اصول تحقیقات بازار
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
معرفی
قدرت تحقیقات بازار
تحقیقات اولیه و ثانویه
تحقیقات توصیفی
گروه های هدف
مصاحبه کاربر
مصاحبه مبتنی بر تصویر
قوم نگاری
روش تحقیق روزانه
تست کاربردپذیری
تحقیقات کمی
نظرسنجی ها
آنالیز اطلاعات
ردیابی چشم و بیومتریک
طراحی تحقیقات:ساخت پلن تحقیقات بازار شما
تعیین اهداف تحقیق
تحقیق کمی و توصیفی- چه زمان از کدام یک استفاده کنیم
تحقیق برای شرکت
چطور شرکت کننده مناسب پیدا کنیم؟
برقراری ارتباط با تحقیق شما:قابل تحویل های شما
ارائه تحقیق با تکنیک های متقاعد کننده
ساختن پرسونا
نقشه سفر
نتیجه
قدم های بعدی
به متخصص تحقیقات بازار سارا وایز بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیکهای تحقیقات بازاریابی رو بررسی کرده و نحوه بهره بردن از اونها رو برای تقریباً هر چالشی که در دست دارید، مرورکند. سارا پایه و اساس دوره رو با بررسی نقش تحقیقات بازاریابی در تصمیمگیری استراتژیک برند یا محصول شما ایجاد می کند. او به شما نشان میدهد که چطور مشتریان خودتون رو از طریق تکنیک های کمی و کیفی، از نظرسنجی و مصاحبه گرفته تا مطالعات یادداشتهای تلفن همراه و مردمشناسی بشناسید. یادبگیرید که چگونه اهداف تحقیقاتی خودتون رو توضیح بدید، چگونه شرکت خودتون رو به انجام تحقیقات ترغیب کنید، چگونه بهترین شرکت کنندگان رو پیدا کنید، و چگونه داده های خود رو در قالب های مختصر و پرمعنی مانند لیست تیپهای شخصیتی مشتریان و نقشههای مسیر کار ارائه دهید. شما در پایان این دوره تمام مهارت هایی که برای برنامه ریزی تحقیقات بعدی بازار نیاز دارید رو خواهید داشت.
اساتید دوره

سارا وایز
بنده یک محقق بازار، نویسنده کتابهای پرفروش و سخنران اصلی هستم. من به سازمانها کمک میکنم تا محصولات و بازاریابی خودشون رو از طریق تحقیقات سریع بر روی مشتریان با هم هماهنگ کنند!
من استودیوی تحقیقاتی بازاریابی Bixa که برنده جوایز شده رو اداره میکنم (www.bixaresearch.com). ما به برندها برتریهای کمی و کیفیای که برای حرکت به جلو به آنها نیاز دارند رو ارائه میدهیم. ما دیدگاههای مخاطبین رو که برای جلب توجه، تعمیق ارتباط، ایجاد اعتماد، تأثیرگذاری بر مخاطبان و متحول کردن کسبوکارتون نیاز دارید رو برای شما پیدا میکنیم.
بنده در طول حرفه کاریم، برای بیشتر از 100 برند از جمله Google، IBM، Capital One، PBS، Veterans Administration، Real Warriors و برندهای دیگر، دیدگاه مخاطبان رو کشف کرده و تجربیات مشتریمحوری رو ایجاد کردم.
من به برندها کمک می کنم تا اونها محصولاتی دلربا، جادویی و کاملا پویا ارائه دهند.