4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی

1
اینستاگرام برای کسب و کار

به دنبال بازاریابی کم هزینه و اثرگذار برای کسب و کار خود هستید؟ این فرصت در اینستاگرام برای شما مهیا شده است!

شما می توانید در اینستاگرام با قرار دادن عکس یا ویدئو، محصول یا خدمات خود را به روشی بصری و جذاب توصیف کنید. در این ویدان با یک استاد بین المللی همراه شوید تا به شما بیاموزد که چگونه از طریق اینستاگرام فروش خود را افزایش دهید، برند خود را معروف کنید و در فضای مجازی حضوری موثر داشته باشید.

آنسون الکساندر، استاد این دوره یک سری اصول اساسی مانند تکنیک بارش فکری، انتخاب عکس های مناسب و برنامه ریزی برای گذاشتن پست به منظور جلب فالورهای بیشتر را بیان می کند. او نشان می دهد که چگونه از فیلترها، هشتگ و برچسب های مکانی برای افزودن علایق و امک

67
آنسون الکساندر
شروع
2
چگونه برای افزایش فروش مان از ویدئو استفاده کنیم؟

همه صاحب نظران کسب و کار معتقدند که ویدئو تاثیر زیادی روی موفقیت بازاریابی و فروش می گذارد. اما کسب و کارهای کوچک چگونه می توانند بدون پرداخت هزینه های بسیار بالا برای ساخت ویدئوهای تاثیرگذار اقدام کنند؟

پاسخ این سوال را در این ویدان کاملا کاربردی خواهید گرفت که صفر تا صد ساخت ویدئو را با یک گوشی تلفن همراه به شما آموزش می دهد.  

به کمک این ویدان، افراد عادی نیز می توانند برای فروش محصولات خود یک ویدئو کوتاه تاثیرگذار بسازند.

مدرس این ویدان، هر آنچه شما نیاز دارید تا با منابع و بودجه محدود برای فروش محصولات و خدمات خود یک ویدئوی جذاب بسازید، برای تان فراهم آورده است.

او نشان می دهد که با به کارگیری تکنیک های مناسب می توان حتی با یک گوشی

169
اشلی کندی
شروع
3
بازاریابی محتوا

منظور از بازاریابی محتوا چیست؟ عکس، نوشتار، صدا و تصویر- هر چیزی که برای بیان آنلاین داستان محصول یا شرکت تان به وجود می آورید. بازاریابی محتوا مفهوم جدیدی نیست اما ابزارهای آن طی ده سال گذشته تغییر چشمگیری داشته اند. در این مطلب سی. سی. چپمن بازاریابی محتوا و اینکه چه کسی، چرا و چگونه باید این کار را انجام دهد را توضیح می دهد؛ همچنین نحوه ی انتقال تلاش های بازاریابی تان به حوزه ی دیجیتال را هم به شما آموزش خواهد داد. چگونگی تعریف راهبرد مناسب شرکت تان و انتخاب پلتفرم و ابزارهای مناسب را خواهید آموخت؛ نحوه ی ایجاد تیم بازاریابی موفق را درک خواهید کرد و به واسطه ی سال ها تجربه ی کاری چپمن شناختی در این خصوص به دست خواهید آورید.

مباحث عبارتند از:

  • تعی
56
سی سی چپمن
شروع
4
اصول اساسی بازاریابی محتوا

در این ویدان دینا رُسمن به سادگی مبانی اصولی بازاریابی محتوائی را توضیح می‌دهد. 
ایجاد طرح محتوا - نحوه شروع تولید محتوا - نحوه تبلیغ محتوا در کانال‌های چندگانه - نحوه سنجش موفقیت بازاریابی محتوا از مطالبی است که در این ویدان می آموزید.

121
دینا رثمن
شروع
5
بازاریابی محتوا: شخصی سازی تجربه مشتری

مشتری های تان به چندین کانال و دستگاه دسترسی دارند. آنها از طریق رایانه ی رومیزی شان، گوشی های هوشمندشان، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت تان با شما ارتباط برقرار می کنند. آنها همچنین انتظار دارند، بدانید چه کسی هستند و می خواهند به چه چیزی گوش کنند. چطور می توانید از خصوصی و مرتبط بودن محتوایتان مطمئن شوید؟ با دنبال کردن رد رفتارهای خریداران تان در کانال های مختلف و استفاده از این داده ها برای سفارشی ساختن روابط تان با آنها.

این دوره را تماشا کنید تا بیاموزید چگونه بازاریابی محتوا را به روز نگاه دارید. یاد بگیرید چگونه در راس روندها باقی بمانید؛ محتوای شخصی سازی شده تولید کنید و رابطه ی ماندگاری با مشتری هایتان برقرار سازید.

همچنین دینا راثمن،

19
دینا رثمن
شروع
6
بازاریابی محتوا: ساخت پادکست و فایل صوتی موثر

از زمان ابداع امواج رادیویی، شرکت ها از صوت برای برقراری ارتباط با مشتری هایشان استفاده کرده اند. حالا با وجود پادکست ها، بازایاب های محتوا ابزار هر زمانی و هر مکانیِ عالی برای دست یابی به مخاطبان هدف شان دارند.

