همایش بازاریابی فروش و برندسازی

همایش بزرگ بازاریابی ، فروش و برندسازی

همایش بزرگ بازاریابی ، فروش و برندسازی 

فرصتی برای به روز رسانی دانش نخبگان کسب و کار ایران

ثبت نام در همایش و انتخاب صندلی

 

در همایش « بازاریابی ، فروش و برندسازی » حیاتی‌ترین و مهمترین نکات برای موفقیت در کسب و کار را خواهید آموخت.

شما در این همایش ۲۰ درصدی را خواهید آموخت که ۸۰ درصد نتایج را خلق می‌کنند.

در این همایش با تکنیک‌های جدید علم بازاریابی ، فروش و برندسازی آشنا خواهید شد.

شما در این روز در کنار صدها نفر دیگر، روز متفاوتی را خواهید داشت و از تجربیات آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

زمان همایش بازاریابی، فروش و برندسازی

 

 

 

با اساتید همایش بازاریابی، فروش و برندسازی آشنا شوید.

 

تصمیمات غلط و درست در بازاریابی | دکتر محمود محمدیان

 

راه‌های ورود به صادرات | عدنان موسی پور

 

بازاریابی به وسیله رسانه های اجتماعی | محمد رضا عمرانی

 

سازمان‌ها و برندهای آینده | شاهین فاطمی

 

برندسازی و تبلیغات | بابک بادکوبه

 

استراتژی‌های افزایش فروش | دکتر محمد مهدی ربانی

 

 

اهمیت موضوعات این همایش در کسب و کار

بهترین و مرغوب‌ترین کالاها هم نیاز به بازاریابی، برندسازی و فعالیت برای فروش را دارند؛ چون بدون تبلیغات و بازاریابی قطعا مصرف کننده شناختی نسبت به محصول پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین هر صنعتی یا هر کالا و محصولی نیاز به بازاریابی پیدا می‌کند. بازاریابی به فروش یک محصول کمک خواهد کرد؛ همچنین برندسازی هم تلاش می‌کند فروش محصولات یا خدمات افزایش پیدا کند. بنابراین بازاریابی و برندسازی کمک بزرگی به امر فروش در تجارت‌های مختلف می‌کند.

برای داشتن یک کسب و کار موفق، اولویت اول شما باید درک این نکته باشد که چه کسانی مخاطب هدف شما خواهند بود؛ بسیار مهم است که بدانید بازار هدف شما چه کسانی تشکیل می‌دهند. علاوه بر در نظر گرفتن این موضوع، باید به این نکته هم فکر کنید که دوست دارید برندتان در بازار توسط دیگران چطور دیده شود. هدف‌گذاری موثر، هویت برند و پاسخ به این سوال که چرا مشتریان باید از برند شما خرید کنند نه از رقبای شما، می‌تواند باعث برتری و تمایز برند شما شوند.


حفظ انسجام در پیام‌هایی که از سمت برند به مشتریان هدف خود ارسال می‌کنید، قاعدۀ برند شما را تعیین می‌کند، باعث رشد و توسعه کسب و کار می‌شود و یکی از دلایل اهمیت بازاریابی است.


بسیاری از شرکت‌ها، محصولات و سرویس‌های بزرگی دارند اما فراموش می‌کنند که ابتکار بدون هدف‌گذاری مناسب و موثر می‌تواند بی‌فایده باشد. برای اینکه برند به شکل مستمر برای شما فروش سودآوری به همراه داشته باشد شما باید مجموعه مناسبی از محصولات داشته باشید.

یک برند خوب با شناساندن نام و محصولات خود به مخاطبان سعی میکند تا میزان آشنایی مصرف کننده با محصولاتش را بیشتر کند. نام‌های تجاری که شناخته شده‌تر هستند فروش بیشتری دارند چون مصرف کنندگان به اندازه‌ی کافی محصولات این برندها را می‌شناسند، با این وجود هنوز هم نام‌های تجاری خوب تبلیغات و بازاریابی انجام میدهند چون اهمیت تبلیغ محصول و کالا بسیار مهم است و باعث افزایش فروش می‌شود.

 

 

ثبت نام در همایش و انتخاب صندلی

 

 

مسئله فروش یکی از مهمترین مسائلی است که در کسب و کار باید به آن توجه خاص شود. اگر خوب نمی‌فروشید علتی دارد و باید علت آن را بیابید. در همین بازاری که در آن به سر می‌بریم و بسیاری از کمبود مشتری یا تحریم‌ها یا گرانی کالاها شکایت دارند، خیلی از شرکت‌ها و افراد وجود دارند که فروش بسیار بالائی دارند و روز به روز پول و ثروت بیشتری به‌دست می‌آورند.

