

در یک سال
شبکه ارتباطی قدرتمند خود را
بسازید و شاهد تحول عظیم
در کسب و کارتان باشید
در یک سال شبکه ارتباطی قدرتمند
خود رابسازید و شاهد تحول عظیم در
کسب و کارتان باشید






افرادی ازجمله صاحبان کسبوکار، کارآفرینان، مدیران، تجار و بازرگانان موفق، مؤسسین استارتاپ ها و متخصصان برتر را دور یک میز مینشاند، تا محتوای نوآورانه و سخنرانیها و تجربههای بهروز را دریافت کنند، افراد در این میزگرد تجربیات خود را به دیگران منتقل میکنند.
در ضیافتهای MEET فرصتهای جدید کسبوکار گفته میشود، بهعنوانمثال اقتصاد ایران به چه سمتی حرکت میکند.
در کشورهای همسایه ایران مانند عراق، امارات، افغانستان، عمان، کویت، ترکیه، اقتصاد به چه سمتی حرکت میکند.در MEET تأکید بر رشد کارآفرینی است. میخواهیم کارآفرینان رشد کنند، با یکدیگر در ارتباط باشند. کارآفرینان به یکدیگر کمک فکری بدهند، از شکستها و موفقیتهایشان بگویند، تا اگر یکی از کارآفرینان شکستی را تجربه کرده، کارآفرینان دیگر، آن شکست را تجربه نکنند و از آن شکست درس بگیرند و از خود و کسبوکارشان مراقبت کنند. اگر کارآفرینی به موفقیت رسیده است، روشهای رسیدن به موفقیت خود را با سایرین به اشتراک میگذارد. بنابراین Networking یا شبکهسازی شکل میگیرد.

دسترسی کامل به فیلم و اسلایدهای جلسات MEET
دریافت تندیس و لوح تقدیر MEET
معرفی کامل هرکدام از اعضا و کسبوکارشان به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 2 صفحهٔ کتاب سال MEET
معرفی اعضای MEET، کسبوکار اعضا و محصولات و خدماتشان به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی در وبسایت اختصاصی MEET
تربیت رهبران در کلاس جهانی
آماده کردن کارآفرینان برای برقراری ارتباطات بینالمللی
توسعه ارتباطات هدفمند و شبکهسازی قدرتمند
تشکیل شبکهای از مدیران موفق و صاحب ایده جهت تعامل و تسهیل امور کاری و تجاری با یکدیگر
تشکیل تیم بازرگانی و تجاری با تمرکز بر بهبود کیفیت محصولات و خدمات و سودآوری چشمگیر اقتصادی
انتقال تجربه و سخنرانی توسط برترین اساتید و سخنرانان بینالمللی و کارآفرینان برتر
توسعه و پیشرفت اعضای MEET با ارائه ایدههای نوآور، خلاق و متمایز تجاری و اقتصادی
تشکیل شبکهای از اثرگذارترین و قدرتمندترین مدیران و تجار و کارآفرینان برتر ایران و خاورمیانه

از این فرصت بینظیر بهرهمند شوند که زودتر ثبتنام کنند.

شبکهسازی و برقراری ارتباطات
هدفمند بین افراد، در قلب
برنامههای MEET قرار دارد
شبکهسازی یعنی کمک به دیگران و از دیگران کمک گرفتن، شبکهسازی یعنی فرهنگ خدمت به دیگران و خدمت گرفتن از دیگران. در دنیای جدید، بحث همکاری بسیار مطرح است. در دنیای جدید کسبوکار، شرکتهایی باقی میمانند و موفق میشوند که فرهنگ همکاری با یکدیگر دارند.
MEET بستری برای شبکهسازی و ارتباطات هدفمند، جهت ارتقاء کسبوکار است. در MEET افراد باهم آشنا میشوند، از یکدیگر یاد میگیرند و ایدههایشان را به اشتراک میگذارند و ارتباطات قوی و مؤثری را باهم برقرار میکنند تا شرایط بیزینس و تجارت خود را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.
بنابراین ما MEET را ایجاد کردیم تا کارآفرینان را دور یک میزگرد بنشانیم. که در کنار هم باشند، روبروی هم باشند و مثل یک ستاره به یکدیگر کمک کنند.


عضویت در MEET به درد کسانی میخورد که میخواهند با ستارگان، نخبگان و کارآفرینان موفق ارتباط برقرار کنند و از تجارب موفق آنها استفاده کنند. این جامعه سازی برای افراد بلندپرواز که هیچ سقف و محدودیتی برای موفق شدن قائل نیستند، بسیار مناسب است. افراد موفق جایی برای گپ و گفت و انتقال تجربه ندارند، جامعهٔ Meet با هدف گرد هم آوردن این افراد دور یک میز تشکیل میشود. این افراد با یکدیگر آشنا میشوند، ارتباط برقرار میکنند، اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک میگذارند و از تجربههای موفق یکدیگر در کسبوکارشان استفاده میکنند.
ضیافتهای MEET برای صاحبان کسبوکار، مدیران عامل، مدیران ارشد، کارآفرینان، تجار و بازرگانان، مؤسسین استارتاپها، افرادی که قصد راهاندازی کسبوکار سودآور دارند و مهمتر از همه، مدیرانی که در سطح جهانی میاندیشند و میخواهند جهانی کار کنند توصیه میشود.



در شناسایی و کشف فرصتهای جذاب سرمایهگذاری،
جزو اولینهای صنعت خود باشید

به کمک منابع اطلاعاتی موثق، از
فرصتهای جذاب سرمایهگذاری
و اقتصادی آگاه شوید.
به کمک منابع اطلاعاتی موثق، از فرصتهای جذاب سرمایهگذاری و اقتصادی آگاه شوید.
اطلاعات از نفت و طلا ارزشمندتر است، اما امروزه با توجه به اینکه اطلاعات در دسترس است، منبع دریافت اطلاعات بسیار مهم شده است. اینکه اطلاعات را از چه کسانی دریافت کنید، بسیار مهم است. در MEET ما جامعهای را ایجاد میکنیم که اطلاعات سازنده و ارزشمند بین اعضای این جامعه ردوبدل خواهد شد. این اطلاعات از جنس اطلاعات دمدستی نیستند.
اطلاعاتی که اعضای Meet با یکدیگر ردوبدل میکنند، حاصل سالها تجربه موفق میباشد.
20 درصد افراد جامعه صاحب حدود 80 درصد ثروت هستند. این در حالی است که در عصر اطلاعات هستیم، تصور کنید که 100 سال گذشته فقط ثروتمندان دسترسی خوبی به اطلاعات داشتند و بنابراین اینکه چرا 80 درصد ثروت جامعه متعلق به آنها بوده است، قابلدرک است. اما این آمار توزیع ثروت، امروز هم صادق است. آن هم در عصری که اطلاعات مردمی شده است و حتی فقیرترین مردم مثل ثروتمندترین مردم به اطلاعات دسترسی مشابهی دارند. این امر اثبات میکند که نبود اطلاعات، مشکل عقب ماندن 80 درصد پایینی صاحبان کسبوکار نیست، بلکه به رفتار انسان و نوع اطلاعات و سیستم فکری او برمیگردد. شما در برنامه Meet میتوانید با افکار و تجارب 20 درصد افراد موفق جامعه آشنا شوید و خود نیز به گروه آنها بپیوندید.








