







زمانی فقط تلویزیون و رادیو و رسانه های چاپی بودند و صاحبان کسب و کار فقط از طریق این رسانه ها محصولات و خدمات خودشان را معرفی و تبلیغ می کردند، تبلیغات در روزنامه ها، تلویزیون یا هر رسانه چاپی در حال حاضر بسیار گران است، به ویژه برای مشاغل کوچک.
همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه های اجباری در کشور، رفتار خرید مصرف
مصرف کنندگان را تغییر داده است، این بیماری استفاده از اینترنت را میان خانواده ها
گسترش داده است.

همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه های اجباری در کشور، رفتار خرید مصرف مصرف کنندگان را تغییر داده است، این بیماری استفاده از اینترنت را میان خانواده ها گسترش داده است.

اینترنت مانند یک بیلبورد بزرگ دیجیتال است. بستر اینترنت یک پلتفرمی هست که می توانید محصولات و شرکت خودتون را 24 ساعته در معرض نمایش بگذارید و مشتریان شما می توانند آن را حتی زمانی که خواب هستید، یا در تعطیلات هستید، پیدا کنند، ببینند و خرید کنند.

به عنوان بک کسب و کار آفلاین یا سنتی، احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که جذب مشتریان جدید چقدر دشوار است. چه کسب و کار بزرگ یا کوچک دارید، هرگز نباید به مشتریان جدید نه بگویید. هرچه بیشتردیده شوید، سود و پتانسیل رشد شما بیشتر می شود.

از نظر آماری ثابت شده است که مشتریان بازگشتی، فروش بیشتری نسبت به مشتریانی که برای اولین بار انجام می دهند، ایجاد می کنند. به عنوان یک مشتری جدید، مردم همیشه با ثبت سفارش های کوچک در اینترنت، آزمایش می کنند که آیا محصول یا خدمات انتظارات آنها را برآورده می کند یا خیر و درصورت رضایت دوباره خرید می کنند.

نمایش و فروش محصولات و خدمات به طیف وسیعی از مشتریان در کل ایران و جهان
به کمک اینترنت راحت تر و سریع تر با مشتریان ارتباط برقرار می کنید.
استفاده ازجدیدترین رویکردهای بازاریابی برای دستیابی به مشتریان بیشتر
ارائه خدمات پیشرفته به مشتری و افزایش نرخ بازگشت آنها
استفاده از اینترنت برای مدیریت شبکه های شرکتی
کاهش هزینه های بازاریابی


یادگیری همه مدل های درآمدزایی آنلاین و انتخاب بهترین مدل برای کسب و کارتان
اینترنتی کردن کسب و کارتان با ریسک کمتر، منابع کمتر، زمان و انرژی کمتر و کسب بهترین نتیجه ممکن
یادگیری استفاده از ابزارهای دیجیتال به عنوان اهرم هایی برای افزایش سرعت کار هایتان
پیشرفت و توسعه کسب و کارتان با یادگیری اصول تبلیغات در فضای آنلاین
یادگیری نحوه سیستمسازی و خودکارسازی کسبوکار آنلاین و امکان درآمدزایی بدون حضور مستقیم خودتان
بخش اعظمی از مشتریان شما
در فضای اینترنت هستند
این روزها بیشتر خانواده ها و نسل جدید با فضای اینترنت آشنا هستند و بیشتر خرید و فروش های خود را از طریق اینترنت (وب سایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها) انجام می دهند. برای استفاده از خدمات مورد نظرشان، به اولین جایی که سر می زنند، اینترنت است. بنابراین بخش اعظمی از مشتریان شما در فضای اینترنت هستند.
مشتریان و مشتریان بالقوه انتظار دارند شمارا بهصورت آنلاین ببینند. اگر آنها شما را در بسترهای آنلاین نبینند، با توجه به شدت رقابت، حتی ممکن است مشتریان فعلی خود را هم از دست بدهید و از گردانه رقبات خارج شوید.
این دوره کاملا غیرحضوری برگزار می شود.
در طی ۲۰هفته (۵ ماه)، هر هفته یک درس فعال می شود و یک جلسه آنلاین برگزار خواهد شد.
از ابتدا تا انتهای دوره، یک کوچ به طور اختصاصی شما را همراهی می کند.در تلگرام گروهی ساخته میشود تا دانشپذیران در گروه سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند؛ همچنین هر هفته یک جلسه آنلاین برگزار میشود که دانشپذیر سوالات خود را میتواند از استاد بپرسد.
در پایان دوره به هر دانشپذیری که تمرینها را کامل انجام داده باشد، و در آزمون موفق شود، مدرک حضور در دوره توسط مجموعه ویدان بصورت الکترونیکی برای او صادر میشود.


