4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی ارتباطات موثر و فن بیان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر ارتباطات موثر و فن بیان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در ارتباطات موثر و فن بیان

1
نامه نگاری و ارسال ایمیل در کسب و کار

ما در عصر پیام‌های کوتاه از قبیل پیامک و ایمیل زندگی می‌کنیم اما نامه و ایمیل به همان شکلی که بوده‌اند باقی‌مانده‌اند و شما اگر بتوانید نامه و ایمیل‌هایی بنویسید که خوانا، مختصر و متناسب باشند، در واقع نسبت به کسانی که این توانایی را ندارند یک امتیاز جلو هستید.

یکی از مهارت‌های مهم در دنیای کسب‌وکار، توانایی نگارش نامه‌های تجاری رسمی و ایمیل‌های کوتاه، واضح و مرتبط است.

این ویدان به شما می‌آموزد که چگونه بهترین ایمیل یا نامه‌ها را بنویسید و روابط بهتری با ارباب‌رجوع، همکاران و مشتریان برقرار کنید.

تام گلر، نویسنده و روزنامه‌نگار کارکشته ایست که ب

38
تام گلر
شروع
2
چگونه مسئولیت پذیری را جزئی از فرهنگ سازمان تان کنید؟

یکی از مواردی که یک رهبر عالی را از رهبر خوب متمایز می‌کند توانایی اعمال مسئولیت‌پذیری به سازمانش است.

در این ویدان، مارک فیگلیولو بنیانگذار و مدیر عامل شرکت LLC می‌خواهد بگوید که چطور با استفاده از قوانین مسئولیت‌پذیری می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید، انتظارات خود را از اعضای تیم مشخص کنید و در نهایت چگونه عملکرد همه‌ی سازمان را بهتر کنید؟

او تفاوت بین متعهد بودن و مسئولیت‌پذیری را برای شما توضیح می‌دهد و به شما می‌گوید که چگونه انتظارات خود را از اعضای تیم مشخص و چطور با استفاده از محرک‌ها پاداش دهید یا عواقبی در نظر بگیرید؟ و در نهایت چگونه نتایج کارهای روزانه را ثبت

33
مایک فیگلیولو
شروع
3
چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

تأثیرگذاری مؤثر، کلید موفقیت در کار و شادی در خانه است.

ما روزانه در طول روز چه خوب و چه بد، روی دیگران تأثیر می‌گذاریم و یا تأثیر می‌گیریم. به لطف تحقیقات زیادی که در دهه‌های اخیر در زمینه‌ی علوم اجتماعی در سراسر دنیا انجام‌شده است، ما به‌خوبی می‌دانیم در کار و زندگی چه چیزهایی بر روی دیگران تأثیرگذارند و چه چیزهایی بی‌تأثیر هستند.

این ویدان درباره‌ی این است که بدانیم چگونه بر روی دیگران تأثیر چشم‌گیر بگذاریم حتی زمانی که بسیار سخت و پیچیده می‌شود. این مسئله بسیار مهم است زیرا باعث تغییرات بزرگ و سریعی در کسانی که به این موضوع پرداخته‌اند شده است.

81
جان اولمن
شروع
4
چگونه مقاوم باشیم و کم نیاوریم؟

آیا تابه‌حال شرایط نامناسب را به نفع خودتان تغییر داده‌اید؟ چگونه می‌توانید از عهده‌ی شرایط سخت برآیید؟

این ویدان درباره‌ی مقاومت است و شما را با ماهیت، چرایی و نحوه‌ی کسب مهارت‌های مقاومت آشنا می‌کند و کارایی شما را در زندگی بالا می‌برد که توسط تاتیانا کلوو، استاد ارشد درزمینهٔ ی ارتباطات تجاری تدریس می‌شود.

منظور ما از کلمه‌ی مقاومت چیزی نیست که در صحبت‌های خودمانی خود از آن استفاده می‌کنیم بلکه به این معنی که اغلب در صحبت‌هایی مانند این جملات وجود دارد: «او نمی‌تواند فشار را تحمل کند» یا «وقتی شرایط بد شد جا می‌زند» یا «او در حساس‌ترین لحظه خو

42
تاتیانا کلوو
شروع
5
چگونه کارکنان با سنین مختلف را مدیریت کنیم؟

تنوع نیروی کار، مخصوصا وقتی بحث سن پیش می ­آید، از هر زمان دیگری بیشتر شده است. همکاری موثر افرادی از چند نسل مختلف، برای موفقیت کسب ­وکار حیاتی است.­ در این دوره، رابرتا ماتسون متخصص رهبری سازمانی به مدیران کمک می­کند تا درکی از پیچیدگی ­های هدایت کارگروهی متشکل از چهار یا حتی پنج نسل، سنت ­گراها، نسل انفجار جمعیت، نسل ایکس، نسل هزاره، و نسل زد به دست آورند. وی تفاوت­ های موجود در فرهنگ ­هایی که هر نسل در آن رشد کرده و آنچه هنگام مدیریت کارمندی که آنقدر جوان است که می­تواند جای فرزندتان باشد و آنقدر سن دارد که می­تواند جای پدرتان باشد از دست­تان بر می ­آید را توضیح می­دهد. همچنین، استفاده­ ی اهرمی از نقاط قوت منحصر به هر نسل را نیز یاد

56
رابرتا ماتسون
شروع
6
ارتباطات میان فردی

جالب است که هر چه بیشتر تکنولوژی‌های مختلف مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های هوشمند و وبینارها بخشی از زندگی روزمره ما را شامل می‌شوند، مهارت‌های بین فردی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به دلیل آنکه وقتی ارتباط رودررو نباشد احتمال سوءتفاهم بیشتر می‌شود و همچنین ما نسبت به گذشته، یعنی زمانی که گزینه‌های کمتری داشتیم گیرایی‌مان نیز کمتر شده است. پس اگر بتوانید مهارت‌های ارتباطی بین فردی را بیشتر کنید می‌توانید در محیط کاری امروزه از رقبای خود متمایز شوید.

دوری کلارک استاد مدرسه کسب‌وکار فوکوا در دانشگاه دوک است  او نویسنده کتاب بازسازی انسان و همچنین سخنگوی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهو

37
دوری کلارک
شروع
7
چگونه کارکنانی سازگار داشته باشیم؟

تغییر در محیط کار امری همیشگی است. مدیران باید به کارمندانشان کمک کنند تا چگونگی وفق یافتن با شرایط متغیر را بیاموزند تا با موفقیت به اهداف تجاری برسند. در این دوره‌ی آموزشی، گری بولز- بنیان گذار شرکت ای-پاراچوت- دلیل اینکه چرا کارکنان، و مدیران، باید سازگاری داشته باشند را به طور کلی توضیح داده و مهارت هایی که کارکنان می توانند به کمک مدیران کسب کنند تا انعطاف پذیر باشند را بیان می کند.  وی همچنین این بحث را گسترش می دهد تا چگونگی ایجاد تیم های سازگار را در آن بگنجاند و آینده ی کارهای سازگارپذیر را توضیح می دهد.

 

مباحث عبارتند از: 

  • ویژگی­‌ های کارکنان سازگار؛
  • چگونگی تبدیل شدن به یک مدیر سازگار؛
  • تسلط بر مهارت های خود
52
گری بولز
شروع
8
دوره حرفه ای رفتار سازمانی

چرا برخی رهبران اثربخش‌تر از دیگران هستند؟ چرا برخی تیم‌ها خیلی بهره‌ور هستند؟ چرا افراد ترجیح می‌دهند ارتباطشان را با راه‌های متفاوتی انجام دهند؟ چرا برخی از وظایف و کارها اشتیاق را به دنبال دارد و گاهی برخی از اقدامات بی‌خیالی و بی‌اعتنایی را به دنبال دارند؟ این‌ها سؤالات رفتاری است در حوزه رفتار سازمانی که در این دوره حرفه‌ای رفتار سازمانی به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

