
فیلم وبینار دیجیتال مارکتینگ بایدها و نبایدها
وبینار دیجیتال مارکتینگ، بایدها و نبایدها شامل دو بخش است. در بخش اول محمدمهدی ربانی، مؤسس پلتفرم آموزشی ویدان، 6 گام برای ساخت استراتژی دیجیتال مارکتینگ موفق، شامل تجزیهوتحلیل موقعیت، هدفگذاری، تاکتیکها، اندازهگیری نتایج، تجزیهوتحلیل و مرور ماهانه را بهصورت کاملاً کاربردی توضیح میدهد. همچنین در این بخش از وبینار با آمیخته بازاریابی دیجیتال یا 5P آشنا میشوید. در انتهای این بخش از وبینار نیز محمدمهدی ربانی از آینده روشن و درخشان یک متخصص بازاریابی دیجیتال سخن میگوید.
در بخش دوم این وبینار، عادل طالبی، استراتژیست کسبوکارهای اینترنتی و مدرس دورههای بازاریابی دیجیتال سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه تهران، ابتدا مفاهیم کسبوکار در فضای دیجیتالی و بازاریابی در فضای دیجیتال را از هم جدا میکند و هر یک را بهصورت جداگانه توضیح میدهد. سپس تعاریف متعدد بازاریابی دیجیتال را بیان میکند. از اهمیت درک بازاریابی و بازاریابی چریکی میگوید و درنهایت به معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و کاربردها و اثرگذاری هریک از آنها میپردازد.
اگر شما صاحب کالا یا خدمات هستید و میخواهید ارتباط مؤثرتر و موفقتری با مخاطبین برند خود داشته باشید بیشک حضور شما در رسانههای دیجیتال ضروری است. دیجیتال مارکتینگ دیگر ترندی در حوزه بازاریابی نیست، بلکه برعکس یک ابزار است برای موفقیت در حوزه بازاریابی و البته تبلیغات، چراکه برخلاف دیگر ترندهای بازاریابی، شما هر فعالیت خود را میتوانید اندازهگیری کنید.
