمیمتان را به‌سرعت تغییر بدهید و خیلی از پروژه‌ها را در حین کار تعطیل کنید و راهکارهای نوین ابداع کنید. علاوه بر این احتمالاً مجبورید با مسائل سخت اخلاقی درگیر باشید. در این دوره یاد می‌گیرید چگونه اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.

در بحران‌های جهانی، بازارها با چالش‌های مختلف روبرو هستند و یکی از آن‌ها، تغییر طرز تفکر مصرف‌کننده‌هاست. نحوه دسته‌بندی مصرف‌کننده‌هایی که برای فروش در نظر گرفته بودید، دیگر مناسب و دقیق نیستند. وقتی اخبار بدی پخش می‌شود که بر روی سلامتی و دارایی اثرگذار است، به‌طورقطع روی تصمیم خریدار اثر می‌گذارد. حال در این شرایط باید چه‌کار کرد؟ چگونه مشتری جدید جذب می‌کنید؟ چگونه در این شرایط بازاریابی انجام می‌دهید؟ در دوره پول درآوردن در شرایط بحرانی، برد بیستول چگونگی جذب مشتری جدید که ارتباط مستقیم با فروش و کسب درآمد دارد را به شما آموزش می‌دهد. جای نگرانی نیست.

در بین نیاز مصرف‌کننده و محصولات جدید معمولاً حفره‌ای وجود دارد. اگر مصرف‌کننده و مراجعه‌کننده نیازهایی داشته باشد که نتوانید آن‌ها را برطرف کنید، به معنی وجود حفره یا شکاف است. اگر شما این حفره را پر نکنید، رقیب شما این کار را خواهد کرد. در این دوره می‌آموزید چگونه شکاف نیازهای مشتری خود را پیدا کنید و از فرصت‌های بازار به‌خوبی استفاده کنید.

این روزها به‌عنوان یک دوران بی‌سابقه در دنیا یاد می‌شود. نگرانی‌های بهداشتی، نگرانی‌های اقتصادی و قوانین دولت‌ها باعث شده است که شرکت‌ها تعطیل و تعداد زیادی از مردم بیکار شوند. در حال حاضر شرکت‌هایی که مدام با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند و راه صحیحی را پیش‌گرفته‌اند مطمئناً دچار مشکل نخواهند شد. به همین دلیل شما باید در خصوص روش‌های کسب‌وکار و تجارت خود تجدیدنظر کنید.

تجربه شرایط بحرانی، تجربه خوبی نیست. اما هدف این دوره این است که به تصمیم‌گیری‌های اساسی شما در عرصه تجارت در شرایط بحرانی کمک کند. برای مقابله با اتفاقات غیرمنتظره تا جایی که می‌شود، باید اطلاعات خود را افزایش دهید، باید آموزش ببینید، باید تکنیک‌های رهبری و مقابله با بحران را یاد بگیرید. اگر بر روی آموزش خود سرمایه‌گذاری نکنید، شاید مجبور شوید صدها برابر هزینه آموزش، در شرایط پیچیده و دشوار هزینه کنید.

اساتید دوره

برد بیتسول

برد بیتسول یک رهبر بازاریابی شناخته‌شده در سطح جهانی است. برد تیم‌هایی حرفه‌ای در LinkedIn و LegalZoom و Lynda.com و TMZ را رهبری کرده است. او یک کارآفرین، مشاور استارت‌آپ و یک متخصص بازاریابی شناخته‌شده است. دوره‌های آموزشی بازاریابی او، از محبوب‌ترین دوره‌های آنلاین هستند.
برد بیش از 15 سال است که در زمینه بازاریابی رشد، توسعه کسب و کار و تبلیغات کار می‌کند. او پس از اینکه در سن 15 سالگی اولین کسب و کار موفقش را راه انداخت، در مجله Entrepreneur معرفی شد. برد با انجام مشاوره‌ی رشد با برندهای کوچک و بزرگی همچون Warby Parker و Staples و BioLite و Dickies و Urban Outfitters، مهارت‌های خود را تقویت کرد. او همچنین با چندین استارت‌آپ کار کرده است و به آن‌ها مشاوره‌ی استراتژیک و بازاریابی می‌دهد.
با اینکه او در کنفرانس‌هایی در سراسر دنیا از جمله CES و SXSW سخنرانی می‌کند، همچنان در حال یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های بازاریابی است.
در حال حاضر، برد مدیر ارشد آموزش MadeCraft است و می‌توانید در توئیتر @bradbatesole یا وب‌سایت bradbatesole.com او را دنبال کنید.

نظرات درباره پول درآوردن در شرایط بحرانی (8 نظر)

درپناه حضرت زهراباشید.
مریم رحمانی - 26 دي 1399
تشکر
داود سهیلی - 26 دي 1399
مثل همیشه عالی...متشکرم از ویدان
سعید نزاکت - 26 دي 1399
درود بر شما که در این شرایط خاص با روشنگری راه درست را به کسب و کارها نشان میدهید
پیمان سمواتی - 26 دي 1399
ممنون از شما . موفق باشید.
پیمان ظریفیان - 25 دي 1399
سپاسگزارم.عالي
نيلوفرافشار - 8 آذر 1399
منون بابت مسئولیت اجتماعی که اجرا میکنید.
سیاوش فرتوت - 7 آذر 1399
ممنون
رضاراد - 7 آذر 1399
person
mail