فیلم وبینار چگونه ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنیم؟

  • چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403
  • 240
  • 10
  • 5.0
توضیحات دوره

راه توانگری دیگر یک معمای پیچیده نیست!

شما هم می‌توانید با استفاده از علم دقیق دستیابی به موفقیت مالی ثروتمند شوید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ازنظر خودتان بیشتر از هرکسی تلاش کرده‌اید اما بازهم خبری از پول و پولدار شدن نیست؟ باور دارید از صبح تا شب دنبال پول می‌دوید اما انگار پول سریع‌تر از شما می‌دود؟ حتماً بچه‌محل یا همکلاسی قدیمی‌تان را می‌شناسید که پولدار شده است و شما همچنان اندر خم یک کوچه هستید! احتمالاً هم افرادی را در نزدیکی خود دیده‌اید که از شما کم سن و سال‌تر هستند و وضع مالی‌شان خیلی از شما بهتر است!!!!

موفقیت و شکست میلیون‌ها نفر به طرز نگاهشان به دنیا بستگی دارد. شاید بزرگ‌ترین تصور غلط در مورد ثروت این باشد که فقط افرادی که میلیون‌ها دلار در حساب‌های بانکی خود دارند "ثروتمند" هستند. یک نفر دنیا را پر از فراوانی و نعمت می‌بیند و یک نفر فکر می‌کند هیچ‌چیز تو دنیا وجود ندارد. این طرز نگاه کردن باعث می‌شود پول فراوانی به دست بیاورید یا اینکه همیشه هشت‌تان گرو نه‌تان باشد.

مردمی که ذهنیت فقیر دارند همیشه احساس می‌کنند کمبود پول، کمبود فرصت و کمبود مشتری دارند و خیلی چیزهای دیگر. واقعیت این است همیشه هر چیز که بخواهید وجود دارد و همیشه درهای موفقیت به رویتان باز است. برای رسیدن به موفقیت باید این طرز تفکر رو کنار بگذارید.

بزرگ‌ترین مانعی که سر راهتان قرارگرفته است، خودتان هستید. خودتان را در زندان ذهنتان حبس کرده‌اید و پتانسیل‌هایتان را محدود کرده‌اید.

آیا به این فکر کرده‌اید برای اینکه راحت و مطمئن بازنشسته شوید، چه‌کاری باید انجام دهید؟ آیا می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه اکنون سرمایه‌گذاری کنید تا به‌اندازه کافی ثروتمند شوید؟ تفاوت زیادی بین رویای ثروتمند شدن و تعهد به داشتن استقلال مالی وجود دارد. درک این تفاوت برای کسب ثروت و آمادگی برای آینده شما بسیار مهم است. برای درک این موضوع، ابتدا باید ذهن ثروت ساز داشته باشید.

طرز فکر ثروت یعنی هزینه کمتر، سرمایه‌گذاری عاقلانه و یافتن راه‌هایی برای بهبود وضعیت مالی با کمترین ریسک ممکن! خبر خوب این است که هرکسی با کمی اراده و تلاش قادر است که این طرز فکر را در خودش بپروراند.

 

آیا شما آماده‌اید که یک ذهنیت پول‌دار، سالم و ثروتمند داشته باشید؟

محمدمهدی ربانی در وبینار چگونه ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنیم، به شما داشتن ذهنیت ثروت ساز را یاد می‌دهد. پول به دست آوردن آسان است، اگر چند کار را به‌درستی انجام دهید و اگر این اصول اساسی را نادیده بگیرید برای همیشه از شما دور خواهد شد. در مورد مدیریت، سرمایه‌گذاری و پس‌انداز پول نیز همین مسئله وجود دارد. برای داشتن درآمد بیشتر باید ذهنیت درستی داشته باشید. و پس از داشتن آن، می‌توانید گام‌های بعدی را بردارید تا پول خود را بدون زحمت برای خود و آینده ایده آل خود رشد دهید.

ما در دنیایی از دوگانگی‌ها زندگی می‌کنیم؛ بالا و پایین، تاریک و روشن، گرم و سرد، چپ و راست، درون و بیرون. پس درنتیجه همان‌گونه که قانون‌هایی در بیرون از ما برای پول درآوردن وجود دارد، باید قانون‌هایی نیز در درون ما برای آن وجود داشته باشد. در حقیقت نقش اصلی در میزان موفقیت شمارا درونتان بازی می‌کند. یعنی شخصیت شما، نحوهٔ فکر و اعتقادات شما. پس جز با اصلاح آنان، کاری در بیرون انجام نخواهد شد.

بهترین بخش ایجاد ذهنیت ثروت این است که می‌توانید بلافاصله با آموزش، داشتن استراتژی و سپس اقدام کردن، ایجاد کنید.

داشتن یک ذهن ثروتمند شمارا به ثروت و موفقیت می‌رساند و همچنین یک ذهن فقیر، شمارا فقیرتر می‌کند پس زندگی شما فقط به خودتان وابسته است و اینکه می‌خواهید چگونه زندگی کنید.

فراموش نکنید کجا زندگی کردن مهم نیست، چگونه زندگی کردن مهم است.

جهان ما دارای ثروت بی‌نهایت است و هر شخصی با باور و تلاش خود می‌تواند به این امر دست پیدا کند. یکی از ملزومات کسب ثروت اعتقاد به باور فراوانی است. درواقع ثروت افراد نتیجه ذهن و تلاش آن‌ها است. ذهنی که دارای مجموعه‌ای از باورهای ثروت ساز است.

جیم ران جمله زیبایی دارد: "اگر چیزی را که همیشه انجام می‌دهید حفظ می‌کنید، چیزی را که همیشه می‌گیرید، خواهید گرفت. "

بنابراین اگر فکر می‌کنید نمی‌شود پس نمی‌شود و اگر فکر می‌کنید می‌شود پس می‌شود. در هر دو حالت درست فکر می‌کنید حالا کدام طرز فکر و دیدگاه بدردتان می‌خورد انتخاب با خود شماست. ولی یادتان باشد با نمیشه ها زندگی‌تان مدام حقیر و فقیرتر می‌شود. بنابراین ما باید در ابتدا و شروع کار تمام موانع ذهنی و باوری را که سد راه ما شده‌اند شناسایی کرده و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم و باید از جایی، تکلیف این بخل درونی‌مان را معلوم کنیم و با خودمان شفاف باشیم.

برای ثروتمند شدن و رسیدن به مقدار پول دلخواه، کافی است ذهن ثروتمند داشته باشید. برای داشتن این ذهن می‌بایست افکار و باورهای مناسب را در خود نهادینه کنید. هدف وبینار چگونه ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنیم، همین است که باورها و افکار منفی راجع به ثروت را از ذهن شما پاک کند و با ارائه راهکارها و تکنیک‌هایی به شما کمک کند ذهنیت ثروت ساز را جایگزین کنید.

مهم نیست در چه جایگاهی هستید و چقدر ازلحاظ شغلی، درآمد، پول و … موقعیت خوب و یا بدی دارید! اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید ذهن ثروتمندی داشته باشید! هنگامی‌که دیدگاهتان تغییر کند، خواه‌ناخواه روی رفتار و نوع نگرش شما هم تأثیر مثبت می‌گذارد. ازاین‌رو در هر موقعیتی که هستید، به‌جای فکر کردن به شرایط، اکنون قدم اول را بردارید، شروع کنید. این وبینار را از دست ندهید.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • پرسش و پاسخ

دیدگاه کاربران (8)
  • کاربر دوشنبه 8 خرداد 1402

    من هرچقدر از خوب بودن این وبینار بگم کم گفتم همین

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خییییییییلی عالی هستین

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی بود

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی است

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    استاد ممنون بابت دوره .من دوره دراین باره زیاد دیدم و ده درصداز این وبینار برای شخص خودم تازگی داشت و خیلی هم کارگشا بود .پیشنهاد من این هست که میشد این وبینار کاربردی تر برگزاربشه و در چند مرحله برگزار بشه تا برای یکسری تغییرها راهکاری عملیاتیه دقیق تری ارائه میشد.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    باتشکر از دوستان ویدان ، واقعا لذت بردیم

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سپاس فراوان از استاد عزیزم خدارو شکر میکنم که شما رو سر راهم قرار داد این وبینار بسیار عالی و جامع هست، تلاش و همت ما رو می‌میطلبه که به آنچه گفته شد جامع عمل بپوشانیم.ممنونم از استاد ربانی و تیم پر انرژی ویدان

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    فوق العاده بود بدون شک شرکت کنید

199٬000تومان
  • 4ویدیو
  • 0فایل
  • 134دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 134 دقیقه
  • سطح دوره متوسط