4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی بازاریابی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر بازاریابی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در بازاریابی

1
اصول بازاریابی - توسعه ارزش پیشنهادی

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود. در این ویدان، به کریس گاوارد بپیوندید. او به این مسئله که چطور به "پیشنهاد ارزشی" بالا دست یابیم می پردازد. کریس ابتدا اهمیت"پیشنهاد ارزشی" را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا انتظارات، ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید.

او همچنین با تعریف ویژگی های قابل لمس، اجزای لازم برای یک "پیشنه

36
کریس گاوارد
شروع
2
نوآوری

ما معمولاً سؤالات زیادی مطرح نمی‌کنیم، اما کارآفرینان پرسشگرهای مطرحی هستند. آن‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند و مایل‌اند که وضعیت موجود را به چالش بکشند و چیزی که متوجه شدیم این بود که نوآوری اغلب زمانی رخ می‌دهد که افراد برای پرسشگری قدم بردارند و همچنان زمانی که مدیران فرصت غنیمت شمرده و فضایی امن جهت طرح سؤال برای دیگران به وجود بیاورند.

جف دایر استاد رشته‌ی برنامه‌ریزی دانشگاه بریکهام یانگ و دانشکده‌ی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا است. چیزی که او فهمیده این است که می‌شود در زمینه‌ی پرداختن ایده‌های جدید پیشرفت کرد. این موضوع را در کتاب خود به نام « DNA نوآوران » مطرح کرده است. در این کتاب بر ر

61
جف دایر
شروع
3
استراتژی خلق برند

مالکوم گلدول زمانی گفته بود که واژه‌ی برند مثل واژه‌ی آفریقاست و می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که همگی آن‌ها مهم و درعین‌حال بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اگر تصورتان از آفریقا داخل شهر ژوهانسبورگ است درحالی‌که تصور مخاطبتان مراکش است در این صورت گفتگوی شما چندان سازنده از آب درنخواهد آمد.

برند نیز به همین صورت است. وقتی به برند اشاره می‌کنیم، بعضی‌ها به لوگو، بعضی‌ها به تبلیغات و بقیه نیز به اسامی برندها و شبکه‌های اجتماعی فکر می‌کنند. همه‌ی این‌ها از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی برند هستند.

اما استراتژی برند کمک می‌کند تا از همگی این‌ها به‌صورت متمرکز استفاده کنید تا خودتان معرف تج

60
لیندسی پدرسن
شروع
4
مبانی بازاریابی - شخصیتی

دلیل خوبی برای محبوبیت شخصی‌سازی در بازاریابی وجود دارد، زیرا جواب می‌دهد به‌جز وقتی‌که جواب نمی‌دهد. شناختن تکنیک‌های لازم برای ایجاد یک برنامه‌ی شخصی‌سازی حرفه‌ای تفاوت زیادی در نتایج شما رقم می‌زند.

آیا تابه‌حال احساس کرده‌اید که گویی یک خبرنامه یا تبلیغ مستقیماً با شما سخن می‌گوید؟ بازاریاب‌ها با استفاده از تحلیل داده و سیستم اتوماسیون می‌توانند پیام‌رسانی و ارائه محصولات را متناسب با هر مشتری انجام دهند. این عمل، شخصی‌سازی نامیده می‌شود و می‌تواند به شما در تشخیص محصولات و خدمات و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. (یعنی فروش شما را رشد دهد!)

کریس گاوارد مؤس

37
کریس گاوارد
شروع
5
مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی

همه‌ی ما روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که امیدواریم محبوب‌تر بشوند. ممکن است روی یک محصول کارکنید، یک‌چیز جدید؛ یا امیدوار باشید فروش یک محصول قدیمی را افزایش بدهید. ممکن است امیدوار باشید رفتار مردم را تغییر بدهید تا وادارشان کنید کاری را به شکلی متفاوت انجام بدهند یا ذهنیت خودشان نسبت به تمام دنیا را عوض کنند یا بخواهید برای یک خیریه پول جمع کنید و یا کاری کنید نسبت به طبیعت مسئولیت‌پذیرتر رفتار کنند.

ولی برای اینکه کاری بکنید که این ایده‌ها موفق یا مُد بشوند باید فراتر از شما رشد کنند و گسترش پیدا کنند. این کافی نیست که فقط شما یک ایده را دوست داشته باشید، دیگران هم باید آن را دوست داشته باشند.

61
جونا برگر
شروع
6
بازاریابی برای انسان ها

بازاریابی می­تواند در برگیرنده ­ی فناوری ­های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات ­تان استفاده می­کنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب­ ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان ­ها بازاریابی می­ کنیم.

در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می ­دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک­ تان می­کند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست­ داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان ­سرایی در موفقیت­شان ایفا می ­کنند را درک کنید. این فیلم­ ها باعث خواهند ش

28
استیفن موماو
شروع
7
تعیین بودجه برای بازاریابی

بازاریابی، سرمایه­ گذاریِ تجاری مهمی است. مقدار بودجه ­ای که برای بازاریابی در نظر می­ گیرد به طور مستقیم بر رشد و سودآوری­ تان تاثیر می­گذارد. لوئان وایزمتخصص بازاریابی هزینه ­های بازاریابی و شیوه­ های مختلف تعیین بودجه بازاریابی را بررسی می ­کند. نحوه­ قیمت ­گذاری محصول را یاد گرفته، به ارزش طول عمر مشتری پی برده و با هزینه ­های فعالیت ­های مختلف بازاریابی آشنا شوید. علاوه بر این، رهنمودهایی در مورد بودجه­ بندی و مدیریت هزینه دریافت کرده و نحوه­ ی سنجش موفقیت تان را بیاموزید.  

مباحث عبارتند از: 

  • تعیین اهداف بازاریابی؛
  • قیمت ­گذاری محصولات و خدمات؛
  • تعیین بودجه ­ی بازاریابی؛
  • مدیریت و کاهش هز
24
لوئان وایز
شروع
8
اصول بازاریابی در چرخه عمر

بازاریاب­ های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه ­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه ­ی عمر که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید  با ایجاد امکان زمینه سازیِ رفتاری که به سودآوری، وفاداری مشتری و خریدهای مجدد وی می ­انجامد، می‌تواند کمک‌تان کند تا در این عرصه‌ی در حال تکامل عملکرد هوشمندانه‌تری داشته باشید. در این دوره به جان جانسچ، متخصص بازاریابی، بپیوندید که به بررسی مبانی بازاریابی چرخه­ ی عمر می­پردازد. جان چیستیِ بازاریابی چرخه­ ی عمر و مزایای کاربرد این رویکرد را توضیح می‌دهد. وی چهارچوب ساعت­ شنی بازاریابی را به طور دقیق توضیح داده و چگونگیِ یافتن و جذ

62
جان جانسچ
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی