4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی ارتباطات موثر و فن بیان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر ارتباطات موثر و فن بیان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در ارتباطات موثر و فن بیان

1
نامه نگاری و ارسال ایمیل در کسب و کار

یکی از مهارت های مهم در دنیای کسب و کار، توانایی نگارش نامه های تجاری رسمی و ایمیل های کوتاه، واضح و مرتبط است.

این ویدان به شما می آموزد که چگونه بهترین ایمیل یا نامه ها را بنویسید و روابط بهتری با ارباب رجوع، همکاران و مشتریان برقرار کنید.

تام ژلر، نویسنده و روزنامه نگار کارکشته ایست که به شما کمک می کند تا اهداف خود را مشخص کنید، درباره موضوع تان تحقیق کنید و آن را برای مخاطب تان به روشنی بیان کنید.

به علاوه از راهنمایی هایی که در زمینه نوشتن موجود است بهره برده و نوشته های خود را طوری بنویسید که قابل درک، مختصر و مناسب برای تمام خوانندگان باشد.

موضوعات این دوره عبارتند از:

-        چه بنویسیم؟

-      &nb

37m 57s
تام گلر
شروع
2
چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

ما هر روز چه خوب و چه بد روی دیگران تاثیر می‌گذاریم. تحقیقات زیادی که در دهه‌های گذشته در زمینه علوم اجتماعی در سراسر دنیا شده است، به خوبی مشخص گردیده که در کار و زندگی چه چیزهائی روی دیگران تاثیرگذار هست و چه چیزهائی بی‌تاثیر هستند.
این ویدان درباره این است که چگونه روی دیگران تاثیر چشم‌گیر بگذاریم؟
این موضوع خیلی مهم است چون اگر بدانیم چگونه می‌توانیم بگذاریم در کار و زندگی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست می‌یابیم. 
روی چه کسی می‌خواهید تاثیر بگذارید؟ همکار، رئیس، همسر، دوستان یا حتی مشتریان‌تان؟

 

1h 21m
John Ullmen
شروع
3
ارتباطات میان فردی

برقراری موثر ارتباط استعداد ذاتی نیست که برخی از افراد از آن برخوردار بوده و برخی دیگر نباشند- بلکه چیزی است که هر فردی می­تواند آن را یادگرفته و تمرین کند. در این دوره، راهبردهایی را بیاموزید که می­تواند کمک­تان کند تا مهارت­های ارتباطی درون فردی­تان را کاملا یاد گرفته و بر آنها مسلط شوید. به دوری کلارک، متخصص برندسازی فردی و حرفه­ای، بپیوندید چرا که تکنیک­هایی برای انتقال موثر پیام­تان در محیط کار را با شما به اشتراک گذاشته و چگونگی مدیریت چالش­های بالقوه­ی برقراری ارتباط با همکاران و مافوق­تان را برایتان توضیح می­دهد. همچنین در مورد نحوه­ی دست و پنجه نرم کردن با موقعیت­های فریبنده هم بحث کرده و نحوه­ی برخورد با عوامل مزاحم، پ

37m 7s
Dorie Clark
شروع
4
زبان بدن هویت شما را شکل میدهد
زبان بدن بر دیدگاه دیگران درباره‌ی ما تاثیر می‌گذارد، اما ممکن است نگاه ما بر خودمان را نیز تغییردهد. اِمی کادی، روانشناس اجتماعی، نشان می‌دهد که چگونه «ژست قدرت» - قرار گرفتن در حالتی از اطمینان، حتی هنگامی که ما احساس اطمینان نداریم- می‌تواند بر سطح تستسترون و کورتیزول در مغز تاثیر بگذارد، و حتی ممکن است تاثیراتی بر فرصت‌های ما در زندگی بگذارد.
امی کادی
شروع