فرض کنید در شغل رؤیایی خودتان استخدام می‌شوید. حال این شغل می‌تواند هرچه باشد. خیلی هیجان‌زده هستید و کار را باانرژی و انگیزه خیلی بالایی آغاز می‌کنید. بعد از گذشت یک سال به نظر می‌رسد که همه‌چیز عالی پیش رفته و شرکت

380
کلینتون الانگنکر
شروع
9
توسعه مهارت های گوش دادن

درست همانطور که صحبت کردن در جمع مهارتی است که می توانید از طریق تمرین کردن بر آن مسلط شوید، شنونده ی خوبی بودن هم نعمت ویژه ی دست نیافتنی نیست با دقت گوش کردن، مهارتی است که می توانید آن را یاد بگیرید. در این دوره به دوری کلارک، متخصص پیشرفت شغلی، بپیوندید که علت دشواریِ خوب گوش دادن و چگونگیِ ایجاد ذهنیت یک شنونده ­ی خوب را مشخص می ­سازد. همچنین چند راهبرد شنیداری ارائه می­دهد که کمک­تان می­کند تا وقتی حس می­کنید کسی به حرف­تان گوش نمی­کند را مدیریت کرده، خود را از عوامل مزاحم دور نگاه داشته و به آنچه به زبان نیامده است، گوش کنید. علاوه بر این، به شما توضیح می­دهد چگونه به دیگران بفهمانید به حرف­شان گوش کرده­ اید و چطور وقتی فردی در حال ای

29
دوری کلارک
شروع
10
حل تعارض و اختلاف در زندگی و کار

در این سمینار نکاتی کاملا کاربردی جهت مدیریت تعارض در محیط زندگی و کار رو یاد میگیریم تا بتوانیم از تعارض بعنوان فرصتی برای تقویت ارتباط مان استفاده کنیم.

سرفصل های این محصول شامل؟

  • تعارض واقعا چیست؟
  • سیستم رفتاری ما به چه صورت کار می کند؟دیگران چطور؟
  • مزایای استاد شدن در حل تعارض چیست؟
  • اشتباهات رایج در مورد حل تعارض
  • اتاق عمل جراحی تعارض! چه کسانی مجاز به ورود هستند؟
  • ارتباط موثر و حل تعارض
  • قوانین و چارچوب های حل تعارض چیست؟
  • ابزار های حرفه ای حل تعارض
  • سبک های مختلف حل تعارض
  • تکنیک رویایی "واس" برای رفع تعارض

 

235
پیام بهرام پور
شروع
11
ارتباطات

مشکلی که برای هر فردی در هر موقعیتی ممکن است پیش بیاید ارتباطات است. این که چگونه در جمع خود را معرفی کنیم؟ چگونه به راحتی در جمع صحبت کنیم؟ اعتماد به نفس صحبت کردن در جمع را چگونه به دست آوریم؟

در این دوره تکنیک های مهم ارتباطات به شما آموزش داده خواهد شد. اما یک عامل مهمتر از تکنیک های ارتباطات که در این دوره به آن پرداخته می شود، این است که شما باید نسبت به خودتان انتظار خوبی داشته باشید تا تکنیک های ارتباطات بتوانند موثر واقع شوند. اگر شما از خودتان انتظار مثبتی نداشته باشید، قطعا ارتباط مناسب و موثری با طرف مقابلتان نخواهید داشت.

 

136
محمد مهدی ربانی
شروع
12
مهمترین آدابی که در کسب و کار باید رعایت کنید

لحن مناسب در ارتباطات، برای موفقیت در تمام حرفه ها ضروری است. دانستن آداب صحیح انواع تعاملات حرفه ای به شما کمک میکند از تعارض جلوگیری کنید و روابط سالمی با همکاران خود داشته باشید.

