فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری

  • يکشنبه 26 فروردين 1403
  • 181
  • 1
  • 0.0
توضیحات دوره

تصور غلطی در ذهن برخی افراد وجود دارد که فروشندگی را معادل روحیه برون‌گرایی و پرحرفی می‌دانند و با اتکا به این تصور ناقص وارد شغل فروشندگی می‌شوند و در اواسط کار به دلیل نداشتن مهارت‌های لازم برای این شغل ازجمله مهارت فن بیان، دچار فرسودگی روحی و روانی می‌شوند. فن بیان یا فن ارائه، نحوه صحبت کردن است و شامل لحن صدا، سرعت کلمات، تن صدا و نحوه ارائه است.

استیو جابز، مدیر و مالک شرکت اپل می‌گوید: " نحوه ارائه هر چیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند." پس تا زمانی که فن بیان خود را تقویت نکنید و ارائه خوبی نداشته باشید، قطعاً نمی‌توانید ارزش محصولات خود را به‌خوبی مشخص و معرفی کنید و فروش بالایی داشته باشید.

ارتباط درست از هرگونه تخفیف و تبلیغی مؤثرتر عمل می‌کند. شما باید به شیوه انتقال پیام خود به مشتری و چگونگی بازخورد او توجه کنید. اما داشتن فن بیانی متفکرانه با مشتری دقیقاً به چه معناست؟ برای داشتن ارتباطاتی مؤثر باید چه کرد و چگونه اندیشید؟ استراتژی موفق در پس‌زمینه کلام شما چیست؟

برای یافتن پاسخ سؤالات فوق، پیام بهرام پور، مشاور شماری از غول‌های اقتصادی و مدیر بازاریابی چندین مجموعه بزرگ تجاری در ایران، در دوره فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری، هدف کلی مشتری مداری، تعریف کیفیت خدمات و محصولات، مهم‌ترین عوامل نارضایتی مشتریان، تعریف خدمات مشتری، نگرانی‌های مغز خزنده و مغز عاطفی و مغز منطقی، مهم‌ترین اصول مشتری مداری، تکنیک‌های برقراری ارتباط با مشتری و نحوه مواجهه با انتقادات و نحوه ارتباط پرانرژی با مشتری را با ذکر مثال‌های ملموس و واقعی به شما آموزش می‌دهد.

اگر بتوانید یک حس فوق‌العاده در مشتریان خود ایجاد کنید، حتی در شرایط بد اقتصادی هم می‌توانید از رقیب‌های خودتان جلو بزنید. عامل مشترک در تمام کسب‌وکارها در رضایت‌مندی مشتری، ارتباط مناسب با مشتریان است. اگر به هر طریقی با مشتریان خود ارتباط دارید، بدون شک مهارت‌های ارتباطی و فن بیان در ارتباط با مشتری می‌تواند تغییری شگرف در کسب‌وکارتان ایجاد کند.

نتیجه دوره فن بیان در فروشندگی و مشتری مداری، افزایش اثربخشی در ارتباط با مشتری، درنتیجه افزایش فروش و افزایش درآمد است. شما با کمک این دوره در برندینگ و جایگاه سازی کسب‌وکارتان موفق خواهید شد و می‌توانید از رقبای داخلی و خارجی خود پیشی بگیرید.

بدون شک یکی از مهارت‌های ضروری تبدیل مشتری به مشتری وفادار، ارتباط مناسب با اوست. باید کاری کنیم که وقتی او به ما مراجعه می‌کند و یا به طریقی با ما ارتباط می‌گیرید، احساس آرامش کند و با ایجاد حس خاص در خریدار، او را تبدیل به مشتری وفادار بکنیم.

درس های دوره
  • معرفی

  • هدف شما

  • اعتماد به نفس

  • ایده مغز سه گانه

  • مهم ترین اصل

  • برخورد اولیه 2-1

  • برخورد اولیه 2-2

  • راهنمایی مشتری

  • حس بلافاصله

  • دوستانه بودن

  • گوش دادن موثر

  • نه گفتن

  • تکنیک همگامی

  • عبارات ممنوعه

  • سوالات متداول

  • حالت انتظار تلفن

  • پرانرژی

  • انتقاد کردن

  • شگفت انگیز

  • طوفان فکری

  • حسن جویی

  • اسلایدهای دوره

دیدگاه کاربران (1)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دوره خوبی بود یک سری مقدمات بود که واقعا واجبه تا بدونیم

140٬000تومان
  • 21ویدیو
  • 1فایل
  • 310دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس پیام بهرام پور
  • تعداد درس‌ها 5 درس
  • تعداد فایل آموزشی 1 فایل
  • زمان دوره 310 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی