طراحی برنامه ورود به بازار

7
درس
27
فایل
96
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:10 - 2.96 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تعریف یک طرح ورود به بازار
4:16 - 11.3 مگابایت

پی ریزی طرح ورود به بازار (GTM) شما

play_arrow
ارزیابی ضرورت داشتن یک طرح ورود به بازار (GTM)
3:31 - 9.33 مگابایت
play_arrow
تحقیق در مورد مشتریانتان
4 - 10.5 مگابایت
play_arrow
توسعه اهداف استراتژیک برنامه ورود به بازار
4:01 - 10.6 مگابایت
play_arrow
تعریف محصول و تایید مشکل
3:27 - 9.21 مگابایت
play_arrow
بازار و مشتریان را بخش بندی کنید
4:46 - 12.6 مگابایت
play_arrow
وارد شدن در بازارهای جدید به کمک مزیت رقابتی
3:22 - 8.80 مگابایت

توسعه یک استراتژی محصول

play_arrow
توسعه چشم انداز محصول خود پیش از ارائه به بازار
3:10 - 8.41 مگابایت
play_arrow
توسعه پیغام محصولتان
3:57 - 10.5 مگابایت
play_arrow
قیمت محصول خود در زمان ارائه به بازار را تعیین کنید
3:51 - 10.1 مگابایت
play_arrow
چرخه بازخوردتان را برای ارزیابی و ارتقا تنظیم کنید
3:58 - 10.4 مگابایت
play_arrow
در نظر گرفتن مشوق های فروش مختلف در زمان ارائه محصول به بازار
1:52 - 4.85 مگابایت
play_arrow
برای محصول و خط پیشانی خود استراتژی داشته باشید
3:40 - 9.78 مگابایت

تعیین استراتژی کانال های ارتباطی خود

play_arrow
شناسایی کانال های اصلی خود
3:52 - 10.1 مگابایت
play_arrow
بهبود عملکرد کانال
4:05 - 10.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
آموزش دادن و پشتیبانی کردن از مشتریانتان
4:01 - 10.6 مگابایت
play_arrow
آموزش و پشتیبانی از فروش
3:52 - 10.2 مگابایت

شناسایی استراتژی بازاریابی خود

play_arrow
پیشنهاد ارزش و بیانیه جایگاه
4:02 - 10.6 مگابایت
play_arrow
پرسوناهای خریدار و موارد استفاده محصول
3:57 - 10.4 مگابایت
play_arrow
داستان گویی و سیر تجربه مشتری
3:14 - 8.60 مگابایت
play_arrow
برنامه های بازریابی بیرونی
4 - 10.5 مگابایت
play_arrow
تدوین برنامه های بازاریابی داخلی
3:37 - 9.51 مگابایت

ایجاد یک استراتژی ارزیابی

play_arrow
درک شاخص های عملکرد کلیدی
3:29 - 9.22 مگابایت
play_arrow
ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها
3:05 - 8.17 مگابایت
play_arrow
هم سوسازی تیم برای ارائه به بازار
2:52 - 7.67 مگابایت
play_arrow
یک مدل سنجش برنامه ورود به بازار تکامل یافته
3:15 - 8.64 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
1:19 - 3.44 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

عرضه محصول جدید یا ورود به بازار جدید یا هر دو، برنامه ورود به بازار شما بخش مهمی از موفقیت شما و محصولتان است.

دوره «طراحی برنامه ورود به بازار» به بازار توسط خانم دایدر بریک انریج ارائه می‌شود. او سالها در حوزه آموزش، مشاوره کسب‌وکار و نوشتن درباره بازاریابی و محصولات جدید کار می‌کند. او با تحقیقات اهداف استراتژیک و سنجش محصول، یک زیربنای محکم برای طرح شما ایجاد خواهد کرد شما روش‌های مختلفی برای ایجاد پیام‌های جنجالی، تنظیم حلقه‌های بازخورد مناسب برای مشتری، تجهیز خط مقدم با اطلاعات مفید و نحوه ایجاد برنامه بازاریابی داخلی و خارجی برای ترغیب مشتری را آموزش می‌بینید.

بادقت در دنیای شلوغ فناوری این روزها، به احتمال زیاد عرضه‌ی محصولات موفق شرکت‌های بزرگ که از منابع و بودجه‌های بالایی نیز بهره می‌برند، توجه شما را جلب کرده است، اما شاید به این فکر کنید که شما به‌عنوان مدیر یک شرکت نوپا یا یک استارتاپ، در ابتدای راه، به‌اندازه این شرکت‌های بزرگ بودجه دراختیار ندارید و شاید نتوانید مانند آنها محصول یا خدمت جدید خود را به‌درستی به بازار معرفی کنید. اما این طرز فکر تاحدی اشتباه است؛ چون با بودجه‌های کم و تنها با رعایت چند اصل ساده می‌توانید موفقیت بزرگی را در معرفی و عرضه‌ی محصول خود شاهد باشید.

این دوره، نگاه سطح بالایی به مراحل ایجاد نقشه راه محصول جدید و به پیگیری برنامه با یک مدل اندازه‌گیری رو به رشد ایجاد می‌کند.

مباحث این دوره:

پی‌ریزی طرح ورود به بازار شما،  توسعه یک استراتژی محصول،  تعیین استراتژی کانال‌های ارتباطی خود،  شناسایی استراتژی بازاریابی خود،  ایجاد یک استراتژی ارزیابی

اساتید دوره

دایدر بریک انریج


Deirdre K. Breakenridge سرپرستِ اجرایی در Pure Performance Communications است.
او یکی از کارآزموده‌های عرصه‌ی بازاریابی و روابط عمومی است و به مدیران اجرایی سازمان‌هایی مانند Academy of Nutrition and Dietetics، Blue Star Veterans Network، جی‌وی‌سی، Marketwired، انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA ) و Sysomos مشاوره داده است.
اونویسنده‌ی 5 کتابِ فایننشیال تایمز است. کتاب‌های اخیر او، به نام‌های رسانه‌ی اجتماعی و روابط عمومی: هشت شیوه‌ی جدید برای حرفه‌ای‌های روابط عمومی، در می 2012، منتشر شده و در نسخه‌های کاغذی و دیجیتالی موجود است. 
او استاد مدعو دانشگاه نیویورک (NYU) و استاد آنلاین UMass در دانشکده‌ی روزنامه‌نگاری امهرست است و، در عرصه‌ی ملی و بین‌الملل، در مورد روابط عمومی، بازاریابی و ارتباطات رسانه‌ی اجتماعی صحبت می‌کند.
او عضوِ انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA ) است و عضو هیئت مدیره‌ی باشگاه تبلیغاتی نیوجرسی (New Jersey Advertising Club) هم بوده است. او عضو هیئت مدیره‌ی Social Network Association هم بوده است و در جنبشِ #50Shows Empowering Women نیز با موسس‌ها همکاری می‌کند؛ از طریق رسانه، به زنان اجازه‌ی صحبت می‌دهند. TopRank Online Marketing نیز نام او را در لیستِ 25 زنی که در رسانه‌ی اجتماعی تاثیرگذار بوده‌اند درج کرده است، در سال 2014، Traacker او را از بهترین Engagerها خواند.
او، در وبلاگش، در مورد تغییر منظرِ رسانه و تکنولوژی مشارکتی در PR Expanded می‌نویسند. او یکی از بنیان‌گذاران #PRStudChat است؛ #PRStudChat یک بحثِ پویا در توئیتر است که به‌صورت ماهیانه، برای دانشجویان روابط عمومی، مربیان و حرفه‌ای‌های این عرصه راه می‌افتد.

person
mail