اگر دانش و راهکارهای فروش را درست و اصولی فرا بگیرید، می‌توان تیم‌فروش بهتری را ساخت یا خدمات به مشتریان بهتری ارائه داد.

 

رشد غیرمنتظره فروش

تصویری از لحظات شاد در همایش قبلی ویدان «رشد غیرمنتظره فروش»

 

موضوعات همایش:

  • تصمیمات غلط و درست در بازاریابی
  • راه‌های ورود به صادرات
  • برندسازی و تبلیغات
  • استراتژی‌های افزایش فروش
  • سازمان‌ها و برندهای آینده
  • بازاریابی به وسیله رسانه های اجتماعی

 

 

چرا باید از شهر و خانه‌هایتان خارج شوید و به یک رویداد بینظیر آموزشی بیایید؟

سازمان‌ها بدون فروش و بازاریابی اثر بخش بقاء نخواهند داشت و رو به افول رفته و در نهایت ورشکستگی را تجربه خواهند کرد

در طول این دوره اساتید با آموزش‌های خود راه فروش و بازاریابی موثر در دوران رکود را برای سازمان شما هموار کرده و بر سودآوری کسب و کار  شما در شرایط جدید بازار ایران خواهند افزود.

در این رویداد ما بالای سِن برای شما نمایش بازی نمی‌کنیم، داستان نمی‌گوییم، حاشیه‌پردازی نمی‌کنیم، در پی ثابت کردن خودمان به شما نیستیم، فقط دستورالعمل‌های گام به گام و اجرایی را به شما آموزش می‌دهیم.

در این سمینار خودکار و یک دفترکه به شما خواهیم داد دیگر نیازی نیست چیزی به همراه داشته باشید، زیرا قرار نیست یک دقیقه هم قلم و دفتر را زمین بگذارید(ورزش انگشتان دست هم برای آمادگی نوشتن نکات زیاد این سمینار توصیه می‌شود)

 

ثبت نام در همایش و انتخاب صندلی


چه کسانی در این همایش شرکت می‌کنند؟

 شرکت‌کنندگان در این همایش ، جمعی از  رهبران کسب‌وکار ،مدیران عامل ، مدیران و کارشناسان برتر فروش، مدیران و کارشناسان برتر بازاریابی، برندینگ ، مدیران مشاغل ، کارآفرینان و استارت آپ‌های برتر هستند.

 


 

توصیه می‌کنیم تا همایش  بزرگ بازاریابی، فروش و برندسازی  شرکت نمایید زیرا:

 با اساتید این رویداد که به خاطر کمبود وقتشان معمولا کمتر در دسترس هستند از نزدیک می‌توانید در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. 

با کارآفرینان نخبه‌ای که مانند خودتان دنبال رشد و توسعه هستند و مطمئنا اقتصاد آینده ایران در دست آنهاست، می‌توانید ارتباط و دوستی برقرار کنید. 

می‌توانید از تخفیفات زیادی که برای خرید محصولات بینظیر آموزشی که فقط در رویدادهای ویژه اتفاق می‌افتد، استفاده نمایید.

 


در این همایش شما با تکنیک‌های جدیدی از سه مقوله‌ی مهم کسب و کار یعنی بازاریابی، فروش و برندسازی آشنا خواهید شد.

 

تصاویری از همایش قبلی ویدان

مهمترین نکات برای موفقیت در کسب و کار رشد و توسعه کسب و کار اهمیت بازاریابی
راهکارهای فروش فروش برندسازی
تکنیک‌های بازاریابی اهمیت بازاریابی و برندسازی در کسب و کار کسب و کاری خانگی
بازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی و فروش برندینگ

 

 

اهمیت بازاریابی و برندسازی در کسب و کار

بازاریابی هم یکی از مهمترین ارکان یک کسب و کار است که در این همایش به آن می‌پردازیم. بدون بازاریابی مخاطب از نوع محصول شما شناختی نخواهد داشت بنابراین تجارتی که بازاریابی انجام نمی‌دهد کمتر موفق خواهد بود. استفاده از بازاریابی برای ترویج یک محصول یا خدمات بسیار با اهمیت است و شانس فروش محصولات را بیشتر می‌کند.