در این دوره ی کوتاه، سی. سی. چپمن بهترین شیوه ­های استفاده از پادکست­ها در بازاریابی را توضیح می­ دهد. وی نحوه­ ی آماده­ سازی، ضبط و ویرایش پادکست را آموزش داده و نکاتی برای موقعی که در مسافرت یا در حال تهیه­ ی پادکستی از رویدادها هستید را بیان می­کند. سپس به بررسی راهبردهای نشر محتوا برای رسیدن پادکست­ به دست افراد و نکته­ هایی برای به روز نگاه داشتن محتوا و درگیر نگاه داشتن مشتری­ را می ­پردازد.

16
سی سی چپمن
شروع
7
بازاریابی محتوا: وبلاگ‌های موفق

کانتنت مارکتینگ مجموه ای از دوره­ هایی است که برای کمک به بازاریاب­ ها طراحی شده­ اند تا اندیشه متفاوتی در مورد محتوا و توان بالقوه ­ی آن برای ارتقای برندتان در عرصه­ ی پر هیاهوی بازاریابی داشته باشند. این بخش بر وبلاگ­ ها متمرکز شده است که مکان متفاوتی برای دسترسی آنلاین به مشتری­ ها فراهم می­ آورد.

آیا شرکتی هستید که مجبور است وبلاگ ­نویسی را از صفر شروع کند؟  داینا راثمن، بازاریاب ارشد شرکت مارکتو، نحوه­ ی انتخاب پلتفرمی برای وبلاگ نویسی و طراحی نخستین وبلاگ­تان را به شما آموزش می­ دهد. سپس به بررسی جزئیات نحوه­ ی ایجاد محتوایی می ­پردازد که با کمک مطالبی که خودتان یا با همکاری نویسندگانی از درون و بیرون شرکت می ­نویسید ب

65
دینا رثمن
شروع
8
بازاریابی محتوا با اسلاید

خواه اسلاید هایتان را در پاورپوینت یا کی­نوت بسازید یا پلتفرم آنلاینی مثل اسلایدشِر، این کیفیت اسلایدهایتان است که مشخص می­کند آیا مخاطب پیام­تان را می­شنود! یا پای آن خوابش می­برد. در این دوره­ ی کوتاه، داینا رثمن به بررسی بهترین شیوه­ های ایجاد و تبلیغ محتوا از طریق اسلایدها می­پردازد. وی نحوه­ ی طرح کلی ارائه­ ی مطلب؛ انتخاب متن و تصاویر مناسب و ایجاد، اشتراک ­گذاری و تبلیغ مطلب­تان را آموزش می ­دهد. همین الان این دوره را تماشا کنید و یاد بگیرید چگونه کاری کنید که اسلاید بعدی­ تان آموزشی و سرگرم­ کننده باشد.

 

34
دینا رثمن
شروع
9
بازاریابی محتوا: خبرنامه

زنده باد ایمیل! با اینکه شایعه­هایی در مورد مرگ خبرخوان ایمیل سر زبان­ها افتاده اما در حقیقت تازه گل کرده است. مشتری­ها دوست دارند مطلبی منسجم، گزینش شده و با نگارشی خوب را در صندوق ورودی­شان ببینند. در این دوره­ی کوتاه، سی. سی. چپمن- مولف کتاب پرفروش «قواعد محتوا»- بهترین روش­های ادغام خبرخوان­های ایمیل در تلاش­های بازاریابی­تان را پوشش می­دهد. وی اهمیت توسعه­ی پایگاه داده­­تان، سفارشی­سازی صفحه­آرایی ایمیل­­ها، و با ثبات نگه داشتن برندسازی را با ذکر جزئیات توضیح می­دهد. همچنین، نکته­هایی برای نگارش ایمیل­های تاثیرگذار- مثل گنجاندن شماره­های تماس و مطمئن شدن از سازگار بودن ساختار ایمیل با تلفن همراه- را در این

12
سی سی چپمن
شروع
10
بازاریابی محتوا: عکس ها

تصاویر عالی، محتوا را گیراتر ساخته و آن را برای اشتراک­گذاری ارزشمندتر می­سازد. در این دوره­ی کوتاه، سی. سی. چپمن- متخصص بازاریابی محتوا و نویسنده­ی کتاب پرفروش «قواعد متحوا»- کمک­تان خواهد کرد تا چند تصویر در آمیزه­ی بازاریابی محتوایتان بگنجانید. وی نکته­هایی در مورد عکس­برداری و نحوه­ی یافتن عکس­های آرشیوی- زمانی که منابعی برای گرفتن عکس­های مخصوص خودتان در اختیار ندارید- را بررسی خواهد کرد. علاوه بر این، با بهترین بستر رسانه­های اجتماعی برای اشتراک­گذاری عکس و چگونگی استفاده از هشتگ­ها برای اطمینان از قابلیت پیدا شدن مطلب­تان آشنا خواهید شد.  

17
سی سی چپمن
شروع
11
چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

تبلیغ جسم و روح هر تلاش بازاریابی است. با استفاده از این دوره، مبنای عالی برای تمام کارزارهای تبلیغاتی تان بیابید. اییِن لوری نحوه ی نوشتن تبلیغ هایی را نشانتان می دهد که داستانتان را بازگو کرده و باعث فروش محصول یا برندتان می شود. در مورد انواع مختلف تبلیغ­ نویسی، مزایای نوشتن بر روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قواعد کلی، نوشتن سر تیترها، فروش صفحه ی تبلیغات، و بازنویسی تبلیغ های موجود برای بهینه ساختن آن ها برای فروشگاه اهی  آنلاین و پلتفرم ها نکاتی بیاموزید. اییِن چگونگی مدیریت یک تیم ویراستاری تبلیغ، صدای برند و تقویم زمان بندی مطلب را نشان خواهد داد.

مباحث عبارتند از:

  • منظور از تبلیغ­نویسی چیست؟
  • نگارش اولین پیش­نویس؛
  • نوشتن و
111
ایان لوریا
شروع
12
بازاریابی محتوا به کمک ویدئو

ویدیو می­ تواند کمک کند تا آگاهی­ از برند را افزایش یابد و با اشتراک­ گذاری داستان­های جذابی که مخاطب­تان را با شما هم­ صدا می­ سازد میزان فروش­تان را افزایش دهید..

در این دوره­ ی کوتاه یاد می­ گیرد که چطور ویدیو ها می­ توانند نقش بسیار مهمی در تلاش­های تان برای بازاریابی محتوا ایفا کنند. به لوآن وایز بپیوندید که به بحث در این مورد می­ پردازد که چه کسانی محتوای ویدیویی را تماشا می­کنند؛ چه چیزی یک ویدیو را محشر می­ سازد و چگونه نتایج­ تان را بسنجید. همچنین لوآن وایز رهنمود هایی را با شما به اشتراک می­ گذارد که می­ تواند کمک­ تان کند تا بازاریابی محتوای­ تان را با استفاده از ویدیو بهبود بخشید.

 

 

10
لوئان وایز
شروع
13
بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب سود

کسب و کارهای کوچک نباید فعالیت در رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرند. داشتن یک حساب فیسبوک، اینستاگرام یا توئیتر شما را به مشتریان متصل می کند و به جذب ترافیک به وب سایت یا افزایش بازدیدکنندگان از فروشگاه حقیقی تان کمک می کند.

یاد بگیرید که فارق از منابع فراوان یا نیروهای مختص بازاریابی، موفقیت در بازاریابی رسانه­ های اجتماعی به چه چیزی نیاز دارد. مارتین وکسمن استراتژیست رسانه­ های اجتماعی و دیجیتال عبارت­ ها و تعاریف کلیدی (هر چیزی از سئو گرفته تا هشتگ ­ها) را توضیح داده و به شما می گوید چطور مشتری ­هایتان را به صورت آنلاین پیدا کنید. نحوه ­ی ترسیم نقشه ­ی عملیاتی را بیاموزید که اهداف، تیم­ و بودجه ­تان را به صورت کلی مشخص می­ سازد؛

59
مارتین وکسمن
شروع
14
موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

با استفاده از رسانه­های اجتماعی به جست­وجوی بهترین شیوه­های بازاریابی محتوا بپردازید.  در این دوره­ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می­سازد که می­توانید در رسانه­های اجتماعی بگنجانید و توضیح می­دهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده­تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه­ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایج­تان ارائه می­دهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوای­تان با استفاده از رسانه­های اجتماعی با شما به اشتراک می­گذارد.

مباحث عبارتند از: 

  • منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
  • درک قدرت رسانه­های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
13
لوئان وایز
شروع
15
اصول فروش اجتماعی: استفاده از محتوا برای تحریک مخاطب

فروش اجتماعی یک فرایند فروش نوین است. بیش از %75 خریداران شرکت به شرکت از رسانه­های اجتماعی برای جست­وجوی خدمات و محصولات و فروشندگان آنها استفاده می­کنند. نماینده­های فروش با پروفایل­های خالی، نیمی از مشتری­های بالقوه­شان را از دست می­دهند. در این چشم­انداز جدید فروش، به روز نگاه داشتن مهارت­های فروش­تان امر مهمی است. به دونا الکساندر- متخصص فروش اجتماعی- در دوره­ی آموزشی سریعش بپیوندید که نحوه­ی ایجاد حضور در رسانه­های اجتماعی که موجب پیشرفت- و نه از دست دادن مشتری­ها- می­شود، را آموزش می­دهد. وی به توضیح نحوه­ی حداکثر مشارکت در فیسبوک، لینکدین و توئیتر از طریق اشتراک­گذاری یک محتوای هدف جذاب­تر می­پردازد. دونا به شم

21
دونا الکساندر
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی