رید هافمن و کریس یه در Blitzscaling
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
چرا رشد رعدآسا
نمونه های بیلتز اسکیلینگ
نوآوری در مدل کسب و کار: عوامل پیشرفت
نوآوری مدل کسب و کار چیست
فاکتورهای رشد
محدودکننده های رشد
بیلتز اسکیلینگ
کی بیلتز اسکیلینگ را شروع کنیم
کی بیلتز اسکیلینگ را متوقف کنیم
بیلتز اسکیلینگ در مقیاس بزرگ
بیلتز اسکیلینگ در یک سازمان بزرگتر
بیلتز اسکیلینگ فراتر از کسب و کار
مقابله با رشد رعدآسای دیگران
مسئول بیلتز اسکیلینگ
تفکر درباره ریسک
نتیجه گیری
یک برداشت کلیدی
بیلتزاسکیلینگ یک استراتژی برای رشد است که در آن سرعت بر بهره وری اولویت دارد. کسانی که جرات دارند باید خودشان را از چهارچوب های مدرسه ای کسب و کار رها کنند و ریسک های حساب نشده ای انجام دهند؛ ریسک هایی که به راحتی ممکن است آن ها را به سمت شکست و یا رشد ناگهانی سوق دهند. در این دوره، بنیانگذار لینکدین، رید هافمن و کارآفرین، کریس یه، شرح می دهند که رهبران چه زمانی و به چه صورتی باید از این تاکتیک استفاده کنند. رید و کریس که در سال ۲۰۱۸ کتابی درباره بیلتز اسکیلینگ نوشتند، توضیح می دهند که علارغم سختی ها، بیشتر مواقع روش های بیلتزاسکیلینگ کلید شرکت های بزرگ برای پیشرفت است. آن ها مثال های موفقی درباره تجربه بیلتزاسکیلینگ در سازمان های بزرگ ارائه می دهند.
اساتید دوره

رید هافمن
من تمام دوران کاریم رو در استارتاپ های حوزه تکنولوژی پیشرفته گذروندم، و الان هیچ برنامه ای برای تغییر ندارم
رید هافمن متخصص در: تبلیغات آنلاین، بازاریابی آنلاین، مدیریت فروش، هدایت نسل، مدیریت محصول، تحقیقات بازار، بازاریابی محصول، کارآفرینی، مدیریت کل برای شرکت های بزرگ میباشد

کریس یه
تمام جوانب مصرف کننده اینترنت و نرم افزار. تمرکز بر روی توسعه محصول، نوآوری، استراتژی کاری و تامین مالی است؛ اما مدیریت کل، عملکردهای کسب و کار، توسعه کسب و کار، مدیریت استعداد و بازاریابی را نیز شامل می شود.
تجربه ی قوی در شرکت های تامین کننده (پی پال، لینکدین، فیسبوک، زینگا، لست. اف ام فلیکر) و شرکت های رشد یافته (موزیلا، لینکدین، زینگا، پی پال) از سوابق کریس میباشد.