موفقیت شرکت‌ها اغلب متکی بر شهرت منسجم آن‌ها است. بازاریابی باعث شناخته شدن نام برند می‌شود، اما درعین‌حال می‌تواند موجب برگشت داده شدن محصولات شرکت نیز بشود. شهرت یک شرکت در صورتی با قوام‌تر می‌شود که بتواند انتظارات بالای عموم را برآورده کند. همین‌طور که شهرت شما زیاد می‌شود، کسب و کار شما گسترش یافته و فروش نیز افزایش می‌یابد. شهرت شرکت شما از طریق مشارکت در برنامه های اجتماعی، ارتباط مؤثر –درونی و بیرونی- و ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت به وجود می‌آید. همه این موارد به نوبه خود توسط فعالیت های بازاریابی ایجاد یا پشتیبانی می‌شوند.

 

برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیکهایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیکهایی که حاصل تجربهی افراد موفق در حوزهی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است. در این همایش قصد داریم راهکارهایی برای فروش بیشتر، بازاریابی بهتر و برند سازی را معرفی کنیم؛ راهکارهایی که برای همه قابل اجرا هستند و سودآوری بیشتر را برای کسبوکار شما به ارمغان میآورند.

 


پاسخ به سوالاتی درباره همایش

همایش بزرگ بازاریابی، فروش و برندسازی برای چه کسانی مناسب است؟

این همایش برای تمام افرادی که کسب و کاری دارند و به دنبال پیشرفت و درآمدزائی بیشتر هستند، مناسب است.

درباره اساتید همایش توضیح بیشتری می‌دهید؟ آیا این اساتید انتخاب مناسبی برای موضوع بازاریابی، فروش و برندسازی هستند؟

مجموعه ویدان در انتخاب اساتید به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهد که شخصی که قرار است درباره مطلب مهمی صحبت کند، خود آن فرد صاحب تجربه در آن زمینه باشد.
همه اساتید صاحب کسب و کارهای موفقی هستند و در امر فروش، بازاریابی و برندسازی تجربه بسیار خوبی دارند.

من در دوره‌های ویدان مثل دوره تسلط بر فروش یا دوره تسلط بر بازاریابی شرکت کرده‌ام، آیا این همایش برای من مفید خواهد بود؟

بله حتما! در این همایش با نکات و تکنیک‌های جدیدتری آشنا می‌شوید که تجربه‌های اساتید در این زمینه خواهد بود.

من کسب و کاری خانگی دارم، آیا حضور در این همایش برای من مفید خواهد بود؟

بله قطعا! شما هر کسب و کاری داشته باشید چه بزرگ چه کوچک نیاز به بازاریابی برای پیدا کردن مخاطب، جذب مشتری برای فروش، برند سازی و درآمدزائی دارید.
شما باید بدانید برای بازاریابی چه استراتژی‌هایی مورد نیاز است؟ برای افزایش فروش چه تصمیماتی باید گرفت؟ و خیلی نکات دیگر که اگر با آن‌ها آشنا باشید، می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند.

فیلم همایش به ما داده می‌شود؟

بله - فیلم همایش بعد از آماده شدن در اپلیکیشن ویدان برای افراد ثبت نام کننده فعال خواهد شد. 

اگر سوالی داشتیم می‌توانیم از اساتید بپرسیم؟

بله - در این همایش دو وقت استراحت و یک وقت ناهار در نظر گرفته شده است. در این زمان‌ها شما می‌توانید با اساتید در ارتباط باشید. 

برای حضور در این همایش مدرک داده خواهد شد؟

خیر مدرکی داده نخواهد شد. 

برای یادداشت کاغذ و قلم به ما می‌‌دهید؟

بله به همه افراد شرکت‌کننده در همایش دفتر و قلم داده خواهد شد.

 


سالن همایش صدا و سیما

محل برگزاری همایش بازاریابی، فروش و برندسازی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما


 

نظر بعضی از شرکت‌کنندگان همایش‌های قبلی

 

 
 
 
 

 
 

ثبت نام در همایش و انتخاب صندلی

اگر نیاز به راهنمایی یا سوالی دارید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲

۰۲۱-۸۶۰۲۳۷۱۱

 


حامیان همایش بزرگ بازاریابی، فروش و برندسازی

seiko esprit elite داروسازی دیموند چرم درسا اتاق ایران و قطر مجله خلاقیت