هنر داستان سرایی برای کمپین های تبلیغاتی

6
درس
19
فایل
36
دقیقه
31000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش‌آمدید
1:10 - 5.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
داستان در فعالیت تبلیغاتی
1:45 - 8.1 مگابایت

عناصر داستانی

play_arrow
درک ساختار داستان
3:07 - 14.3 مگابایت
play_arrow
داستان‌سازی از طریق داستان‌سرایی
2:24 - 11.4 مگابایت
play_arrow
چطور این ساختار در تبلیغات به‌کار برده می‌شود
2:40 - 12.4 مگابایت
play_arrow
ایجاد کمپین‌ها از طریق داستان‌سرایی
2:35 - 11.9 مگابایت

تلنگری بر احساسات

play_arrow
احساسات اساسی بشر
2:18 - 10.5 مگابایت
play_arrow
تلنگری بر واکنش‌های احساسی از طریق داستان
1:34 - 7.2 مگابایت
play_arrow
همدلی درمقابل دغل‌کاری
1:14 - 5.7 مگابایت

پروژه‌ی واقعی

play_arrow
معرفی کمپین انجمن محلی دلالان املاک کانزاس سیتی
1:30 - 6.7 مگابایت
play_arrow
کاهش تعداد مخاطبان
1:42 - 7.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
داستان در تبادل نظر
1:23 - 6.4 مگابایت
play_arrow
تشخیص اصل داستان
2:51 - 13.2 مگابایت

ایجاد کمپین

play_arrow
ارتقای برنامه‌ی تلویزیون
2:40 - 12.1 مگابایت
play_arrow
ارتقای تبلیغات چاپ شده.
1:20 - 6.1 مگابایت
play_arrow
ارتقای وب‌سایت
1:33 - 7.1 مگابایت
play_arrow
ارتقای محتوای اجتماعی دیجیتالی
1 - 4.6 مگابایت

نتیجه‌گیری

play_arrow
یافتن ریتم اضافی در داستان
1:59 - 9 مگابایت
play_arrow
تطبیق و بهینه‌سازی داستان
1:02 - 4.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

«داستان­ سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ­ نویس­ ها، به نظر می­رسد این روزها همه داستان­ سرا باشند و حقیقت این است که حق با آن ها است. همه­ ی ما داستان­ سرا هستیم. اما تعداد اندکی از ما داستان­ ساز هستیم، یعنی بتوانیم نه تنها ساختار یک داستان را درک کنیم بلکه شخصیت برند را به افرادی که از آن استفاده می­کنند، انتقال دهیم.

در این دوره، استفان موماو ساختار داستان را به صورت کلی ترسیم نموده و از برپایی کارزار­های تبلیغاتی واقعی بهره می­ گیرد تا چگونگی ایجاد پل عاطفی بین برند و مشتری از طریق هر یک از عناصر داستان را نشان تان دهد. وی نشان می دهد که چگونه هر یک از بخش ­های داستان در قالب بخش ­های تبلیغاتی مختلفی در می ­آیندکه افراد خلاق در کارزهای واقعی از آنها استفاده می ­کنند (مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، وب­سایت ­ها و محتوای اجتماعی).

مباحث عبارتند از:

  • خلق داستان از طریق روایت؛
  • برانگیختن واکنش­های عاطفی؛
  • داستان در طوفان فکری؛
  • کاربرد داستان در تبلیغات تلویزیونی، نشریه­ ها، وب­سایت­ها و رسانه ­های اجتماعی.

 

اساتید دوره

استیفن موماو

Stefan Mumaw یک مدیر خلاق در DEG و یک آژانس دیجیتال در کنس سیتی است.
او شش کتاب نوشته است. کتاب اخیرِ او، به نام Creative Boot Camp، یک دوره‌ی 30 روزه در زمینه خلاقیت است. پیش‌تر، کتاب‌های دنبال کردن ایده‌ی هیولا، طراحی مجدد وب‌سایت و وب‌سایت‌های ساده را نوشت. برای نوشتن کتاب کافئین برای تیم خلاق و کافئیت برای ذهن خلاق با وندی لی اولدفیلد همکاری کرد.
او در گردهم‌آیی‌های صنعتی و خلاقانه بسیاری سخنرانی کرده است.

دوره های پیشنهادی

person
mail