در این ویدان، مدرس بهره وری و آداب کسب و کار، سوزانا کی به شما نشان می دهد چطور رفتاری حرفه ای در موقعیت های کاری متداول داشته باشید؛ چطور تیپ های شخصیتی مختلف را تشخیص داده و با آن ها کار کنید، و چطور زبان بدن و اشارات کلامی را درک کنید. همچنین به آداب صحیح موقعیت های کاری مختلف مثل ملاقات های رودررو، ویدیو کنفرانس، نهار و شام کاری، و رویدادهای نتورکینگ اشاره می کند. در این ویدان برخی از متداول ترین اشتباهات را مشاهده کرده و نحوه حل تعارض و موقعیت های دشوار را می آموزید

38
سوزانا کای
شروع
13
چطور نه بگوییم

برای این که نه گفتن را یاد بگیریم باید درباره مسائلی که برایمان اهمیت دارند تصمیم گیری کنیم. در این دوره، دکتر تاد دوت به شما کمک میکند فعالیت های خود را بر اساس اهمیت آن ها دسته بندی کنید و تصمیم بگیرید کدام یک از آن ها با اهداف و ارزش های شما مطابقت دارند. با استفاده از این توصیه ها می توانید به شکلی موثر و آگاهانه انتخاب کنید که چه زمانی بگویید بله و چه زمانی بگویید نه. علاوه بر این، دکتر دوت توصیه هایی برای نه گفتن به شکلی مختصر، صادقانه، مثبت و همراه با احترام برایتان دارد.

23
دکتر تاد دوت
شروع
14
چگونه استاد مدیریت تعارضات در تیم شویم؟

زمانی که افراد در کنار هم جمع می شوند، تعارض در روابط آن ها امری طبیعی است. چگونگی مدیریت این اختلاف نظرهای ناگزیر است که تفاوت یک تیم معیوب و یک تیم موفق را رقم می زند. استراتژی ها و تکنیک های مطرح شده در این ویدان توسط هانا آینام، شما را قادر می سازد تعارضات را با اطمینان خاطر حل کنید. در سرتاسر دوره، هانا دستورالعمل ها، تمرین ها و سناریوهایی ارائه می کند که تعارضات متداول در تیم ها را نشان می دهد. در این دوره می آموزید چرا تعارض در تیم برای موفقیت تیم لازم است و چطور تشخیص دهیم که یک تعارض، سالم است یا ناسالم. همچنین نقش صلابت و همکاری در تعارضات را مرور میکنیم تا از سبک های مختلف مدیریت تعارض برای حل سخت ترین مناقشات استفاده کنیم.

عناوین عبارتند از:

61
هانا آینام
شروع
15
فرهنگ سازمانی

ممکن است به سازمانی به‌عنوان ارباب‌رجوع مراجعه کرده باشید و مشاهده کنید که کارکنان آن سازمان به‌درستی پاسخ ارباب‌رجوع را نمی‌دهند یا کم‌کاری می‌کنند و مدام شمارا به دیگر کارکنان ارجاع می‌دهند. در یک سازمان ممکن است کارکنان نسبت به کارشان احساس تعلق نکنند، مدام غیبت می‌کنند، چاپلوسی و تملق فراوان دیده می‌شود. محافظه‌کاری وجود دارد، صداقت کافی نیست، کارکنان فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند. هر یک از این علائم نشان‌دهنده فرهنگ‌سازمانی ضعیف است. لازم به ذکر است که فرهنگ‌سازمانی ضعیف می‌تواند یکی از مهم‌ترین ضعف‌ها و تهدیدهای سازمان باشد.

استارباکس، گوگل، آی بی ام، شرکت هواپیمایی

56
سارا کانادای
شروع
16
نحوه برخورد با مشتریان عصبانی

بهترین راه برای برخورد با مشتریانی که وارد محدوده خطر می شوند چیست؟ چه استراتژی هایی به ما کمک میکند یک تعامل بد را بازسازی کنیم یا در صورت لزوم آن را تمام کنیم؟ در این دوره با متخصص خدمات مشتریان، دیوید براونلی – مولف کتاب Rock Star Costumer Service – همراه شوید تا با مثالهایی واقعی و گام های عملی، به شما کمک کند مشتریان بدرفتار را در شرایط مختلف مدیریت کنید. با تکمیل این دوره، دانش مورد نیاز برای برخورد مسلط و حرفه ای با مشتریان و کنترل تعاملات ناخوشایند با مشتریان را بدست خواهید آورد

