اصول تحقیقات بازار

6
درس
19
فایل
53
دقیقه
79000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

معرفی

play_arrow
قدرت تحقیقات بازار
1:02 - 3.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تحقیقات اولیه و ثانویه
1:52 - 5.7 مگابایت

تحقیقات توصیفی

play_arrow
گروه های هدف
2:29 - 7.6 مگابایت
play_arrow
مصاحبه کاربر
3:32 - 10.8 مگابایت
play_arrow
مصاحبه مبتنی بر تصویر
3:37 - 11.1 مگابایت
play_arrow
قوم نگاری
3:25 - 10.5 مگابایت
play_arrow
روش تحقیق روزانه
2:59 - 9.1 مگابایت
play_arrow
تست کاربردپذیری
3:16 - 10 مگابایت

تحقیقات کمی

play_arrow
نظرسنجی ها
3:23 - 10.4 مگابایت
play_arrow
آنالیز اطلاعات
3:19 - 10.2 مگابایت
play_arrow
ردیابی چشم و بیومتریک
2:38 - 8.1 مگابایت

طراحی تحقیقات:ساخت پلن تحقیقات بازار شما

play_arrow
تعیین اهداف تحقیق
3:33 - 11 مگابایت
play_arrow
تحقیق کمی و توصیفی- چه زمان از کدام یک استفاده کنیم
2:16 - 7 مگابایت
play_arrow
تحقیق برای شرکت
3:07 - 9.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چطور شرکت کننده مناسب پیدا کنیم؟
3:29 - 10.7 مگابایت

برقراری ارتباط با تحقیق شما:قابل تحویل های شما

play_arrow
ارائه تحقیق با تکنیک های متقاعد کننده
3:52 - 11.9 مگابایت
play_arrow
ساختن پرسونا
3:09 - 9.6 مگابایت
play_arrow
نقشه سفر
3:56 - 12.1 مگابایت

نتیجه

play_arrow
قدم های بعدی
1:21 - 4.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

به متخصص تحقیقات بازار سارا وایز بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیک‌های تحقیقات بازاریابی رو بررسی کرده و نحوه بهره بردن از اون‌ها رو برای تقریباً هر چالشی که در دست دارید، مرورکند. سارا پایه و اساس دوره رو با بررسی نقش تحقیقات بازاریابی در تصمیم‌گیری استراتژیک برند یا محصول شما ایجاد می کند. او به شما نشان می‌دهد که چطور مشتریان خودتون رو از طریق تکنیک های کمی و کیفی، از نظرسنجی و مصاحبه گرفته تا مطالعات یادداشت‌های تلفن همراه و مردم‌شناسی بشناسید. یادبگیرید که چگونه اهداف تحقیقاتی خودتون رو توضیح بدید، چگونه شرکت خودتون رو به انجام تحقیقات ترغیب کنید، چگونه بهترین شرکت کنندگان رو پیدا کنید، و چگونه داده های خود رو در قالب های مختصر و پرمعنی مانند لیست تیپ‌های شخصیتی مشتریان و نقشه‌های مسیر کار ارائه دهید. شما در پایان این دوره تمام مهارت هایی که برای برنامه ریزی تحقیقات بعدی بازار نیاز دارید رو خواهید داشت.

 

اساتید دوره

سارا وایز

بنده یک محقق بازار، نویسنده کتاب‌های پرفروش و سخنران اصلی هستم. من به سازمان‌ها کمک می‌کنم تا محصولات و بازاریابی خودشون رو از طریق تحقیقات سریع بر روی مشتریان با هم هماهنگ کنند!

من استودیوی تحقیقاتی بازاریابی Bixa که برنده جوایز شده رو اداره می‌کنم (www.bixaresearch.com). ما به برندها برتری‌های کمی و کیفی‌ای که برای حرکت  به جلو به آنها نیاز دارند رو ارائه می‌دهیم. ما دیدگاه‌های مخاطبین رو که برای جلب توجه، تعمیق ارتباط، ایجاد اعتماد، تأثیرگذاری بر مخاطبان و متحول کردن کسب‌وکارتون نیاز دارید رو برای شما پیدا می‌کنیم.

بنده در طول حرفه کاریم، برای بیشتر از 100 برند از جمله Google، IBM،  Capital One، PBS، Veterans Administration، Real Warriors و برندهای دیگر، دیدگاه مخاطبان رو کشف کرده و تجربیات مشتری‌محوری رو ایجاد کردم.

من به برندها کمک می کنم تا اون‌ها محصولاتی دل‌ربا، جادویی و کاملا پویا ارائه دهند.

 

person
mail