پییِر مراد امیدیار (متولد ۱۹۶۷، ۵۳ ساله) بنیانگذار و رئیس ایرانی سایت حراج e-bay است. او در سال ۱۹۹۸ میلادی و در ۳۱ سالگی به عنوان یک میلیاردر حقیقی شناخته شده است. سال ۱۹۹۴ امیدیار در یک شرکت نرمافزاری مشغول به کار بود و در کنار شغل اصلی خود، با طراحی و برنامهنویسی وبسایت هم کسب درآمد میکرد که با پاملا وسلی آشنا شد. پییر عاشق دختری شده بود که به جمعآوری جعبههای آبنبات علاقه زیادی داشت. پاملا که میخواست مجموعه خود را کامل کند، از پییر کمک خواست. پییر هم برای این که نظر پاملا را جلب کند، یک بخش خریدوفروش و حراج آنلاین به وبسایت شخصی خود اضافه کرد تا پاملا بتواند برای تکمیل مجموعه خود با سایر کلکسیونرها وارد معامله شود. اتفاقی که جهان را خیره کرد. در کمال تعجب این صفحه با چنان استقبالی مواجه شد که پییر مجبور شد برای حراجیاش یک وبگاه مستقل درست کند.
























به کمک این دوره می توانید کسب و کارتان را با ریسک کمتر، منابع کمتر، زمان و انرژی کمتر اینترنتی کنید و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.
مدرس این دوره، محمدمهدی ربانی موسس ویدان و صاحب چندین استارتاپ موفق داخلی و بین المللی است و فردی است که خودش این مسیر را طی کرده است و تجربه های واقعی خود را منتقل می کند.
این دوره کاملاً غیرحضوری برگزار میشود و شما میتوانید در هر ساعت شبانهروز در هر مکانی که باشید، فقط با دسترسی به اینترنت آموزش ببینید.
دوره کوچینگ راه اندازی کسب وکار اینترنتی ، داشته های فکری و پتانسیل های کسب و کار شما را هدفمند می کند، در نتیجه خیلی راحت می توانید در بازار کسب و کار از رقبا پیشی بگیرید.
ما آموزش و مشاوره لازم را در راستای توسعه کسب وکار و یا راه اندازی کسب و کارتان ارائه می دهیم و پشتیبان شما هستیم تا شغل خود را به صورت حرفه ای در فضای آنلاین گسترش دهید..


دارای PHD مدیریت
استاد ارشد EABW دانشگاه اشتاین بایس برلین
مؤسس پلتفرم آموزشی ویدان
مدیرمسئول مجله خلاقیت
مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین
استاد آکادمی صادرات آلمان
مؤسس چندین استارتاپ در سوییس و امارات
کارشناس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران






اینترنتی را به هیچ وجه از دست ندهید
این دوره، چهارمین دوره ویدان می باشد، پیش از شما، ۸۱۸ نفر این دوره را ثبت نام کرده اند و به کمک این دوره توانسته اند درآمدشان را چند برابر کنند.
ما شما را به حال خود رها نمی کنیم، یک کوچ شما را همراهی می کند تا هنگام مواجهه با مشکلات و موانع شما را راهنمایی کند.
ما تضمین می کنیم اگر آموزش های این دوره را کامل ببینید و آنها را به کار بگیرید، ۱۰۰ درصد نتیجه دلخواهتان را کسب کنید.
