4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی بازاریابی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر بازاریابی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در بازاریابی

1
اصول بازاریابی - توسعه ارزش پیشنهادی

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود. در این ویدان، به کریس گاوارد بپیوندید. او به این مسئله که چطور به "پیشنهاد ارزشی" بالا دست یابیم می پردازد. کریس ابتدا اهمیت"پیشنهاد ارزشی" را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا انتظارات، ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید.

او همچنین با تعریف ویژگی های قابل لمس، اجزای لازم برای یک "پیشنه

36m 22s
کریس گاوارد
شروع
2
نوآوری

مبتکران اغلب افرادی خلاق هستند. اما برای تبدیل یک ایده هوشمندانه به محصولی قابل عرضه در بازار به چیزی بیشتر از خلاقیت و ابتکار نیاز داریم. در این ویدان، یکی از بزرگترین صاحب نظران و کارشناسان نوآوری جهان، جف دایر، بینش خود را راجع به چگونگی کسب مهارت های کلیدی در انجام امور نوآورانه به اشتراک می گذارد و نحوه کاربرد این مهارت ها برای ایجاد نوآوری های مکرر را شرح می دهد. با او همگام شوید تا بتوانید ایده های نوآور کاربردی به وجود آورید.

در این ویدان، جف در مورد رفتارها و تکنیک هایی که می تواند شما را در ایجاد ایده های خلاقانه کمک کند، صحبت می کند. او همچنین روش هایی کاربردی برای انتقال ایده های تان به بازار و ثروتسازی از آنها را به شما ارایه می کند.

1h 1m
Jeff Dyer on Innovation
شروع
3
استراتژی خلق برند

داشتن برند عالی، ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. برند به مشتری کمک می کند تا کار شما را به خوبی ببینند، به آن علاقه مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در الویت قرار دهند و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند. شاید به نظر برسد که برندهای عالی خود به خود به وجود می آیند، اما در حقیقت، به صورتی حساب شده و با توجه به استراتژی برند پدید می آیند.

در این ویدان، لیندسی پدرسن کارشناس برتر برندینگ، چگونگی ایجاد یک استراتژی برند پرجذبه که برای سازمان ها سودآور و پرثمر باشد را شرح می دهد. او نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را طراحی کنید. او همچنین در این دوره آموزشی آنلاین به طور کامل به جایگ

1h
لیندسی پدرسن
شروع
4
مبانی بازاریابی - شخصیتی

آیا تا به حال احساس کرده اید که گویی یک خبرنامه یا تبلیغ مستقیما با شما سخن می گوید؟ بازاریاب ها با استفاده از تحلیل داده و سیستم اتوماسیون می توانند پیام رسانی و ارائه محصولات را متناسب با هر مشتری انجام دهند. این عمل، شخصی سازی نامیده می شود و می تواند به شما در تشخیص محصولات و خدمات و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. (یعنی فروش شما را رشد دهد!)

کریس گاوارد به بهینه سازی نرخ تبدیل و استراتژی شخصی سازی شرکت هایی چون آی بی ام، گوگل و اچ پی کمک کرده است. در این ویدان با او همگام شوید تا اصول شخصی سازی بازاریابی و چگونگی اعمال آنها در کمپین های خود را بیاموزید. کریس به بررسی اصول مختلف شخصی سازی می پردازد و یاد می دهد که چگونه آنها را به مجموعه ابزارهای موجود خود بیفزا

36m 20s
Chris Goward
شروع
5
مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی

آنچه در این ویدان می آموزید: تبلیغات کلامی 10 برابر بیشتر از تبلیغات سنتی تاثیر دارد، مردم در مورد چیزهای خاص صحبت می کنند اما چرا باید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند؟ چرا برخی از محصولات وارد بازار می شوند، بعضی از ایده ها به سرعت پخش می شوند؟ و برخی از محتوای آنلاین به اصطلاح ویروسی هستند؟
جونا برگر پروفسور دانشگاه وارتون می‌گوید که علمی در پشت تبلیغات دهان به دهان و انتقال اجتماعی مخفی شده است. 

61 دقیقه
جونا برگر
شروع
6
بازاریابی برای انسان ها

بازاریابی می­تواند در برگیرنده­ی فناوری­های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات­تان استفاده می­کنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب­ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان­ها بازاریابی می­کنیم.

در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می­دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک­تان می­کند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست­داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان­سرایی در موفقیت­شان ایفا می­کنند را درک کنید. این فیلم­ها باعث خواهند شد نقش ب

27m 43s
Stefan Mumaw
شروع
7
اصول بازاریابی در چرخه عمر

بازاریاب­های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه­ی عمر- که وادارتان می‌سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید-  با ایجاد امکان زمینه‌سازیِ رفتاری که به سودآوری، وفاداری مشتری و خریدهای مجدد وی می­انجامد، می‌تواند کمک‌تان کند تا در این عرصه‌ی در حال تکامل عملکرد هوشمندانه‌تری داشته باشید. در این دوره به جان جنتشک، متخصص بازاریابی، بپیوندید که به بررسی مبانی بازاریابی چرخه­ی عمر می­پردازد. جان چیستیِ بازاریابی چرخه­ی عمر و مزایای کاربرد این رویکرد را توضیح می‌دهد. وی چهارچوب ساعت­شنی بازاریابی را به طور دقیق توضیح داده و چگونگیِ یافتن و

1h 2m
John Jantsch
شروع