همایش رشد غیر منتظره فروش
چگونه با اتخاذ استراتژی‌های درست در هر شرایطی فروش عالی داشته باشیم؟

 

در همایش « رشد غیر منتظره فروش » حیاتی‌ترین و مهمترین نکات برای موفقیت در فروش را خواهید آموخت.

شما در این همایش 20درصدی را خواهید آموخت که 80درصد نتایج را خلق می‌کنند.

در این همایش با تکنیک‌های جدید علم فروش آشنا خواهید شد.

شما در این روز در کنار صدها نفر دیگر، روز متفاوتی را داشته باشید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

 

همایش « رشد غیر منتظره فروش » در یک نگاه

موضوع : چگونه با استراتژی‌های درست در هر شرایطی فروش عالی داشته باشیم؟

زمان و مکان : 24 خرداد 1398 - از ساعت 8:30 الی 18 -   تهران - مرکزهمایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت

 

اساتید : محمود معظمی –علیرضا شیری –محمدرضا عمرانی – محمدمهدی ربانی – عدنان موسی‌پور

 

سرفصل‌ها:

  • فروش حرفه‌ای در دوران رکود
  • افزایش فروش با خدمات مشتریان
  • فروش کالای لوکس
  • تیم‌سازی و مدیریت تیم‌های فروش
  • فروش خارجی در دوران تحریم

 

مخاطبان : مدیران – کارآفرینان – صاحبان کسب و کارهای کوچک – مدیران فروش – دانشجویان و همه کسانی که می‌خواهند درآمد کسب و کار خود را افزایش دهند.

 

 

 

مسئله فروش یکی از مهمترین مسائلی است که در کسب و کار باید به آن توجه خاص شود. اگر خوب نمی‌فروشید علتی دارد و باید علت آن را بیابید. در همین بازاری که در آن به سر می‌بریم و بسیاری از کمبود مشتری یا تحریم‌ها یا گرانی کالاها شکایت دارند، خیلی از شرکت‌ها و افراد وجود دارند که فروش بسیار بالائی دارند و روز به روز پول و ثروت بیشتری به‌دست می‌آورند.

اگر دانش و راهکارهای فروش را درست و اصولی فرا بگیرید، می‌توان تیم‌ فروش بهتری را ساخت یا خدمات به مشتریان بهتری ارائه داد.

 

چگونه بهتر و بیشتر بفروشیم؟

فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسب‌و‌کارهاست. اما چگونه می‌توان به حداکثر میزان فروش رسید؟ در واقع برای موفقیت هر کسب‌و‌کار، عرضه‌ی محصولات و خدمات خوب و با کیفیت و افزایش حجم فروش، به تنهایی کافی نیست و شما باید بتوانید سود خود را نیز افزایش دهید. برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیک‌هایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیک‌هایی که حاصل تجربه‌ی افراد موفق در حوزه‌ی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است. در این همایش قصد داریم راهکارهائی برای فروش موفق را معرفی کنیم؛ راهکارهائی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان می‌آورند.

 

 

 

 

 

پاسخ به سوالاتی درباره همایش

همایش رشد غیرمنتظره فروش برای چه کسانی مناسب است؟

این همایش برای تمام افرادی که کسب و کاری دارند و به دنبال پیشرفت و درآمدزائی بیشتر هستند، مناسب است.

درباره اساتید همایش توضیح بیشتری می‌دهید؟ آیا ایشان انتخاب مناسبی برای موضوع افزایش فروش هستند؟

مجموعه ویدان در انتخاب اساتید به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهد که شخصی که قرار است درباره مطلب مهمی صحبت کند، خود آن فرد صاحب تجربه در آن زمینه باشد.
همه اساتید صاحب کسب و کارهای موفقی هستند و در امر فروش تجربه بسیار خوبی دارند.

من در دوره‌های ویدان مثل دوره تسلط بر فروش شرکت کرده‌ام، آیا این همایش برای من مفید خواهد بود؟

بله حتما! در این همایش با نکات و تکنیک‌های جدیدتری آشنا می‌شوید که تجربه‌های اساتید در این زمینه خواهد بود.

من کسب و کاری خانگی دارم، آیا حضور در این همایش برای من مفید خواهد بود؟

بله قطعا! شما هر کسب و کاری داشته باشید چه بزرگ چه کوچک نیاز به فروش و درآمدزائی دارید. شما باید بدانید با مشتری چگونه باید ارتباط داشته باشید؟ باید بدانید چگونه مشتری را جذب کنید؟ و خیلی نکات دیگر که اگر با آن‌ها آشنا باشید، می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند.