40
دیوید براونلی
شروع
17
با ایجاد انگیزه در تیم خود مدیر بهتری باشید

اگر چه مدیریت بر اساس اهداف و چشم اندازها جلو میرود، اما مساله اصلی در مدیریت، افراد هستند. مدیران موثر، خود و اعضای تیمشان را درک میکنند. این درک موجب تسهیل ارتباطات، انگیزش و همکاری موفقیت آمیز می شود. در این دوره، متخصصان رهبری – همچون دیوید استرن، رییس سابق اتحادیه بسکتبال آمریکا و دنیل پینک، مولف پرفروش – توضیح می دهند چطور به بهترین شکل به تیم خود انگیزه دهید. در این دوره می آموزید چطور تیپ های شخصیتی مختلف را شناخته و با آن ها کار کنید و تیم هایی را تشکیل دهید که توازنی از خودمحوری و مسئولیت پذیری دارند. چهار سبک ارتباطی متداول را تشخیص دهید، مدیریت انتخابی داشته باشید، انگیزه های پایین را افزایش دهید، و کارکنان متوس

25
Big Think
شروع
18
مدیریت منابع انسانی

همه کارکنان به طرق مختلف مدیریت می شوند. اما رویکردها به مدیریت کارکنان از کارمند به کارمند، شغل به شغل، مدیر به مدیر، سازمان به سازمان و کشور به کشور متفاوت است. این دوره، مبانی توسعه رویکرد شما برای مدیریت ماهرانه کارکنان را ارائه می دهد؛ با نشان دادن استراتژی های مختلف مدیریت منابع انسانی، معرفی اهمیت بسترهای قانونی، و تفکر درباره عوامل انگیزش کارکنان. این اساس مفهومی و واقعی کار شما برای توسعه مهارت های مدیریت منابع انسانی مشخص و مهم در دوره های بعدی استخدام کارکنان، مدیریت عملکرد و پاداش دهی به کارکنان را تشکیل می دهد. چیزی درباره مدیریت منابع انسانی نمیدانید؟ مساله ای نیست. در پایان این دوره، درک تازه ای از گزینه های موجود برای مدیریت کارکنان، این

296
جان دبلیو باد
شروع
19
مدیریت عملکرد کارکنان

پس از اینکه کارمندان خوبی استخدام کردید، قدم بعدی که هر مدیر منابع انسانی باید انجام دهد این است که از تمام پتانسیل آن کارمند استفاده کند. مدیریت عملکرد فرآیندی است که به مدیران کمک می‌کند تا به این مهم دست پیدا کنند. در این ویدان از مجموعه تخصصی مدیریت منابع انسانی، ما درمورد مهارت‌ها و فرآیندهایی که شما نیاز دارید تا کارمندتان را توسعه دهید تا به اهداف سازمان و اداره برسد، صحبت می‌کنیم. این مهارت‌ها شامل تعیین انتظارات مشخص، ارائه بازخورد مثبت و اصلاح‌کننده و انجام ارزیابی عملکرد کارآمد می‌شود.

253
لری بورجری
شروع
20
کارگاه هوش هیجانی

هوش هیجانی ظرفیت درک و مدیریت احساسات میباشد. درک تفاوتها و احساسات متفاوت در افراد مختلف میتواند مزایای خیلی خوبی برای افراد، در محیط کار به همراه داشته باشد. این موضوع میتواند باعث شود یک همکاری بهتر در بین کارمندان و افراد
و همچنین ایجاد یک محیط کار سالم گردد.
با برخی آزمایشات به راحتی میتوان هوش هیجانی در افراد را اندازه گیری کرد. داشتن هوش هیجانی برای مدیران، کارکنان مدیریت و نظارت، خدمات به مشتری، بازاریابی و فروش بسیار مهم است. هوش هیجانی به افراد کمک میکند تا بهتر ارتباط برقرار کنند و در حل مسائل و مشکلات عملکرد بهتری ارائه دهند.
هوش هیجانی برای بقا و رشد مشاغل بسیار مهم تلقی میشود.برخی از مطالعات نشان میدهد که 60 درصد از شرکت

155
محمد مهدی ربانی
شروع