همایش رهبری تغییر

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

استراتژی‌های نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب و کار

 

نگرش درست نسبت به اهمیت بازاریابی و فروش اصولی، کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای تجارت و رقابت امروزی است.

رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد.

هر چند در حال حاضر بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ایران فاقد یک برنامه اصولی بازاریابی و فروش هستند، امّا ایجاد واحد بازاریابی و فروش از دغدغه های بسیاری از این بنگاه ها و کسب و کارها می باشد.

حفظ بقاء و سودآوری سازمان ها در دنیای کسب و کار امروزی در گرو عملکرد حساب شده واحد بازاریابی و فروش است. البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت سایر واحدها نیست .

ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی ترین رکن هر کسب و کار ، یعنی مشتری، باعث افزایش اهیمت و جایگاه این واحد گردیده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تأثیر گذار در اهیمت این واحد است. 

دانلود بروشور همایش

صندلی خود را رزور کنید

 

فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسب‌و‌کارهاست. اما چگونه می‌توان به حداکثر میزان فروش رسید؟ در واقع برای موفقیت هر کسب‌و‌کار، عرضه‌ی محصولات و خدمات خوب و با کیفیت و افزایش حجم فروش، به تنهایی کافی نیست و شما باید بتوانید سود خود را نیز افزایش دهید.

برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیک‌هایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیک‌هایی که حاصل تجربه‌ی افراد موفق در حوزه‌ی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است.

در همایش « بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال » قصد داریم بعضی  از تکنیک‌های فروش موفق را معرفی کنیم؛ تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان می‌آورند. 

 

چرا باید از شهر و خانه‌تان خارج شوید و به یک رویداد بینظیر آموزشی بیایید؟

در این رویداد ما بالای سِن برای شما نمایش بازی نمی کنیم، داستان نمی گوییم، حاشیه پردازی نمی کنیم، در پی ثابت کردن خودمان به شما نیستیم، فقط دستورالعمل های گام به گام و اجرایی را به شما آموزش می دهیم که ما اسمش را گذاشته ایم "تکنیک های کف بازاری".

در این سمینار خودکار و یک دفتر به همراه داشته باشید زیرا قرار نیست یک دقیقه هم قلم و دفتر را زمین بگذارید. (ورزش انگشتان دست هم برای آمادگی نوشتن نکات زیاد این سمینار توصیه می شود)

 

دانلود بروشور همایش

صندلی خود را رزور کنید

 


 توصیه می کنیم تا در همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال شرکت نمایید زیرا:

- با اساتید این رویداد که به خاطر کمبود وقت‌شان معمولا کمتر در دسترس هستند از نزدیک در ارتباط خواهید بود.

- با کارآفرینان نخبه ای که مانند خودتان دنبال رشد و توسعه هستند و مطمئنا اقتصاد آینده ایران در دست آنهاست، ارتباط و دوستی برقرار می کنید.

- می‌توانید تخفیفات زیادی برای خرید محصولات بینظیر آموزشی که فقط در رویدادهای ویژه اتفاق می افتد، استفاده نمایید.

- در انتهای همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان ساعت مچی با برند معتبر جاست کاوالی به ارزش 1.500.000 تومان تقدیم می‌گردد.

 

نیم نگاهی به همایش رهبری تغییر در 14 دی

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دانلود بروشور همایش

صندلی خود را رزور کنید

 


اساتید همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دانلود بروشور همایش

صندلی خود را رزور کنید

 


جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با شماره 86023711-021  یا  09332325403   تماس حاصل فرمائید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی برای ویدان محفوظ می باشد.

 

 

 

 

محل برگزاری همایش : سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن

 

 

 

 

 

سخنرانان

دکتر محمود محمدیان

دکتر محمود محمدیان

دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی
مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا)
مشاور و مدیر اجرایی در سازمانهای مختلف
عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
دبیرعلمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار

عدنان موسی پور

عدنان موسی پور

مدیر عامل دو شرکت صبحان و راجستان در کشور کویت
20 سال سابقه صادرات به کشورهای عربي
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران قطر
8 سال پیاپی صادر کننده نمونه کشور
رئیس کمسیون صادرات کشور

محمدرضا عمرانی

محمدرضا عمرانی

DBA (Doctor of Business Administration) Candidate از Edinburgh Business School (EBS) دانشگاه Heriot Watt University بریتانیا
دانشجوی PHD تخصصی مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران
Executive MBA ازدانشگاه اشتین بایس برلین
کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی از دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک) تهران
مهندسی نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
مدیر عامل و موسس شرکت توسعه کالای دماوند، نماینده انحصاری ۱۷ برند بین المللی در زمینه ساعت، جواهر و اکسسوری در دو زمینه فشن و لاکچری از قبیل تگ هویر، کورلوف، موریس لاکروا، روبرتو کاوالی، موادو، سیکو، اسپریت و ...
موسس فروشگاه های الیت، باشگاه مشتریان خانواده الیت و ...
عضو هیات مدیره شرکت توسعه بازار دماوند، تولید و توزیع انواع مواد غذایی و نیز نماینده بیش از ۱۰ برند بین المللی در زمینه مواد غذایی مانند چای دیلماه، دلمونته، تاباسکو و ...
ایجاد فروشگاه های تی لانژ برند دیلماه
موسس و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک دماوند در زمینه تولید و ایجاد فروشگاه های اینترنتی، موبایل اپلیکیشن و تولید کننده محتوی و ارائه بازاریابی اینترنتی و فضای مجازی. ایجاد فروشگاه های چیکادو، چی تایم و ....

محمدمهدی ربانی

محمدمهدی ربانی

"موسس پلتفرم آموزشی ویدان
مدیرمسئول مجله خلاقیت
موسس داروسازی دیموند 
مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین 
کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
استاد آکادمی صادرات آلمان
نماینده علمی دانشگاه SSHE در ایران
موسس چندین استارتاپ موفق در ایران، سوئیس و امارات
همکار علمی پرفسور لوهمولر در دانشگاه کرنفیلد انگلستان
مورد تایید و تقدیر اساتید بزرگ بین المللی
دریافت کننده جایزه برترین استارتاپ سال ١٣٩٣"

حمیدرضا محمودی

حمیدرضا محمودی

"مدیرعامل و عضو هیئت مدیره آژانس فست کلیک - 
-مشاور تبلیغات و بازاریابی 
- طراح و مجری کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی 
- مشاور شرکت ها در ورود به بازار دیجیتال 
- مشاور ویدئو مارکتینگ و بازاریابی ویروسی
مالک و سهامدار وب سایتهای:
- نی نی سایت ( ninisite.com) در حوزه مادر و کودک 
- نوا ( nava.ir) در حوزه موسیقی 
-کلیک ( click.ir) در حوزه فناوری اطلاعات 
- گیم (game.ir)در حوزه بازی 
- سلامتی (salamati.ir) در حوزه سلامت 
- آشپزی ( ashpazi.ir) 
-تجارت نیوز ( tejaratnews.com) در حوزه اقتصاد 
- تی وی پلاس ( plus.ir) 
- ویدان (vidone.ir)
- تجربه ۲۰ سال فروش و بازاریابی در شرکت های مختلف (فاراتل و ...)"

بابک بادکوبه

بابک بادکوبه

مربی کسب و کار ها
بابك بادكوبه متولد سال ۱۳۵۶ در تهران، تحصیلات ابتدایی خود را در مدارس تهران شروع كرده و در سال۱۳۷۴ وارد دانشگاه هنر سوره شده و تحصیلات خود را در مقطع لیسانس در رشته سینما و همزمان در رشته مدیریت از دانشکده واحد تهران مركز شروع کرد در سال 1375همراه با محمدرضا بادكوبه )پدر( اقدام به تاسیس موسسه فرهنگی، هنری روزگار طرفه نمود. بابك بادكوبه فعالیت و سوابق طولانی در سینما، تلویزیون دارد و در طی این سال ها به عنوان تهیه كننده، كارگردان ، مجری و بازیگر در بسیاری از برنامه های تلویزیونی و سینمایی شركت داشته است.

برگزارکنندگان

ویدان

ویدان

جزئیات
مهلت ثبت‌نام
قیمت (تومان)
بلیط پلاتینیوم
رزرو صندلي ویژه
معرفی توسط مجری برنامه و نمایش تصاویر مربوط به کسب و کار در همایش
پذیرایی ناهار سلف سرويس به همراه اساتید و دو پذيرايي ميان وعده
عکس اختصاصی با اساتید
اهداي بسته آموزش غير حضوري به ارزش 900 هزار تومان
گواهينامه معتبر بين المللي از دانشگاه SSHE سوئيس
فیلم همایش در اپلیکیشن ویدان به ارزش 190هزار تومان
صندلی خود را رزور کنید
25 بهمن
2,500,000 تومان
بلیط VVIP
رزرو صندلي
پذیرایی ناهار سلف سرويس و دو پذيرايي ميان وعده
اهداي بسته آموزش غير حضوري به ارزش 700 هزار تومان
گواهينامه معتبر بين المللي از دانشگاه SSHE سوئيس
فیلم همایش در اپلیکیشن ویدان به ارزش 190هزار تومان
صندلی خود را رزور کنید
25 بهمن
790,000 تومان
بلیط VIP
رزرو صندلي
پذیرایی ناهار سلف سرويس و دو پذيرايي ميان وعده
اهداي بسته آموزش غير حضوري به ارزش 500 هزار تومان
فیلم همایش در اپلیکیشن ویدان به ارزش 190هزار تومان
خرید جایگاه
25 بهمن
500,000 تومان