4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی ارتباطات موثر و فن بیان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر ارتباطات موثر و فن بیان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در ارتباطات موثر و فن بیان

1
نامه نگاری و ارسال ایمیل در کسب و کار

یکی از مهارت های مهم در دنیای کسب و کار، توانایی نگارش نامه های تجاری رسمی و ایمیل های کوتاه، واضح و مرتبط است.

این ویدان به شما می آموزد که چگونه بهترین ایمیل یا نامه ها را بنویسید و روابط بهتری با ارباب رجوع، همکاران و مشتریان برقرار کنید.

تام ژلر، نویسنده و روزنامه نگار کارکشته ایست که به شما کمک می کند تا اهداف خود را مشخص کنید، درباره موضوع تان تحقیق کنید و آن را برای مخاطب تان به روشنی بیان کنید.

به علاوه از راهنمایی هایی که در زمینه نوشتن موجود است بهره برده و نوشته های خود را طوری بنویسید که قابل درک، مختصر و مناسب برای تمام خوانندگان باشد.

موضوعات این دوره عبارتند از:

-        چه بنویسیم؟

-      &nb

38
تام گلر
شروع
2
چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی

مدل «حلقه­های اعتماد» ابزار سودمندی برای توصیف روابط است. شما بر اساس قابلیت اعتماد و تصمیم­گیری­های اخلاقی­تان در درونی­ترین حلقه فعالیت می­کنید؛ طبق روابط روزمره با همکاران و همتایان­تان در حلقه میانی قرار دارید؛ و در حلقه­ی بیرونی، اعتبار و قابلیت اعتماد را ورای حلقه­ی معمول­تان ترسیم نموده و روابطی مبتنی بر منافع متقابل برقرار می­سازید.  در این دوره، برندا بیلی هوگس نحوه­ی استحکام روابط درون این سه حلقه­ی اعتماد را آموزش می­دهد. علاوه بر این، چگونگی ایجاد حس اعتماد در تیم­های دورکار، ترمیم حس اعتماد از دست رفته یا جریحه­دار شده و عذرخواهی برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی اعتماد را یاد می­گیرید.

 

60
برندا بیلی هیوز
شروع
3
چگونه از پس مکالمات سخت بر بیاییم؟

بریت آندریِتا، مربیِ رهبری سازمانی و مدیر بخش یادگیری و توسعه سایت لیندا می باشد، بریت در این ویدان نکته ها و راهبردهایی را برای گفتگوهای دشوار با اطرافیان با شما به اشتراک می گذارد.، در مدل چهار مرحله; ای او، موقعیت هایی را خواهید یافت که به گفت گوهای دشوار میانجامد؛ در مورد زمانی که گفتگو الزامی است، تصمیم خواهید گرفت و خود را آماده ی تعامل با کارمندان و اطرافیانتان خواهید ساخت و به مرور به نتایج موفقی دست پیدا خواهید کرد.

در این بین، رازهای تبدیل گفت گوهای دشوار به تعامل های موفقیت آمیز را می آموزید

 

 

137 دقیقه
بریت آندرتا
شروع
4
گوش دادن موثر برای موفقیت

خواه در حال نخستین مصاحبه­ی شغلی­تان باشید یا یکی از شرکت­های فورچون 500 را هدایت کنید، گوش دادن یکی از قابلیت­های فوق­العاده مهم است. جالب است که تعداد نسبتا اندکی از ما تا حالا دوره‌ی رسمی آموزش گوش دادنِ موثر را گذرانده­ایم. در این دوره، تاتیانا کلوو و برندا بیلی-هوگس، متخصصان ارتباطات، نشان می‌دهند که چگونه مهارت‌های شنیداری فعلی‌تان را ارزیابی کنید، چالش­های پیش­روی گوش دادن موثر را درک کنید (مثل عوامل پرت کننده­ی حواس!)، و رفتار­هایی را شکل دهید که کمک می‌کنند تا به شنونده­ای بهتر- و همکار، مربی و دوست بهتری- تبدیل شوید.

مباحث عبارتند از:

  • مرور جزئیات؛
  • همدردی؛
  • پرهیز از عوامل پرت کننده­ی حواس و غاف
68
برندا بیلی هیوز/تاتیانا کلوو
شروع
5
چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

ما هر روز چه خوب و چه بد روی دیگران تاثیر می‌گذاریم. تحقیقات زیادی که در دهه‌های گذشته در زمینه علوم اجتماعی در سراسر دنیا شده است، به خوبی مشخص گردیده که در کار و زندگی چه چیزهائی روی دیگران تاثیرگذار هست و چه چیزهائی بی‌تاثیر هستند.
این ویدان درباره این است که چگونه روی دیگران تاثیر چشم‌گیر بگذاریم؟
این موضوع خیلی مهم است چون اگر بدانیم چگونه می‌توانیم بگذاریم در کار و زندگی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست می‌یابیم. 
روی چه کسی می‌خواهید تاثیر بگذارید؟ همکار، رئیس، همسر، دوستان یا حتی مشتریان‌تان؟

 

81
جان اولمن
شروع
6
چگونه دیگران را عاشق خود سازید

وقتی در اداره به منصبی می­رسید، نیاز به ارتباط، احترام، تعهد و رضایت از بین نمی­رود.  در واقع، درک قدرت این نیازهای پایه‌ای می­تواند کمک­تان کند تا فرصت­های جدیدی روی خود گشوده و از نظر شغلی پیشرفت کنید. در این دوره، جودی گلیکمن نحوه­ی پروراندن روحیه­ی عشق­ورزی در محل کار با برقراری ارتباط، افزایش تعهد شغلی و اعتبار را مشخص می­سازد. وی در مورد اینکه چرا اتخاذ ذهنیت عشق­ورزانه در محل کار امری حیاتی است و چگونه با استفاده از مدل GIFT- بخشندگی، ابتکار عمل، حرکت رو به جلو و شفافیت- کارتان را شروع و در آن پیشرفت کنید، توضیحاتی ارائه می‌دهد.

مباحث عبارتند از:

  • بررسی مزایای کار کردن برای افرادی که عاشق­شان هستید؛
  • بهره&zwnj
27
جودی گلیمن
شروع
7
ارتباطات میان فردی

برقراری موثر ارتباط استعداد ذاتی نیست که برخی از افراد از آن برخوردار بوده و برخی دیگر نباشند- بلکه چیزی است که هر فردی می­تواند آن را یادگرفته و تمرین کند. در این دوره، راهبردهایی را بیاموزید که می­تواند کمک­تان کند تا مهارت­های ارتباطی درون فردی­تان را کاملا یاد گرفته و بر آنها مسلط شوید. به دوری کلارک، متخصص برندسازی فردی و حرفه­ای، بپیوندید چرا که تکنیک­هایی برای انتقال موثر پیام­تان در محیط کار را با شما به اشتراک گذاشته و چگونگی مدیریت چالش­های بالقوه­ی برقراری ارتباط با همکاران و مافوق­تان را برایتان توضیح می­دهد. همچنین در مورد نحوه­ی دست و پنجه نرم کردن با موقعیت­های فریبنده هم بحث کرده و نحوه­ی برخورد با عوامل مزاحم، پ

37
دوری کلارک
شروع
8
زبان بدن هویت شما را شکل می دهد

زبان بدن بر دیدگاه دیگران درباره ی ما تاثیر می گذارد، اما ممکن است نگاه ما بر خودمان را نیز تغییر دهد. اِمی کادی، روانشناس اجتماعی، نشان می دهد که چگونه ژست قدرت "قرار گرفتن در حالتی از اطمینان، حتی هنگامی که ما احساس اطمینان نداریم" می تواند بر سطح تستسترون و کورتیزول در مغز تاثیر بگذارد، و حتی ممکن است تاثیراتی بر فرصت های ما در زندگی بگذارد.

21
امی کادی
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی