-
1
نوآوری
استاد : جف دایر
ما معمولاً سؤالات زیادی مطرح نمیکنیم، اما کارآفرینان پرسشگرهای مطرحی هستند. آنها عقبنشینی نمیکنند و مایلاند که وضعیت موجود را به چالش بکشند و چیزی که متوجه شدیم این بود ک ... -
2
مبانی بازاریابی - شخصیتی
استاد : کریس گاوارد
دلیل خوبی برای محبوبیت شخصیسازی در بازاریابی وجود دارد، زیرا جواب میدهد بهجز وقتیکه جواب نمیدهد. شناختن تکنیکهای لازم برای ایجاد یک برنامهی شخصیسازی حرف ... -
3
پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی
استاد : برایان هانیگمن
آن چه برای بدست آوردن شغل در حوزه بازاریابی نیاز دارید بیاموزید. مربی شغلی و مشاور بازاریابی، برایان هانیگمن در هر دو سمت میز مصاحبه نشسته است. در اینجا ترفندها و توصیه هایی برای کمک به استخدام شما ار ... -
4
اصول بازاریابی | توسعه ارزش پیشنهادی
استاد : کریس گاوارد
"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟ ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ... -
5
بازاریابی برای نسل Z
استاد : جونا استیلمن
0 دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه میتوانید کمپینهای بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید. همچنین ... -
6
تعیین بودجه برای بازاریابی
استاد : لوئان وایز
بازاریابی، سرمایه گذاریِ تجاری مهمی است. مقدار بودجه ای که برای بازاریابی در نظر می گیرد به طور مستقیم بر رشد و سودآوری تان تاثیر می گذارد. لوئان وایز متخصص بازاریابی هزینه های بازاریابی و شیوه های مخ ...
-
1
اصول بازاریابی | تقسیمبندی مشتریان
استاد : دوگ لاد
حدود 20 درصد افراد جامعه معمولاً درآمدهای بسیار بالایی دارند، اگر میخواهید این افراد محصول شما را بخرند یا به هدف شما کمک مالی کنند. بهتر نیست بدانید کجا زندگی میکنند؟ چه محصولاتی میخرند یا چطور بر ... -
2
طراحی برنامه ورود به بازار
استاد : دایدر بریک انریج
عرضه محصول جدید یا ورود به بازار جدید یا هر دو، برنامه ورود به بازار شما بخش مهمی از موفقیت شما و محصولتان است. دوره «طراحی برنامه ورود به بازار» به بازار توسط خانم دایدر بریک ا ...
-
1
اصول بازاریابی | بازار هدف
استاد : لوئان وایز
به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا ...
-
1
مبانی بازاریابی | رفتار مصرف کننده
استاد : درو بوید
بازاریاب های خوب می دانند مشتریانشان چطور فکر و عمل می کنند. آن ها توجه ویژه ای به رفتار مصرف کننده ها و نحوه خرید و استفاده از محصولات و خدمات دارند. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند وارد ذهن م ... -
2
روشهای جدید مشترییابی
استاد : محمد مهدی ربانی
فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق میافتد. چرخهای که بهطور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشترییابی است. هر سازمانی به ... -
3
طریقه پیدا کردن مشتری ایدهآل
استاد : برایان تریسی
دوره بیست و هفتم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژیهای افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاری ... -
4
جذب مشتری
استاد : برایان تریسی
جذب مشتری جدید، بخش مهم و دشوار در بسیاری از رشته های شغلی می باشد. جذب مشتری و حفظ آن، یعنی موفقیت در کسب و کار و بازاریابی. یکی از مهمترین راه های موفقیت و کسب درآمد، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان ...
-
1
اصول تحقیقات بازار
استاد : سارا وایز
به متخصص تحقیقات بازار سارا وایز بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیکهای تحقیقات بازاریابی رو بررسی کرده و نحوه بهره بردن از اونها رو برای تقریباً هر چالشی که در دست دارید، مرورکند. سارا پایه و اساس دور ... -
2
آنالیز رقبا برای افزایش سود
استاد : برایان تریسی
برایان تریسی در دوره آنالیز رقبا میگوید: به کسبوکار تقریباً مثل جنگ نگاه کنید و رقیب را مثل یک دشمن بپندارید. دشمن چه کسی است؟ شما باید بهطور مداوم دنبال راههایی برای باهوش&zwn ... -
3
بازاریابی و فروش هرچیزی
استاد : برایان تریسی
افرادی که بازاریابی و فروش انجام میدهند، با پادشاه کسبوکار یعنی مشتری، ارتباط مستقیمی دارند و جذب و حفظ مشتری و تلاش برای ایجاد مشتری وفادار از دلایل اهمیت بازاریابی و فروش است. برایان تر ...
-
1
مدیریت محصول و برند
استاد : لوییز رودریگز باپتیستا
هرسال چند محصول خوب عرضه میشوند؟ اگر جوابتان 33 هزار محصول بود، درست حدس زدهاید. هرسال چند محصول خوب شکست میخورند؟ فکر میکنید چرا محصولات خوب شکست میخورند؟ یک دلیل آن نات ... -
2
بازاریابی جادویی
استاد : برایان تریسی
برایان تریسی در دوره بازاریابی جادویی میگوید: " ۸۰ درصد محصولات و خدمات که از امروز تا ۵ سال آینده استفاده میشوند، هنوز اختراع نشدهاند و ۸۰ درصد محصولات و خدماتی که امروز بهطور ... -
3
انتخاب یک محصول یا سرویس جدید
استاد : برایان تریسی
دوره سیزدهم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژیهای افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی و ... -
4
نحوه توزیع محصول
استاد : برایان تریسی
دوره سی ام از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژیهای افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی و ...
-
1
تعیین قیمت محصول در یک کسب و وکار
استاد : برایان تریسی
دوره شانزدهم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژیهای افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی ...
-
1
بوم مدل کسب و کار (Canvas)
استاد : دن استاتز
بوم مدل کسبوکار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که بهصورت واضح بیان میکند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمدزایی برسد ... -
2
مدل های کسب و کار دیجیتال
استاد : آندریاس کنستانتینو
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرک ... -
3
طریقه نوشتن بیزینس پلن
استاد : مایک فیگلیولو
بیزینس پلن چیست؟ بیزینسپلن سندی است که در آن شرح یک تجارت، محصولات یا خدمات آن، نحوه کسب درآمد، رهبری و نیروی انسانی، تأمین اعتبار آن، مدل عملکرد آن و بسیاری دیگر از جزئیات ضروری برای موفقیت درج ... -
4
طریقه نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
استاد : درو بوید
هیچ سفر موفقیت آمیزی بدون نقشه راه آغاز نمی شود، و هیچ تلاش بازاریابی موفقی بدون برنامه آغاز نمی شود. این دوره به همه کمک می کند – از متخصصین بازاریابی تا صاحبین کسب و کارهای کوچک – تا برن ...