دوره مشتری‌یابی

 مشتری‌یابی یا Prospecting مهمترین مرحله فروش است.

اگر می‌خواهید در فرآیند فروش موفق شوید، باید بیشترین زمان را برای مشتری‌یابی بگذارید؛ در صورتی که در تحقیقات نشان می‌دهد که فروشنده‌ها کمترین زمان را برای مشتری‌یابی می‌گذارند.

مشتری‌یابی در مقوله بازاریابی و فروش یک موضوع مهم است و برای موفقیت در فروش و سود بیشتر نیاز هست که روی این موضوع یعنی مشتری‌یابی تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر در قدم اول مشتری‌یابی را خوب انجام دهید، مراحل دیگر فروش بهتر انجام می‌شود.

در این دوره صوتی محمدمهدی ربانی مهمترین نکات و اصول مشتری‌یابی را به شما می‌آموزد.

برای دریافت رایگان این دوره،شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید.