4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی فروش
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر فروش

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در فروش

1
موفقیت در فروش آنلاین

چرا فروش آنلاین حائز اهمیت است؟ چرا بیشتر شرکت‌ها به دنبال فروش آنلاین یا فروش مستقیم به مصرف‌کننده‌ها هستند و چرا شما هم باید همین کار را انجام دهید؟

پاسخ بسیار ساده است: چون فضای آنلاین جایی است که مشتریان شما در آنجا قرار دارند. امروزه تعداد مصرف‌کنندگانی که خرید آنلاین را به خاطر سادگی و آسانی آن ترجیح می‌دهند رو به افزایش است و بسیاری از شرکت‌ها به‌طور مستقیم درگیر فروش به مشتریان آنلاین خود شده‌اند.

در این ویدان، کسب‌وکارهای B2C یا کسب‌وکار به مصرف‌کننده، توسط جف بلومفیلد یکی از اساتید مطرح دنیا در زمینه‌ی فروش آموزش داده می‌شود که در آن شما می‌توانید خدمات یا کا

81 دقیقه
جف بلومفیلد
شروع
2
موفقیت در اتمام فروش‌های پیچیده

اگر مثل اکثر فروشنده‌های B2B (Business-to-Business) یا همان رودررو باشید، کمپانی شما مبالغ زیادی را صرف پیدا کردن راه‌حل‌هایی می‌کند که نه‌تنها برای حل مشکل مشتری شما مناسب باشد بلکه منجر به افزایش سود و ایجاد تفاوت بین شما و رقبایتان بشود.

 این امکان وجود دارد که شما با فشار پیچیدگی چرخه‌ی فروش و همچنین بهره‌وری از تبدیل مشتری هم‌دست به گریبان باشید.

کمپانی‌ها در تشخیص و دفاع از ارزش‌های خود در بازار اغلب به مشکل برمی‌خورند؛ زیرا ارتباط ملموس و قابل‌سنجش آن ارزش‌ها با موقعیت مشتری سخت‌تر شده است. هرچقدر که موقعیت مشتری و راه‌حل شما پیچیده‌تر باشد، منجر به ح

73
جف بلومفیلد
شروع
3
تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز

در دنیای امروز فروشندگانی را داریم که می‌فروشند و مهندسینی داریم که می‌سازند. اما چه کسی این دو رشته را به هم پل می‌زند؟ این مسئولیت اصلی مهندسی فروش است.

نیروی کار امروز شامل 0.5 میلیون مهندس فروش است و نیاز به آن‌ها با نرخ 8 تا 10 درصدی در حال رشد است. اما برای مهندس فروش بودن باید مهارت‌های تکنیکی‌تان را بامهارت روابط عمومی ترکیب کنید.

مهندسی فروش که به فروش فنی نیز شناخته می‌شود معمولاً یک شغل پردرآمد و پرطرفدار در دنیای امروز است. اما بسیاری حتی نمی‌دانند چنین شغلی وجود دارد.

جان کر، نویسنده و مدیر مسترینگ تکنیکال سِلز، بیش از 30 سال در شغل مهندس فروش تا

51
جان کر
شروع
4
آمادگی برای شغل شریف فروشندگی

صدها عنوان کتاب، دوره‌های دانشگاهی، برنامه‌های آموزشی آنلاین و همچنین سمینار با موضوع فروش وجود دارند که به‌سرعت شما را به یک متخصص فروش تبدیل می‌کنند.

تجربیات فروش شاید حاصل برخورد روزانه‌ی ما با فروشنده‌ها یا به خاطر فروشندگانی باشد که ما آن‌ها را در فیلم‌ها می‌بینیم درحالی‌که ازنظر متخصصین فروشی مثل دین کارل، تماشای فروشندگان در فیلم‌ها غیرقابل‌تحمل است و وجهه‌ی واقعی یک فروشنده درون آن‌ها نمایان نیست. 

دین کارل بیش از 30 سال است که در کار فروش حضور دارد و همیشه از برنامه‌ی تسلط بر اصول پایه پیروی کرده است و تحت تأثیر نظریات، اصول و تئوری‌های افراد سرشناس و

69
دین کارل
شروع
5
اصول اساسی فروش

به نظر شما امروزه چند فروشنده در جهان وجود دارد؟ پاسخ چیزی حدود 8 میلیارد نفر است؛ درست حدس زدید ما همگی فروشنده هستیم!

اگر شما صحبت می‌کنید و سعی در تأثیرگذاری دارید، همان کاری را انجام می‌دهید که فروشندگان می‌کنند، تأثیرگذاری بر روی دیگران!
پس چرا بعضی افراد در فروش بهتر از بقیه هستند؟ زیرا هدف آنان از تأثیرگذاری رسیدن به سود متقابل است و می‌دانند که چگونه باید مشکلات مشتریان را حل کنند؛ موضوع این دوره هم دقیقا همین است!

جف بلومفیلد که یک استاد حرفه‌ای فروش است و تجربیات زیادی هم دارد، تمام دوران کاری خود را صرف آموزش و پرورش فروشندگان کرده است. بهترین فروش

61
جف بلومفیلد
شروع
6
چگونه یک فرایند فروش پولساز را طی کنیم؟

فروش فرآیند فوق‌العاده‌ای است و کار یک فروشنده‌ی موفق این‌ست که با حل مشکل یا ارائه‌ی یک محصول عالی زندگی را برای خریداران بهتر کند. بااین‌حال بسیاری از افراد از ورود به دنیای فروش می‌ترسند؛ از طرد شدن احتمالی یا بد فهمیده شدن به خاطر درک اشتباه از فروش!

فروش مهمترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. اگر نتوانید خوب بفروشید باید یکی را پیدا کنید که کار فروش را برایتان انجام دهد.و اینطوری شما به آن فرد وابسته خواهید شد اما فروش یک مهارت قابل یادگیری است.می توانید یاد بگیرید که چگونه خوب بفروشید و اگر بتوانید خوب بفروشید می توانید همه چیز را تحت کنترل قرار دهید.

42
دین کارل
شروع
7
اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش

به نظر شما معنی ترغیب چیست؟

بیشتر مردم آن را این گونه تعریف می‌کنند: به عوض کردن ذهنیت مردم ترغیب گفته می‌شود.

مثلا وقتی از فرزند خود می‌خواهید اتاقش را تمیز کند، دوست دارید به شما بگوید ایده‌ی خوبیست، اجازه بده تا درباره‌ی آن فکر کنم؟ مسلماً خیر، شما می‌خواهید او حتماً اتاقش را تمیز کند.

ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی بیش از 2300 سال پیش گفت:" ترغیب هنری است تا مردم را مجبور کنیم کاری را انجام دهند که در حالت عادی انجام نمی‌دهند."

 کاربرد ترغیب در فروش چیست؟

کارشناسی فروش یعنی مجاب کردن خریدار به اینکه ک

61
برایان آهرن
شروع
8
در مذاکره فروش متخصص شوید

سالیان زیادی است که مردم روش های مذاکره را به یکدیگر آموزش می دهند اما در سال های اخیر سه تفاوت اصلی ایجاد شده است:

اول اینکه به لطف اینترنت خریداران اطلاعات بیشتری پیدا کرده اند. دوم اینکه به خاطر برنامه های مستند تلویزیونی همه ی مردم با ماظره و مذاکره آشنا شده اند و سوم اینکه امروزه همگی ما می توانیم در حین مذاکره واکنش های مغز طرف مقابل خود را شناسایی کنیم.

این ویدان توسط الیزابت مک لود نویسنده و مشاور ارشد فروش که با شرکت هایی مانند گوگل، جی ادونچرز، Hootsuite همکاری می کند، آموزش داده می شود. او به شما کمک و راهنمایی می کند تا بتوانید مذاکره کننده ی بهتری باشید و همچنین یاد می گیرید که چرا مبحث فروش نیاز

78
لیزا ارل مک لود
شروع
9
اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

مشتری یابی تا حد بسیار زیادی یک بازی فکری است. می توانید تمام آنچه که مناسب است را به زبان بیاورید اما اگر نگرش­تان با حرف هایتان هماهنگ نبوده یا اگر فرایند مشتری­یابی­تان منسجم نباشد آنگاه موفقیتتان در خطر خواهد بود.

در این دوره، جف بلومفیل مربی فروش شرکت­های فورچون 500 کمک­تان می­ کند تا ذهنیت درستی برای مشتری­ یابی پرورش دهید: یاد بگیرید چطور عوامل مزاحم را از سر راه­­تان بردارید تا بتوانید روی مشتری­ های بالقوه­ تان و نیازها دغدغه­ هایشان و اینکه چطور محصول یا خدمت ­تان می­تواند به شیوه ­ی منحصر به فردی به آنها کمک کند، متمرکز شوید. وی همچنین دیدگاه ­هایی در مورد برنامه ریزی برای موفقیت و پاداش دادن به خودتان برای با انگیز

33
جف بلومفیلد
شروع
10
اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک­لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می دهد.

وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی­­ گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت­ هایی که برقراری هر یک از این تماس ­ها در آن الزامی است را توضیح می­ دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت­ ها ایفا می­کند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه­ ی تصمیم گیری در مورد اینکه چه فردی

88
الیزابت مک لئود
شروع
11
پیش بینی فروش

پیش ­بینی فروش تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است چرا که بر آماده سازی فروش، برنامه ریزی ­های مالی، بودجه بندی، برنام ­ریزی­ های عملیاتی و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنجایی که پیش بینی ­های فروش تاثیرات بلند مدتی دارند، صحت هر چه بیشتر اطلاعات پیش بینی امری حیاتی است. در این دوره، درو بوید، استاد بازاریابی و فروش، فرایند گام به گامی برای ایجاد و مدیریت موثر پیش ­بینی ­های فروش به اشتراک می ­گذارد.  وی چگونگی تعریف بخش­ مورد نظرتان در بازار، ایجاد فرایندهای مناسب، انتخاب تکنیک ­های پیش ­بینی مناسب و گردآوری داده را نشان­تان می­دهد. علاوه بر این، چگونگیِ استفاده از هر دو روش پیش ­بینی کمّی و کیفی را مشخص می­ سازد.

46
درو بوید
شروع
12
فروش حرفه ای موفق

فروش حرفه‌ای دایره‌ی شغلی وسیع و متعددی دارد. بعضی از فروشندگان در کار خرده‌فروشی حرفه‌ای هستند، بعضی با صنایع خاص کار می‌کنند و عده‌ای هم مستقیماً به شرکت‌ها می‌فروشند؛ یک تقسیم‌بندی مجزای دیگر هم وجود دارد که بازاریابی میدانی نامیده می‌شود.

اساس بازاریابی میدانی کار از راه دور است. بسیاری علاقه‌مند به استقلال در کار هستند زیرا احساس می‌کنند تجارت خود را دارند، عده‌ای در این کار پیشرفت می‌کنند و ممکن است برای بعضی دیگر سخت باشد.

دین کارل که بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت‌های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است؛ در این دوره می‌خواهد همه م

46
دین کارل
شروع
13
مدیریت فرایند فروش موفق

زمانی که فروشندگان کلمه پروسه یا روند را می‌شنوند ناخودآگاه ذهنشان به سمت متن‌های از پیش تعیین‌شده و گزارش‌هایی می‌رود، که افرادی آن‌ها را تهیه‌کرده‌اند که در زمینه فروش هیچ فعالیتی نداشته‌اند. افرادی ممکن است به شما بگویند که یک پروسه فروش دارند ولی اگر از آن‌ها بخواهید این پروسه را برای شما توضیح دهند نمی‌توانند به‌صورت دقیق برای شما بیان کنند؛ ولی در مقابل فروشندگان حرفه‌ای می‌توانند دقیقاً به شما توضیح بدهند که قبل، هنگام و بعد هر تماس فروش چه فعالیتی انجام داده‌اند.

در این دوره جف بلومفیلد که کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است؛ به شما توضیح می‌دهد که چر

30
جف بلومفیلد
شروع
14
رازهای فروش برای کسب و کارهای کوچک

در این ویدان بهترین روش ها برای فروش بیشتر در کسب و کارهای کوچک را فرا می گیرید. وقتی حرف از فروش می شود می بینیم که کسب و کارهای کوچک بیشترین مشکل را دارند و بسیاری از صاحبان این کسب و کارها می گویند من فروشنده نیستم و نمی خواهم فروشنده باشم.
در این ویدان شما با معنی دقیق فروش آشنا می شوید و می آموزید که فروش یک خدمت است.
مدرس این دوره شما را با یک سیستم ساده جهانی آشنا می کند که بیشتر کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند. سیستمی را به شما معرفی می کند که به شما می آموزد چگونه درآمد زائی سریعی داشته باشید؟

49 دقیقه
داو کرنشاو
شروع
15
چگونه هر چیزی را به هر کسی بفروشیم؟

در این دوره دن لاک به ما آموزش می دهد که در هر زمان و هر کجا چگونه بفروشیم. پروسه فروش در هر زمان ویژگی های خاص خود را دارد. برای مثال در زمان حراج تکنیک های بسیاری وجود دارد که در این دوره راه های قدرتمند را با شما به اشتراک می گذارد.

7
دن لاک
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی