4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی خدمات مشتریان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر خدمات مشتریان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در خدمات مشتریان

1
خدمات مشتریان موفق

خدمات مشتری چیست؟ چگونه خدمات مشتریان بی نظیری را در سازمان خود ارایه دهیم؟

با به کار بستن اصولی که این ویدان به شما ارایه می کند، شما می توانید در سازمان تان، نوع مهمتری از خدمات مشتری که به خدمات حضوری معروف است را بهبود ببخشید. این ویدان چگونگی ارائه خدمات بی نظیر را به نمایندگان خدمات مشتری می آموزد و سبب می شود شما بتوانید روابطی مثبت، پربار و دراز مدت را با مشتریان تان ایجاد کنید.

نوآه فلمینگ، کارشناس خدمات مشتری، وابستگی مستقیم این خدمات را به وفاداری مشتری و همچنین میزان تاثیر این وفاداری در سودآوری شما را نشان می دهد. او تکنیک های آزمایش شده و واقعی را به منظور ایجاد بازخورد اولیه قوی، شناخت مشتری، آماده سازی و ایجاد انتظارات آشکار ارائه م

32
نوآه فلکینگ
شروع
2
گوش سپاری به مشتریان

اگر به دوره های فروشندگی رفته باشید، از مهارت گوش دادن موثر صحبت می کنند. اگر به کلاس های ارتباطات رفته باشید از اهمیت گوش کردن صحیح می گویند. اگر به کتب روانشناسی علاقه مند باشید، روی هنر گوش دادن درست تمرکز می کنند.

یادگیری گوش دادن موثر برای همه ما مفید است. گوش دادن یکی از ابزارهای بسیار قدرتمندی ست که هر فرد درگیر با خدمات مشتری باید به آن مجهز باشد. با این حال، بسیاری از متخصصان خدمات مشتری در این زمینه آموزش ندیده اند و یا درک درستی از آن ندارند. در این ویدان، کارشناس استراتژی مشتریان، نوآه فلمینگ، به شما کمک می کند تا مهارت های اساسی شنیداری خود را تقویت کنید و چارچوبی را طراحی می کند تا طبق آن به موفقیت برسید. پس با او همگام شوید.

نوآه از مهارت

17
نوآه فلکینگ
شروع
3
خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری

آیا محصول یا خدمت­تان ارزش قیمتش را دارد؟ حتی اگر اینطور فکر می­کنید باز هم ارتشی از رقبایتان، مشتری­های وفاداراتان را غرق در پیام­هایی می­کنند که عکس این مطلب را بیان می­دارد. جیل جریفین، متخصص وفاداری مشتری، به توضیح این مطلب می­پردازد که برداشت مشتری­ها از برندتان چگونه شکل می­گیرد؛ چرا به سراغ برندهای دیگر می­روند و چگونه می­توانید رابطه­ی بین برندتان، محصول/خدمت­تان و قیمت­تان را مدیریت کنید تا مشتری­ها بفهمند چرا پیشنهادتان ارزشمند است و وفادار باقی بمانند. وی با استفاده از مثال­های واقعی از شرکت­هایی مقل زاپوس، 3M و آمازون روش­های تائید شده­ای برای به حداکثر رساندن ارزش­تان ­و متمایز ساختن محصول/خدمت­تان ا

33m 14s
Jill Griffin
شروع
4
چگونه در کارمان مثبت باشیم؟

در این ویدان برندا به شما آموزش می دهد که چگونه در کارمان مثبت باشیم، در این دوره شما خواهید آموخت که مثبت گرایی چیست و چه فایده ای دارد، همچنین 21 استراتژی برای مثبت تر بودن را یاد خواهید گرفت، در پایان این ویدان می آموزید که چگونه با افراد منفی اطراف خود رفتار کنید و همین طور می فهمید در مواقع سخت و منفی زندگی مثبت بمانید.

34
برندا بیلی هیوز
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی