4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی پیشرفت و توسعه فردی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر پیشرفت و توسعه فردی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در پیشرفت و توسعه فردی

1
استراتژی‌های تصمیم‌گیری صحیح

این دوره با همکاری شرکت سان استار رایگان شده است.

آیا در سازمان شما تصمیم‌گیری زمان‌بر است؟ آیا در محیطی کار می‌کنید که همه احساس می‌کنند در فرایند تصمیم‌گیری موضوعات کوچک و بزرگ هستند و تا زمانی که همه یک نظر نباشند، نمی‌توانید تصمیم درست بگیرید؟ از آنجا که تصمیم‌گیری از حساس‌ترین وظایف مدیران سازمان‌ها در سطوح مختلف سازمانی به شمار می‌رود، شناخت فرایند، ساختار، سازوکارها و ویژگی‌های تصمیم‌ها برای هدایت و برقراری ارتباط در سازمان اهمیت فراوان دارد. ازنظر علم مدیریت وجود دوگانگی بین هدف‌ها و عملکردها و ناتوانی مدیران در دستیابی به هدف‌های طراحی‌

48
مایک فیگلیولو
شروع
2
اصول مدیریت زمان

این ویدانِ مبانی مدیریت زمان است که توسط داو کرانشاو به شما آموزش داده می‌شود.

داو کرانشاو مدرس و مشاور کسب و کار، در دوره "اصول مدیریت زمان" مبانی نحوه‌ی مدیریت ساده و مؤثر زمان را به شما یاد می‌دهد تا بهره‌وری‌تان در کار بالاتر برود.

اول درباره‌ی سه اصل بهره‌وری یعنی فضا، ذهن و زمان صحبت می‌کند؛ به شما یاد می‌دهد که چگونه از این سه اصل در زندگی خود استفاده کنید و محیط کاری سازمان‌یافته‌تری داشته باشید. همین‌طور به شما نشان می‌دهد چگونه ایمیل‌های خود را به‌صورتی مدیریت کنید که به‌صورت خودکار با مبانی مدیری

171
داو کرانشاو
شروع
3
چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟

بیشتر ما یک لیست انجام کارداریم که به‌قدری بلند است که هیچ‌وقت کامل نمی‌شود. از کجا می‌فهمید کدام موارد فهرستتان از همه مهم‌تر هستند؟ اولویت با کدام کارهاست و چگونه می‌توانید کارهای در حال افزایش را مدیریت کنید؟

ابزار صحیح برای مدیریت فهرستتان و کسب موفقیت ضروری هستند.

سوزانا کی مسئول سازماندهی رویداد‌های حرفه‌ای و متخصص بهره‌وری است؛ او در این ویدان درباره‌ی ۵ روش منحصربه‌فرد برای فهرست‌های کاغذی و نرم‌افزارهای تهیه‌ی لیست صحبت می‌کند تا کارهای خود را طبق شخصیت و نیازهایتان مدیریت کنید.

همین‌طور چند مورد از بهترین روش‌ها برای شناخت اول

42
سوزانا کای
شروع
4
چگونه متمرکز باشیم؟

آیا تابه‌حال حس کرده‌اید که نمی‌توانید تمرکزتان را حفظ کنید و توجهتان مدام به چیزهای مختلف پرت می‌شود؟ اگر همین‌طور است بدانید که اصلاً تنها نیستید و می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید به‌راحتی تمرکزتان را حفظ کنید.

اگر یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را کنترل کنید، آنگاه افکار پریشان ذهنتان را مدیریت کرده‌اید و درنتیجه تمرکزتان در کار، درس و تک‌تک لحظات زندگی  افزایش می‌یابد، عملکرد بهتری خواهید داشت و به اهداف خود خواهید رسید.

در قرن بیست و یکم، تمرکز، چالش بسیار مهمی است ولی سؤال این ست که چگونه باید تمرکزمان را دوباره برگردانیم؟

داو کرنشاو متخصص بهره&

56
داو کرنشاو
شروع
5
چگونه قاطع باشیم؟

قاطعیت بسیار مهم است زیرا پایه و اساس هر کاری که انجام می‌دهیم، هر ارتباطی که با افراد چه در خانه و چه در محل کارداریم، چه یک‌به‌یک باشد چه جلسه‌ای و یا گروهی از دوستان، قاطعیت است.

اگر خوب فکر کنید می‌بینید که رهبری به قاطعیت نیاز دارد؛ در مدیریت زمان هم باید قاطع باشید؛ حتی یک ارائه‌ی خوب هم نیاز به قاطعیت دارد.

کار سختی ست چون یک مهارت ذاتی نیست و باید آن را فراگرفت. خیلی راحت است که در موقعیت‌های سخت یا وقتی‌که داریم موقعیت‌های سخت را حل می‌کنیم تسلیمگر یا پرخاشگر باشیم و رفتار بدون قاطعیت از خود نشان دهیم.

ولی در این ویدان کریس کرافت، نویسنده، سخنران و مرب

54
کریس کرافت
شروع
6
چگونه مقاوم باشیم و کم نیاوریم؟

آیا تابه‌حال شرایط نامناسب را به نفع خودتان تغییر داده‌اید؟ چگونه می‌توانید از عهده‌ی شرایط سخت برآیید؟

این ویدان درباره‌ی مقاومت است و شما را با ماهیت، چرایی و نحوه‌ی کسب مهارت‌های مقاومت آشنا می‌کند و کارایی شما را در زندگی بالا می‌برد که توسط تاتیانا کلوو، استاد ارشد درزمینهٔ ی ارتباطات تجاری تدریس می‌شود.

منظور ما از کلمه‌ی مقاومت چیزی نیست که در صحبت‌های خودمانی خود از آن استفاده می‌کنیم بلکه به این معنی که اغلب در صحبت‌هایی مانند این جملات وجود دارد: «او نمی‌تواند فشار را تحمل کند» یا «وقتی شرایط بد شد جا می‌زند» یا «او در حساس‌ترین لحظه خو

42
تاتیانا کلوو
شروع
7
خودشناسی و توسعه خودآگاهی

ازآن‌رو که خودشناسی به خداشناسی می‌انجامد و خداشناسی درواقع اصلی‌ترین مقدمه کمال و بلکه خود کمال انسان است. پس خودشناسی برای کمال انسان، امری ضروری و غیرقابل‌چشم‌پوشی است. همچنین خودشناسی مقدمه ضروری هر شناختی است؛ یعنی هیچ شناختی برای انسان حاصل نمی‌شود، مگر آنکه خود را بشناسیم. پس اگر خواستار شناخت حقایق هستی هستیم، باید نخست خود را بشناسیم.

به دست آوردن خودآگاهی یک سفر است. راه‌حل سریعی وجود ندارد. تمام افرادی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای به موفقیت بسیاری دست‌یافته‌اند، یک خصوصیت مشترک به نام خودآگاهی دارند. اگر می‌خواهید مهارت‌های رهبری خودتان را توسعه دهید و پیشرفت کاری خودتان را بیشتر

60
جما رابرتز
شروع
8
برای خود برند شخصی چشمگیر بسازید

اگر از پنج نفر، که شما را می‌شناسند بپرسند که شما در چه زمینه‌ای خوب هستید و یا در نظر آن‌ها ویژگی شاخص شما چیست چه پاسخی می‌دهند؟ آیا همان پاسخی را می‌دهند که شما دوست دارید؟

با برند سازی شخصی می‌توانید شهرتتان را آگاهانه و با تمرکز به دست آورید و اطمینان داشته باشید که دیگران همان تصویری را از شما دارند که شما می‌خواهید.

لیدا سیتروئن متخصص شهرت و برند سازی شخصی است؛ او بیش از 20 سال است که با مدیران، متخصصان و شرکت‌ها همکاری دارد که همه آن‌ها می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند در شغلشان و در تمام موقعیت‌های حرفه‌ای

33
لیدا سیتروئن
شروع