دوره غیرحضوری بازاریابی دیجیتال

 

دوره یکساله و غیرحضوری بازاریابی دیجیتال با عادل طالبی

متخصص و کارشناس حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ شوید

 

ثبت نام در دوره بازاریابی دیجیتال

ثبت نام بصورت قسطی ( پرداخت قسط اول )

 

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ ، واژه‌ای که این روزها به وفور شنیده می‌شود و هر روزه شاهد این موضوع هستیم که افراد بیشتری در سراسر دنیا به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و گسترش و تبلیغ محصولات و خدمات خود از طریق اینترنت روی می‌آورند. امروزه دسترسی به اینترنت آنقدر فراگیر شده که اکثر امور مرتبط به بشر در حال کامپیوتری شدن شده و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و در این میان بزرگ‌ترین دغدغه همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ انتخاب بهترین روش برای بازاریابی محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهند.

روش‌های سنتی و قدیمی بازاریابی امروزه همانند گذشته کارآمد به نظر نمی‌رسد و از آنجایی که انسان‌ها سعی بر این دارند تا همه امور زندگی را با سرعت و کیفیت بهتر و بیشتری پیش ببرند، به همین منظور، بازاریابی دیجیتال امروزه یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در بازاریابی مدرن  ایفا می‌کند.

تمایل به خرید اینترنتی، خواندن کتاب و مجلات به صورت آنلاین و انجام طیف گسترده‌ای از کارها تنها از طریق گوشی‌های هوشمند موجب شده تا بیشتر کارهای روزمره و ساده زندگی نیز امروزه به صورت آنلاین انجام شود و این یعنی کسب و کارها هم باید برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدماتشان در جایی بهتر از روزنامه و تلوزیون به دنبال معرفی کردن خودشان باشند!

اما مهم‌ترین مساله‌ای که در این میان وجود دارد این است که صاحبان مشاغل باید با مفهوم بازاریابی دیجیتال و بازاریابی مدرن به خوبی آشنا باشند، آنها باید با استفاده از ابزارهای مناسب و به روز و استفاده از تاکتیک‌ها موثر بتوانند در دنیای رقابتی و پر تکاپوی دیجیتالی خود را معرفی کنند و موثر واقع شوند.

 

 

 

در دوره بازاریابی دیجیتال چه چیزی می‌آموزید؟

از یک دوره بازاریابی دیجیتال چه انتظاری دارید؟ شناخت ابزارها؟ آشنایی با روش استفاده از آنها؟ تسلط بر روش‌های سنجیدن اثربخشی هر یک از این ابزارها؟ در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، در یک مسیر یک ساله، همراه و هم‌قدم با هم از مبانی و مفاهیم پایه شروع می‌کنیم و به تدریج و در طول یک سال، یاد می‌گیریم که از ابزارهای موجود در فضای دیجیتال چگونه برای رشد کسب و کارمان استفاده کنیم. ابزارها، روش‌ها و استراتژی‌ها را یکی یکی با هم مرور خواهیم کرد و با توضیحاتی که خواهم داد و با تمرین‌هایی که انجام می‌دهید، این مسیر را جلو می‌روید. به سوالات و ابهامات شما در طول این یک سال به صورت ویدئویی، صوتی و متنی پاسخ داده خواهد شد. 

برنامۀ آموزشی دوره بازاریابی دیجیتال چگونه است؟

هر هفته یک جلسه است. در هر جلسه، یک مجموعه ویدئوی آموزشی (در حد 1.5 تا 3 ساعت) در اپلیکیشن ویدان قرار می‌گیرد. هر جلسه چند تمرین دارید که باید انجام دهید. ویدئو را می‌بینید، منابع آموزشی که مشخص می‌شود را مطالعه می‌کنید و تمرین‌ها را انجام می‌دهید. هر سوالی هم درباره موضوع ویدئو داشته باشید در گروه پشتیبانی می‌‍پرسید. به سوالات شما تک به تک پاسخ داده می‌شود. به این ترتیب، در این دورۀ آنلاین بدون اینکه نیاز باشد در ساعت و زمان مشخصی، آنلاین باشید، می‌توانید به صورت آنلاین و در یک مسیر یک‌ساله، همراه و هم‌قدم با هم، در مسیر دیجیتالی کردن کسب و کار، مطمئن قدم بردارید.

 

این دوره چه تفاوتی با دوره‌های موجود و مشابه دارد؟

در این دوره، شما تکرار یا ترجمه منابع خارجی را به دست نمی‌آورید. نتیجه تجربیات سال‌های سالِ فردی که خودش همین حالا مدیریت چند کسب و کار اینترنتی را به عهده دارد با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. در طول دوره، تصاویر و اسلایدهایی از منابع خارجی به شما تحویل داده نمی‌شود. اعداد و ارقامِ واقعی از ابزارهای واقعی از کسب و کارهای واقعی با شما به اشتراک گذاشته می‌شود و تحلیل‌ها و آموزش‌ها تماماً برا اساس داده‌های واقعی هستند.

 

دوره بازاریابی دیجیتال به درد چه کسانی نمی‌خورد؟

اگر دنبال قرص، شربت یا آمپول دیجیتال مارکتینگ یا راه‌اندازی کسب و کارتان در فضای دیجیتال هستید و می‌خواهید ظرف دو سه ماه، بر بلندای قله‌های رفیع دیجیتال مارکتینگ بایستید، شرکت در این دوره به شما پیشنهاد نمی‌شود. کسب و کار در فضای آنلاین و بازاریابی در فضای دیجیتال، مثل «آش» می ماند. باید جا بیافتد. باید قوام پیدا کند. این دوره برای کسانی که دنبال فست فودِ دیجیتالی هستند مناسب نیست.

 

آیا در ساعات خاصی باید آنلاین باشیم که از دوره استفاده کنیم؟

خیر. هر هفته یک مجموعه ویدئوی آموزشی حاوی آموزش، منابع، مراجع و تمرین‌ها در اپلیکیشن ویدان قرار می‌گیرد و هر وقت فرصت داشتید آن‌ها را می‌بینید و تمرین‌ها را انجام می‌دهید. هر سوالی هم داشتید می‌توانید در گروه پشتیبانی مطرح کنید.

 

این دوره مدرک هم دارد؟

در پایان دوره یک گواهی الکترونیکی حضور در دوره بازاریابی دیجیتال از طرف ویدان داده می‌شود ولی گواهی واقعی، نمونه کارهای شما و خروجی تمریناتی است که در طول دوره به شما داده می‌شود. تجربه و مهارتی است که با مطالعه و تمرین‌هایی که انجام می‌دهید به دست می‌آورید. با توجه به خروجیِ کارتان، هیچ نیازی به گواهی برای اثبات توانمندی‌های کسب شده نخواهید داشت. صادر کردن گواهی اصولی دارد و تنها مراکز معدودی صلاحیت و اجازۀ این کار را دارند. تازه، در اعتبارِ گواهی‌های صادر شده در همین مراکز معدود و محدود هم شک و تردیدهایی وجود دارد. بجز این، اغلب گواهی‌های صادر شده در ایران تقلبی بوده، بر خلاف ادعاها، هیچ اعتباری ندارند. اعتبار واقعی شما، تخصص و تجربۀ شماست.


 

برخی از سرفصل‌های دوره بازاریابی دیجیتال

  • مبانی بازاریابی دیجیتال
  • مبانی راه‌اندازی وب‌سایت
  • بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال
  • سئو SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو)
  • بازاریابی محتوایی و فرمت‌های محتوا
  • بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
  • بازاریابی با فایل‌های صوتی و پادکست
  • بازاریابی پیامکی
  • بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
  • بهینه‌سازی نرخ تبدیل در کسب و کارهای آنلاین
  • فرآیندهای A/B Testing
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • بازاریابی در اینستاگرام
  • بازاریابی در لینکداین
  • بازاریابی در توییتر
  • بازاریابی در تلگرام
  • تبلیغات دیجیتال
  • تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات کلیکی و انواع آن
  • تبلیغات در گوگل - گوگل‌ادز
  • نظرسنجی آنلاین
  • چت آنلاین
  • هوش تجاری یا BI در کسب و کار آنلاین
  • موضوعات مدیریتی مرتبط با کسب و کار آنلاین
  • موضوعات حقوقی مرتبط با کسب و کارهای آنلاین
  • استراتژی در کسب و کارهای آنلاین
  •  

 

دوره یکساله و غیرحضوری بازاریابی دیجیتال با عادل طالبی

متخصص و کارشناس حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ شوید

 

ثبت نام در دوره بازاریابی دیجیتال

ثبت نام بصورت قسطی ( پرداخت قسط اول )

 



اطلاعات دوره غیرحضوری "بازاریابی دیجیتال" در یک نگاه :

✅ مدرس : عادل طالبی

✅ طول دوره : یکسال (پنجاه هفته)

✅ فرمت : فیلم

✅ نحوه برگزاری : غیرحضوری، در اپلیکیشن ویدان

 قیمت : قیمت این دوره ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تخفیف ویژه ۲.۹۹۰.۰۰۰ تومان ( امکان پرداخت اقساط وجود دارد)

✅ زمان شروع دوره : ۲۸ آبان ۱۳۹۹

✅ پشتیبانی : در تلگرام گروهی ساخته می‌شود تا دانش ‌پذیران در گروه سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند؛ در این گروه با استاد دوره مستقیم در ارتباط هستند.

✅ تمرین : این دوره تمرین‌ دارد و انجام تمرینات بسیار مهم هستند.

✅ آزمون و مدرک : در پایان دوره به هر دانش‌پذیری که تمرینها را کامل انجام داده باشد، و در آزمون پایان دوره موفق شود، گواهی الکترونیکی حضور در دوره از طرف ویدان برای او صادر می‌شود. 


 

نمونه‌ای از درس‌های دوره بازاریابی دیجیتال

  
 
 

 


با عادل طالبی مدرس دوره بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

 

از سال 1372 با برنامه نویسی و از 1376 با طراحی سایت، وارد فضای کسب و کار آنلاین شدم. حاصل سال‌ها تجربه‌ام در فضای دیجیتال را از سال 1394 در دوره‌های مختلف از جمله سازمان مدیریت صنعتی ایران، دانشکده‌های کارآفرینی و اقتصاد دانشگاه تهران با صدها شرکت‌کننده در این دوره‌ها به اشتراک گذاشته‌ام. بعد از گپ و گفتی که در پاییز 1398 با استاد محمدرضا شعبانعلی داشتم، و تاکیدی که ایشان روی «اصل بودن فضای دیجیتال» و «آینده آموزش دیجیتالی» داشتند، به فکر تدوین یک دورۀ آموزشی خاص افتادم.
این وب‌سایت و این دورۀ آموزشی، حاصل سال‌ها کار در فضای آنلاین، سال‌ها تجربۀ تدریس و انتقال تجربیات در با کیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی در معتبرترین مراکز آموزشی و ماه‌ها تحقیق و بررسی است.
این دوره یک تفاوت بسیار مهم با دوره‌های مشابه داخلی و خارجی دارد. بر خلاف دوره‌های خارجی که در بسیاری از موارد، آنچه به شما یاد داده می‌شود در فضای کسب و کار ایران قابل پیاده سازی نیست، این دوره ارائه تجربیات کسی است که سالهاست درایران کسب و کار آنلاین دارد.
همچنین بر خلاف اغلب دوره‌های داخلی که تنها شغل مدرس، تدریس است، این دوره توسط کسی تدریس می‌شود که شغلش، مدیریت کسب و کار آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی و استارتاپ‌های موفقی مانند کتابم‌کو، تیزلند و میم است.
همچنین، کسی این دوره را آموزش می‌دهد که سال‌ها است آنچه را خوانده، در عمل تجربه کرده و «مهارت یاددادن» را هم علاوه بر مهارت‌های لازم در حوزه دیجیتال و مدیریت کسب و کار آنلاین دارد.
من، به جای اینکه جملاتی را که در کتاب‌ها و مقاله‌ها و یادداشت‌های خارجی خوانده‌ام، مرتب کنم و به شما ارائه کنم (کاری که در فضای آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران مرسوم است)، از تجربیات عملی با شما صحبت می‌کنم.

 

 


 

چند تفاوت عمدۀ این دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با بقیۀ دوره‌ها:

  •  شغل مدرس این دوره، آموزش و تدریس نیست!
  •  مدرس این دوره در معتبرترین مراکز آموزشی ایران سابقه تدریس و به اشتراک گذاری تجربیاتش را دارد.
  •  مدرس این دوره، خود صاحب کسب و کارهای آنلاین مختلف است.
  • این دوره خلاصه چندمقاله و یادداشت از سایت‌های خارجی نیست.
  • در این دوره، به جای یاددادن بازاریابی دیجیتال، یادگرفتن بازاریابی دیجیتال به شما یاد داده می‌شود!

 

نظرات بعضی از شرکت‌کنندگان دوره بازاریابی دیجیتال

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 


فقط داشتن یک وب‌سایت به شما یک مزیت رقابتی لازم برای رشد کسب‌وکار در فضای آنلاین را نمی‌دهد.

وب‌سایت شما برای جذب مشتری به یک استراتژی بازاریابی مؤثر نیاز دارد. اگر کسی نتواند وب سایت شما را پیدا کند؛ آن‌ها چگونه می‌توانند از شما خریداری کنند؟ تنها راه جذب مشتری به سایت شما استفاده از تکنیک‌های مناسب بازاریابی مانند SEO ، PPC ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است زیرا به ایجاد کمپین‌های متناسب برای دستیابی به مخاطبان دقیق با همان علاقه کمک می‌کند.

یک کمپین می‌تواند اهداف تعریف شده‌ای را ردیابی کند و به داده‌های تحلیلی کمک می‌کند که برای مقیاس و بهینه‌سازی کمپین به روشی بهتر می توانند حیاتی باشند.

ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال به صاحبان مشاغل کمک می‌کند که بینش معناداری داشته باشند تا از رقابت و فرصت‌های خود برای رشد و توسعه کسب و کار مطلع شوند.

دوره یکساله و غیرحضوری بازاریابی دیجیتال

تبدیل به یک متخصص و کارشناس حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ شوید!

با تدریس و پشتیبانی عادل طالبی

به مدت ۱۵۰ساعت (در اپلیکیشن ویدان)

قیمت اصلی : ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

با تخفیف ویژه: ۲.۹۹۰.۰۰۰ تومان

 

با ارائه مدرک حضور در دوره بصورت الکترونیکی از ویدان

 

ثبت نام در دوره بازاریابی دیجیتال

ثبت نام بصورت اقساط ( پرداخت قسط اول )


اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید و یا سوالی در ذهن شماست همین الان با شماره ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید!