هنر داستان سرایی برای کمپین های تبلیغاتی با تدریس Stefan Mumaw (مدت زمان : 35m 10s دقیقه)

«داستان­سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ­نویس­ها، به نظر می­رسد این روزها همه داستان­سرا باشند و حقیقت این است که حق با آنها است. همه­ی ما داستان­سرا هستیم. اما تعداد اندکی از ما داستان­ساز هستیم، یعنی بتوانیم نه تنها ساختار یک داستان را درک کنیم بلکه شخصیت برند را به افرادی که از آن استفاده می­کنند، انتقال دهیم.

در این دوره، استفان موماو ساختار داستان را به صورت کلی ترسیم نموده و از برپایی کارزار­های تبلیغاتی واقعی بهره می­گیرد تا چگونگی ایجاد پل عاطفی بین برند و مشتری از طریق هر یک از عناصر داستان را نشان­تان دهد. وی نشان می­دهد که چگونه هر یک از بخش­های داستان در قالب بخش­های تبلیغاتی مختلفی در می­آیندکه افراد خلاق در کارزهای واقعی از آنها استفاده می­کنند (مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، وب­سایت­ها و محتوای اجتماعی).

مباحث عبارتند از:

  • خلق داستان از طریق روایت؛
  • برانگیختن واکنش­های عاطفی؛
  • داستان در طوفان فکری؛
  • کاربرد داستان در تبلیغات تلویزیونی، نشریه­ها، وب­سایت­ها و رسانه­های اجتماعی.

 


مقدمه

0.1 خوش‌آمدید

  • 00:58
  • Text reading

عناصر داستانی

تلنگری بر احساسات

پروژه‌ی واقعی

ایجاد کمپین

نتیجه‌گیری