
خدمات مشتری: نوشتن برای رسانههای اجتماعی
نوشتن برای مشتریان در رسانههای اجتماعی میتواند گیجکننده باشد.
شاید هر هفته یک کانال اجتماعی جدید بیاید، یا توییتر و فیسبوک گزینه جدیدی به کانالهای خدمات به مشتری اضافه کنند با تمام این تغییرات، پرورش مهارتهای مناسب نوشتن و بهروز نگهداشتن آن سخت است.
این دوره توسط لزلی اوفلاهان متخصص در نگارش و مشاور مراکز تماس آموزش داده میشود؛ کار او کمک به متخصصان خدمات به مشتری است که بتوانند یک ایمیل یا چت عالی در شبکههای اجتماعی بنویسند در این دوره میآموزید که خدمات به مشتری در شبکهها چه تفاوتی با کانالهای سنتی مانند تلفن و ایمیل دارد و بعد توضیح میدهد که چگونه در نوشتههای خود از لحن غیررسمی استفاده کنید؛ بله با استفاده از ایموجی ها، و همچنین آموزش میبینید چه زمانی در شبکههای اجتماعی از الگوهای آماده استفاده کنید و چطور میتوانید مشتریهای بیادب و آزاردهنده را مدیریت کنید.
با گذراندن این دوره و کامل کردن تمام تمرینها در مسیری قرار میگیرید که نماینده عالی خدمات به مشتری در رسانههای اجتماعی میشوید.
سرفصلهای دوره «نوشتن برای رسانههای اجتماعی» عبارتاند از:
پاسخگو باشید، یک لحن کلام شخصی و متناسب با برندتان درج کنید، چگونه بحث را به کانالی خصوصی منتقل کنیم؟، قالبهایی برای پاسخهای رسانههای اجتماعی به مشتریان بنویسید.، نحوه مدیریت افراد زباندراز و اهل باندبازی، نحوه کنار آمدن با محدودیتهای شخصیتی، قواعد نشانهگذاری و دستور زبان مرسوم را رعایت کنید
