پکیج بازاریابی و فروش تلفنی

(استاد فروش غیرحضوری شوید!)

بازاریابی تلفنی توسط شرکت‌ها، برای فروش محصولات یا خدماتشان و ورود به بازارهای جدید و آگاه کردن مشتری جدید از محصولات و خدمات، انجام می‌شود. که یکی از مهمترین اقدامات برای جذب مشتری و فروش است.

رضایت مشتریان موجود به‌اندازه رضایت خریداران احتمالی برای یک کسب‌وکار بسیار مهم است. بازاریاب‌های تلفنی اطمینان می‌دهند که هم توجه موردنیاز را جلب کنند و هم به درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

بازاریابی تلفنی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد مشتری بالقوه و مشتری جدید داشته باشد. از طریق این تاکتیک، سازمان می‌تواند به مشتریان بالقوه برسد و لیستی از چشم‌اندازهای جدید را تهیه کند.

سپس بازاریاب‌های تلفنی این لیست‌های به‌روز شده را به تیم‌های فروش می‌دهند تا به این مشتریان بفروشند. آن‌ها همچنین ماهیت و نیازهای مشتری احتمالی را شناسایی کرده و این اطلاعات را به بخش فروش منتقل می‌کنند.

در قسمتی از این پکیج بر روی داشتن مکالمه‌ی موفق تمرکز می‌کند که نه‌تنها نتیجه‌ی دلخواه ما را در پیش داشته باشد، بلکه رابطه را نیز بهبود ببخشد.

یکی از مدرسین این پکیج دکتر آندرتا نکات و استراتژی‌های خاص مکالمات سخت را با شما به اشتراک می‌گذارد. چهار مرحله‌ی  مکالمات موفق و اجزای مشخص خود مکالمه را پوشش می‌دهد، همچنین بررسی می‌کند که چه زمانی باید مکالمه‌ی سخت را شروع کنید و چه زمانی در طرف دیگر مکالمه هستید؟

ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی بیش از 2300 سال پیش گفت:" ترغیب هنری است تا مردم را مجبور کنیم کاری را انجام دهند که در حالت عادی انجام نمی‌دهند."

 کاربرد ترغیب در فروش چیست؟

کارشناسی فروش یعنی مجاب کردن خریدار به اینکه کالا یا خدمات شما نیازهای او را برآورده می‌کند و ارزش پرداخت مبلغ درخواستی را دارد. شناسایی طرز فکر و رفتار مردم و مجاب کردن آن‌ها برای قبول درخواست‌تان باعث می‌شود که فروش خیلی خیلی راحت‌تر شود؛ این فایده‌ی ترغیب مشتری است.

یکی دیگر از اساتید این پکیج برایان اِی هِرن بیش از 20 سال است که با کارشناسان فروش کار می‌کند و در این دوره‌ی فروش به روش ترغیب مشتری مفاهیم روانشناسی را به شما آموزش می‌دهد که در طول تمام فرآیند فروش به شما کمک می‌کند. این مفاهیم باعث می‌شوند مشتری احتمالی یا مشتری واقعی ارزش خدمات شما را بهتر درک کنند.

بیشتر وقت‌ها تماس ­های فروش به حالت بازجوئی درمی آیند و مشتری های بالقوه را در مورد جایی که گفت و گو قرار است به آنجا بیانجامد، سر درگم می سازند. یکی دیگر از اساتید این پکیج، جف بلومفیلد، نویسنده و مربی فروش، گزینه‌ای را بر مبنای این اصل پیشنهاد می دهد که فروش های موثر با تمرکز بر موضوع هایی آغاز می شود که بیشترین اهمیت را برای مشتری‌هایتان دارند. جف بلومفیلد کمک‌تان می‌کند تا دیدگاه‌هایی نسبت به مشکلات تجاری مشتری‌هایتان به دست آورده و از آن ها برای هدایت سوال های مرتبط با فروشتان استفاده کنید.

او چگونگیِ طرح سوال‌های کاوشگرانه ی موثر، معتبر ساختن تاثیر تجاری راه حل تان و عمیق ساختن گفت و گو در صورت لزوم را به شما می آموزد. همچنین توصیه هایی در مورد حفظ تن صدای مناسب در کل گفت‌وگو که به ارتباط موفقیت آمیزتر در امر فروش و روابط دیرپا با مشتری‌هایتان می انجامد را نیز ارائه می دهد.


نام دوره‌های موجود در این پکیج :

1- فیلم کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی ( دکتر محمدمهدی ربانی)

2- گوش سپاری به مشتریان (نواه فلمینگ)

3- چگونه از پس مکالمات سخت بر بیاییم؟ (بریت آندرتا)

4- اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش (برایان آهرن)

5- چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟ (جف بلومفیلد)

6- آموزش کاربردی لینکدین (الیور شینگتن)

7- تکنیک های پول سازی از اینستاگرام (آنسون الکساندر)

 

 این پکیج را فقط در اپلیکیشن ویدان می‌توانید استفاده کنید.

43
درس
152
فایل
741
دقیقه
1350000 تومان
44%
750000 تومان

اساتید دوره

جف بلومفیلد

جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.

جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.

او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.

جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.

این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.

نوآه فلمینگ

نوآه فلمینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.

نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.

او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.

این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

آنسون الکساندر

آنسون اکساندر وبلاگ نویس، مولف، کارشناس سئو، مربی و مشاور بین المللی است.

آنسون به عنوان موسس سایت AnsonAlex.com، تمام وقت مشغول نوشتن، ویراستاری و تنظیم مطالب برای سایت خود است و خدمات تجاری و فنی را به متقاضیان ارائه می دهد. او دارای مدرک کارشناسی تجارت بین الملل و سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه تامپا ست.

این ویدان به تمام افرادی که صاحب کسب و کار کوچک و متوسط هستند یا در نظر دارند کسب و کاری برای خود راه بیاندازند توصیه می شود.

بریت آندرتا

دکتر Britt Andreatta رهبر فکری بین المللی شناخته شده در رهبری و یادگیری است. او در زمینه رهبری، روانشناسی، آموزش و پرورش و علوم انسانی خود با استفاده از زمینه ی منحصر به فرد خود، درک عمیق از چگونگی باز کردن بهترین افراد را دارد و به سازمان ها کمک می کند تا به توانایی های خود برسند.

بریت حرفه ای با تجربه است که بیش از 25 سال تجربه مشاوره با شرکت های فورچون 100، کسب و کار، دانشگاه ها، و سازمان های غیر انتفاعی است.

 

برایان آهرن

بریان آهرن یک مربی تخصصی است. تخصص آهرن به کار بستنِ علم نفوذ در شرایط روزمره است. او مدیر عامل نفوذ در Influence PEOPLE است.
بریان مربی، سخنران کلیدی و مشاور است. تخصص او در کاربردِ علمِ نفوذ و متقاعدسازی در شرایط روزمره است. در سراسر دنیا، فقط 20 نفر دارای Cialdini Method Certified Trainer® (CMCT®) هستند و بریان یکی از این 20 نفر است. بریان تخصصِ روانشناسیِ متقاعدسازی را، به‌طور مستقیم، از دکتر رابرت بی. سیالدینی آموخت؛ او یکی از بزرگترین روانشناسان زنده‌ی دنیا، در حوزه‌ی علمِ متقاعدسازی اخلاقی، است. اشتیاقِ او مردم کمک می‌کند تا به موفقیت‌های حرفه‌ای بیشتری دست یابند و شادیِ شخصی بیشتری را تجربه کنند. او به مردم یاد می‌دهد که چگونه، به‌صورت اخلاقی و از طریق علمِ متقاعدسازی، مردم را متقاعد کنند.
بریان، با اخذِ درجه‌ی عالی، از دانشگاه میامی فارغ‌التحصیل شد، 30 سال در دنیای کسب‌وکار فعالیت کرده است و 20 سال به آموزش مردم پرداخته است. او، علاوه بر گواهی CMCT® ، گواهی‌های Chartered Property Casualty Underwriter (CPCU®) و Competent Toastmaster (CTM) را نیز دارد.
بریان نویسنده‌ای پرکار است. مردم 200 کشور مطالب وبلاگ او را می‌خوانند. Online Psychology Degree Guide، وبلاگِ او را در فهرستِ 30 وبلاگِ برتر رواشناسی، در سال 2012، قرار داد. نام و نقل‌قول‌های او در چندین کتاب ذکر شده است، از جمله، نفوذ: علم و روش، به! 50 روشِ علمیِ ثابت‌شده برای متقاعدکننده بودن، BIG کوچک و معرفیِ متقاعدسازی: راهنمای عملی.

الیور شینکتن

الیور شینتکن یک مربی ملی ، مشاور ، نویسنده و مربی ویدیو است.

او متخصص در یادگیری و تدریس است و در زمینه پشتیبانی از مربیان و زمینه توانمند سازی دانش آموزان خود تخصص دارد.

به عنوان یک تسهیل کننده یادگیری که علاقه مند به اصلاح آموزش و تحول در آموزش است ، الیور معتقد است که باید به دانش آموزان یک زندگی واقعی ، مرتبط ، جذاب و شخصی ارائه دهد که در آن یاد می گیرند چگونه آموزش ببینند ، شخصیت و صداقت را یاد بگیرند و از زندگی خود الهام بگیرند.

او بنیانگذار AssistEd Shift و ComPassion Learning based و همچنین بنیانگذار برنامه انجمن ها در دبیرستان اوشوش شمالی است.

person
mail