هنر داستان سرایی برای کمپین های تبلیغاتی

«داستان­سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ­نویس­ها، به نظر می­رسد این روزها همه داستان­سرا باشند و حقیقت این است که حق با آنها است. همه­ی ما داستان­سرا هستیم. اما تعداد اندکی از ما داستان­ساز هستیم، یعنی بتوانیم نه تنها ساختار یک داستان را درک کنیم بلکه شخصیت برند را به افرادی که از آن استفاده می­کنند، انتقال دهیم.

در این دوره، استفان موماو ساختار داستان را به صورت کلی ترسیم نموده و از برپایی کارزار­های تبلیغاتی واقعی بهره می­گیرد تا چگونگی ایجاد پل عاطفی بین برند و مشتری از طریق هر یک از عناصر داستان را نشان­تان دهد. وی نشان می­دهد که چگونه هر یک از بخش­های داستان در قالب بخش­های تبلیغاتی مختلفی در می­آیندکه افراد خلاق در کارزهای واقعی از آنها استفاده می­کنند (مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، وب­سایت­ها و محتوای اجتماعی).

مباحث عبارتند از:

  • خلق داستان از طریق روایت؛
  • برانگیختن واکنش­های عاطفی؛
  • داستان در طوفان فکری؛
  • کاربرد داستان در تبلیغات تلویزیونی، نشریه­ها، وب­سایت­ها و رسانه­های اجتماعی.

 

6
درس
19
فایل
36
دقیقه
31000 تومان

اساتید دوره

استیفن موماو

Stefan Mumaw یک مدیر خلاق در DEG و یک آژانس دیجیتال در کنس سیتی است.
او شش کتاب نوشته است. کتاب اخیرِ او، به نام Creative Boot Camp، یک دوره‌ی 30 روزه در زمینه خلاقیت است. پیش‌تر، کتاب‌های دنبال کردن ایده‌ی هیولا، طراحی مجدد وب‌سایت و وب‌سایت‌های ساده را نوشت. برای نوشتن کتاب کافئین برای تیم خلاق و کافئیت برای ذهن خلاق با وندی لی اولدفیلد همکاری کرد.
او در گردهم‌آیی‌های صنعتی و خلاقانه بسیاری سخنرانی کرده است.

دوره های پیشنهادی

person
mail