فیلم همایش به ما داده می‌شود؟

بله - فیلم همایش بعد از آماده شدن در اپلیکیشن ویدان برای افراد ثبت نام کننده فعال خواهد شد. 

اگر سوالی داشتیم می‌توانیم از اساتید بپرسیم؟

بله - در این همایش دو وقت استراحت و یک وقت ناهار در نظر گرفته شده است. در این زمان‌ها شما می‌توانید با اساتید در ارتباط باشید. 

برای حضور در این همایش مدرک داده خواهد شد؟

خیر مدرکی داده نخواهد شد. 

سخنرانان

دکتر محمود معظمی

دکتر محمود معظمی

نویسنده، مدرس و مشاور حرفه‌ای کسب و کار
کارآفرین برتر غرب کانادا
بنیانگذار مکتب کمال
عضو انجمن بین‌المللی NLP
مشاور و مربی 180 سازمان
موفق و پیشرو در ایران و جهان
کوچ کسب و کار

دکتر علیرضا شیری

دکتر علیرضا شیری

فارغ التحصیل راهبرى زندگى و کسب و کار از دانشگاه کمبریج
دارای مدرک بین المللی professional practitioner درتدریس ابزار شخصیت شناسی MBTI ازموسسه CPP ایالات متحده
مدرس در دوره های mba و dba
مدیر خانه توانگری

دکتر محمدرضا عمرانی

دکتر محمدرضا عمرانی

DBA (Doctor of Business Administration) Candidate از Edinburgh Business School (EBS) دانشگاه Heriot Watt University بریتانیا
دانشجوی PHD تخصصی مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران
Executive MBA ازدانشگاه اشتین بایس برلین
کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی از دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
مهندسی نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
مدیر عامل و موسس شرکت توسعه کالای دماوند، نماینده انحصاری ۱۷ برند بین المللی در زمینه ساعت، جواهر و اکسسوری در دو زمینه فشن و لاکچری از قبیل تگ هویر، کورلوف، موریس لاکروا، روبرتو کاوالی، موادو، سیکو، اسپریت و ...
موسس فروشگاه های الیت، باشگاه مشتریان خانواده الیت و ...
عضو هیات مدیره شرکت توسعه بازار دماوند، تولید و توزیع انواع مواد غذایی و نیز نماینده بیش از ۱۰ برند بین المللی در زمینه مواد غذایی مانند چای دیلماه، دلمونته، تاباسکو و ...
ایجاد فروشگاه های تی لانژ برند دیلماه
موسس و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک دماوند در زمینه تولید و ایجاد فروشگاه های اینترنتی، موبایل اپلیکیشن و تولید کننده محتوی و ارائه بازاریابی اینترنتی و فضای مجازی. ایجاد فروشگاه های چیکادو، چی تایم و ....

دکتر محمدمهدی ربانی

دکتر محمدمهدی ربانی

"موسس پلتفرم آموزشی ویدان
مدیرمسئول مجله خلاقیت
موسس داروسازی دیموند 
مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین 
کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
استاد آکادمی صادرات آلمان
نماینده علمی دانشگاه SSHE در ایران
موسس چندین استارتاپ موفق در ایران، سوئیس و امارات
همکار علمی پرفسور لوهمولر در دانشگاه کرنفیلد انگلستان
مورد تایید و تقدیر اساتید بزرگ بین المللی
دریافت کننده جایزه برترین استارتاپ سال ١٣٩٣"

عدنان موسی پور

عدنان موسی پور

مدیر عامل دو شرکت صبحان و راجستان در کشور کویت
20 سال سابقه صادرات به کشورهای عربي
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران قطر
8 سال پیاپی صادر کننده نمونه کشور
رئیس کمسیون صادرات کشور

دکتر علیرضا رجب

دکتر علیرضا رجب

"دكتراي مديريت از دانشگاه ipag فرانسه
اولين مديرارشد فروش بيمه هاي زندگی
عضو top of the table انجمن فروشندگان حرفه اي بيمه عمر آمريكا mdrt 
دانش آموخته life insurance از دانشگاه پونا هند 
رهبري تيمي ٢٥٠٠ نفره در كل ايران 
مشاور پيشين مديرعامل بيمه هاي ايران و رازي"

حامیان