4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی پیشرفت و توسعه فردی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر پیشرفت و توسعه فردی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در پیشرفت و توسعه فردی

1
استراتژی های تصمیم گیری صحیح

علم و هنر تصمیم­گیری تجاری را از مایک فیگلیوئلو، مربی و مدرس رهبری، بیاموزید. مایک چهار نوع تصمیم­گیری-مستبدانه، مشورت­جویانه، مردم­سالارانه و توافقی- را به صورت کلی ترسیم و سبکی با بیشترین میزان تناسب با موقعیت­های خاص را مشخص می­سازد. مایک با درک اینکه ابهام بخشی از فرایندهای تصمیم­گیری است، چهار نوع ابهامی که با آنها مواجه خواهید شد را پوشش می­دهد؛ به این ترتیب به ندانسته­هایتان پی برده ریسک موجود را کاهش داده و برای پیشامدهای پیش­بینی نشده برنامه­ریزی می­کنید. وی همچنین تکنیک­هایی برای مشارکت سهام­داران در فرایند تصمیم­گیری ارائه داده و نحوه­ی استفاده از ماتریس واگذاری مسئولیت، RACI، (مسئول، پاسخگو، مشاور و مطلع) را هم تو

48
مایک فیگلیولو
شروع
2
اصول مدیریت زمان

در این ویدان مبانی نحوه مدیریت ساده و موثر زمان را فرا می گیرید تا بهره وری شما در کار و زندگی بالاتر برود.
در دوره اصول مدیریت زمان با سه اصل فضا، ذهن و زمان آشنا می شوید. با فرا گرفتن این سه اصل شما محیط کاری سازمان یافته ای خواهید داشت و همچنین خواهید آموخت چگونه بیشترین بهره را از هفته خود داشته باشید.

171
دیو کرانشاو
شروع
3
چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟

تکنیک­های عالی برای روی کاغذ آوردن کارهایی که باید انجام دهید و نرم­افزارهایی برای مدیریت اثربخش فهرست کارهای دیجیتالی که باید انجام دهید، پیدا کنید. سوزانا کای- متخصص امور سازمانی- چگونگیِ رویکرد به کارهایی که باید انجام دهید و اولویت­بندی آیتم­ها با استفاده از تکنیک­های مختلف ثابت شده را توضیح می­دهد.  سپس به بررسی پنج نرم­افزار عالی برای مدیریت کارهای دیجیتالی که باید انجام دهید، نقاط قوت و ضعف آنها و قابلیت کاربردشان می­پردازد.

 

 

42m 19s
Suzanna Kaye
شروع
4
چگونه متمرکز باشیم؟

در دنیای پر جنب وجوش مان، مدیریت زمان به تنهایی کافی نیست. برای آنکه کارایی تان را واقعا افزایش دهید حتما باید تمرکزتان را بهبود بخشیده و حواس تان به تقویم باشد. در این دوره، دیو کرنشاو، متخصص بهره وری و نویسنده ی موفق، به شما کمک می کند تا مهارت های حیاتی پرهیز ار عوامل مزاحم و متمرکز ماندن بر ارزشمند ترین امور را بیاموزید. فضای دیجیتال و فیزیکی اطراف تان را به نحوی بچینید که تمرکزتان را تقویب کند؛ شیوه هایی برای نگاه داشتن ذهن تان روی کارها کشف کنید و با تمرکز بر آنچه بیشترین اهمیت را دارد از رابطه هایتان- هم سر کار و هم در خانه- محافظت کنید.

56
داو کرنشاو
شروع
5
چگونه قاطع باشیم؟
54m 21s
Chris Croft
شروع
6
چگونه مقاوم باشیم و کم نیاوریم؟
42
تاتیانا کلوو
شروع
7
خودشناسی و توسعه خودآگاهی

با اینکه عوامل بسیار زیادی می­تواند در بازاریابی یک فرد موفق تاثیرگذار باشد، تقریبا تمام افرادی که به سطح بالایی از موفقیت فردی و حرفه­ای دست یافته­اند حس خودشناسی فوق­العاده­ای دارند. در این دوره، یاد بگیرید چطور خودشناسی­تان را بیشتر کنید تا خودتان را از نظر فردی توسعه داده و پیشرفت­ کاری­تان را بهبود بخشید. جما رابرتز- روانشناس سازمانی- کمک­­تان می­کند تا نحوه­ی افزایش خودآگاهی­تان را یاد گرفته و به این ترتیب بتوانید طرز فکر بقیه در مورد خودتان را درک کرده و اعمال­تان را به نحو بهتری با اهداف­تان همسو سازید. وی به شما یاد می­دهد چطور شناسایی عقاید­تان را شناسایی کنید تا  خودآگاهی­تان را افزایش دهید؛ از خوتان فاصله بگ

60
جما رابرتز
شروع
8
برای خود برند شخصی چشمگیر بسازید

با برندسازی شخصی می توانید شهرت تان را آگاهانه و با تمرکز بدست آورید و در ذهن مخاطب تصویری ایجاد کنید که خودتان می خواهید.

لیدا سیتروئن متخصص در زمینه مدیریت شهرت و برندسازی شخصی است. او طی 20 سال سابقه ی خود با مدیران و متخصصان شرکت ها همکاری می کند و به آنها کمک می کند چطور عملکرد متمرکز تر و مدبرانه تری داشته باشند.

در این ویدان با لیدا همراه باشید تا به شما آموزش دهد که چطور برندسازی شخصی را انجام دهید و با اعتماد به نفس بیشتر پیشرفت کنید.

33
لیدا سیتروئن
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی