مسیر یادگیری بازاریابی مقدماتی

9 ماژول . 24 ساعت آموزش
قیمت با تخفیف:468000تومان

مسیر یادگیری بازاریابی مقدماتی
در بازار رقابتی امروزی که به‌سرعت در حال تغییر است، بازاریابی مهم‌ترین راه نجات برای کسب‌وکار شما است. یادگیری نحوه تنظیم یک استراتژی بازاریابی واضح و ایجاد کمپین‌های بازاریابی موفق برای ایجاد آگاهی از برند شما، جذب مشتریان ایده‌آل برای کسب‌وکار شما و افزایش درآمد ضروری است.
اگر در بازاریابی تازه‌وارد هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، یا می‌خواهید کشف کنید که چگونه بازاریابی مؤثر می‌تواند برای شما مفید باشد، «مسیر یادگیری بازاریابی مقدماتی» می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. مسیر مبانی بازاریابی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی با موضوع بازاریابی و اصول اولیه و مهم آن آشنا می‌شوید و آن‌ها را در کسب‌وکارتان می‌توانید به کار بگیرید و تأثیرش را ببینید.
در این مسیر آموزشی مقدماتی بازاریابی، مراحل بازاریابی مؤثر برای انتقال پیامی ارزشمند و رفع نیازهای مشتریانتان، هدف قرار دادن مشتریان ایده‌آل و جذب آن‌ها، گسترش آگاهی از محصولات و خدماتتان و توسعهٔ کسب‌وکارتان را کشف خواهید کرد.

«مسیر یادگیری بازاریابی مقدماتی» شامل 8 ماژول یا 8 گام به شرح زیر است:
• مفاهیم و اصول بازاریابی:
در این بخش یاد می‌گیرید که چطور به ایده‌های خلاقانه برسید و اینکه چطور این ایده‌های خلاقانه را به نوآوری‌های کاربردی تبدیل کنید و در بازار موفق شوید. آنچه برای به دست آوردن شغل در حوزه بازاریابی نیاز دارید را خواهید آموخت. می‌آموزید شخصی‌سازی چیست؟ در زیرساخت‌های شخصی‌سازی باید به چه چیزهایی توجه کنید؟ و از همه مهم‌تر چگونه یک برنامهٔ قوی برای شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های شخصی طراحی کنید که مختص کسب‌وکار شما باشد؟
• (Segmentation) بخش‌بندی بازار:
منظور از بخش‌بندی مشتریان این است که بفهمید مشتریان شما چه کسانی هستند و چطور آن‌ها را بخش‌بندی کنید. صرف‌نظر از اینکه در چه کسب‌وکاری هستید یا سازمانتان در چه زمینه‌ای کار می‌کند، درک اینکه مشتری شما چه کسی هست و چطور رفتار می‌کند، مهم است..
• (Targeting) انتخاب بازار هدف:
این بخش بهترین روش‌ها و شیوه‌هایی که می‌تواند کمک کند تا با استفاده از هدف‌گذاری به‌طور موفقیت‌آمیزی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید را پوشش می‌دهد.
• مشتری‌یابی:
فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق می‌افتد. چرخه‌ای که به‌طور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشتری یابی است.
• تحلیل رقبا:
در این بخش یاد می‌گیرید چطور مشتریان خودتان را از طریق تکنیک‌های کمی و کیفی، از نظرسنجی و مصاحبه گرفته تا مطالعات یادداشت‌های تلفن همراه و مردم‌شناسی بشناسید. یاد می‌گیرید که چگونه اهداف تحقیقاتی خودتان را توضیح بدهید، چگونه شرکت خودتان را به انجام تحقیقات ترغیب کنید.
• توسعه کالای جدید:
این بخش درباره رسیدن از ایده به محصول، عرضه محصولات جدید و مدیریت چرخه عمر است. درباره توسعه یک برند قوی برای محصول است. برای الهام بخشیدن به ذینفعان و بهبود تراز مالی است.
• قیمت‌گذاری:
روش‌های قیمت‌گذاری محصول را به‌طور کامل بررسی می‌شود. به معرفی روش‌های قیمت‌گذاری پرداخته می‌شود و تمامی روش‌های قیمت‌گذاری موردبررسی قرار خواهند گرفت.
• مدل کسب‌وکار
بوم مدل کسب‌وکار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که به‌صورت واضح بیان می‌کند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمدزایی برسد.:
نکات برجسته مسیر یادگیری بازاریابی مقدماتی شامل:
 مشتری ایده‌آل شما کیست و چگونه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید
 یک برنامه بازاریابی ساده و مؤثر ایجاد کنید.
 یک پیام قانع‌کننده برای ایجاد رابطه با مخاطبان خود بیان کنید.
 مشتریان بالقوه را به مشتریان و طرفداران تبدیل کنید.
 محتوای بازاریابی با اقلام ارزشمند ایجاد کنید.
اگر می‌خواهید یک بازاریاب موفق شوید، این مسیر آموزشی برای شما مناسب است.
فروش بدون بازاریابی موفق نخواهد بود. بازار و رفتار مصرف‌کنندگان در شرایط مختلف مداوم در حال تغییر است و بدون درک درست از این رفتارها و تغییرات نمی‌توان برای مدت زیادی مشتریان را ترغیب به خرید کرد.
 

گام 1
مفاهیم و اصول بازاریابی
  • 1

    نوآوری

    استاد : جف دایر

    ما معمولاً سؤالات زیادی مطرح نمی‌کنیم، اما کارآفرینان پرسشگرهای مطرحی هستند. آن‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند و مایل‌اند که وضعیت موجود را به چالش بکشند و چیزی که متوجه شدیم این بود ک ...
  • 2

    مبانی بازاریابی - شخصیتی

    استاد : کریس گاوارد

    دلیل خوبی برای محبوبیت شخصی‌سازی در بازاریابی وجود دارد، زیرا جواب می‌دهد به‌جز وقتی‌که جواب نمی‌دهد. شناختن تکنیک‌های لازم برای ایجاد یک برنامه‌ی شخصی‌سازی حرف ...
  • 3

    پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی

    استاد : برایان هانیگمن

    آن چه برای بدست آوردن شغل در حوزه بازاریابی نیاز دارید بیاموزید. مربی شغلی و مشاور بازاریابی، برایان هانیگمن در هر دو سمت میز مصاحبه نشسته است. در اینجا ترفندها و توصیه هایی برای کمک به استخدام شما ار ...
  • 4

    اصول بازاریابی | توسعه ارزش پیشنهادی

    استاد : کریس گاوارد

    "پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟ ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ...
  • 5

    بازاریابی برای نسل Z

    استاد : جونا استیلمن

    0 دیوید استیلمن و جونا استیلمن در این ویدان به شما خواهند آموخت که نسل Z کیست و چگونه می‌توانید کمپین‌های بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن این مخاطبان باهوش جدید تطبیق دهید. همچنین ...
  • 6

    تعیین بودجه برای بازاریابی

    استاد : لوئان وایز

    بازاریابی، سرمایه گذاریِ تجاری مهمی است. مقدار بودجه ای که برای بازاریابی در نظر می گیرد به طور مستقیم بر رشد و سودآوری تان تاثیر می گذارد. لوئان وایز متخصص بازاریابی هزینه های بازاریابی و شیوه های مخ ...
گام 2
(Segmentation) بخش بندی بازار
  • 1

    اصول بازاریابی | تقسیم‌بندی مشتریان

    استاد : دوگ لاد

    حدود 20 درصد افراد جامعه معمولاً درآمدهای بسیار بالایی دارند، اگر می‌خواهید این افراد محصول شما را بخرند یا به هدف شما کمک مالی کنند. بهتر نیست بدانید کجا زندگی می‌کنند؟ چه محصولاتی می‌خرند یا چطور بر ...
  • 2

    طراحی برنامه ورود به بازار

    استاد : دایدر بریک انریج

    عرضه محصول جدید یا ورود به بازار جدید یا هر دو، برنامه ورود به بازار شما بخش مهمی از موفقیت شما و محصولتان است. دوره «طراحی برنامه ورود به بازار» به بازار توسط خانم دایدر بریک ا ...
گام 3
(Targeting) انتخاب بازار هدف
  • 1

    اصول بازاریابی | بازار هدف

    استاد : لوئان وایز

    به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا ...
گام 4
مشتری یابی
  • 1

    مبانی بازاریابی | رفتار مصرف کننده

    استاد : درو بوید

    بازاریاب های خوب می دانند مشتریانشان چطور فکر و عمل می کنند. آن ها توجه ویژه ای به رفتار مصرف کننده ها و نحوه خرید و استفاده از محصولات و خدمات دارند. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند وارد ذهن م ...
  • 2

    روش‌های جدید مشتری‌یابی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق می‌افتد. چرخه‌ای که به‌طور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشتری‌یابی است. هر سازمانی به‌ ...
  • 3

    طریقه پیدا کردن مشتری ایده‌آل

    استاد : برایان تریسی

    دوره بیست و هفتم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاری ...
  • 4

    جذب مشتری

    استاد : برایان تریسی

    جذب مشتری جدید، بخش مهم و دشوار در بسیاری از رشته های شغلی می باشد. جذب مشتری و حفظ آن، یعنی موفقیت در کسب و کار و بازاریابی. یکی از مهمترین راه های موفقیت و کسب درآمد، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان ...
گام 5
تحلیل رقبا
  • 1

    اصول تحقیقات بازار

    استاد : سارا وایز

    به متخصص تحقیقات بازار سارا وایز بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیک‌های تحقیقات بازاریابی رو بررسی کرده و نحوه بهره بردن از اون‌ها رو برای تقریباً هر چالشی که در دست دارید، مرورکند. سارا پایه و اساس دور ...
  • 2

    آنالیز رقبا برای افزایش سود

    استاد : برایان تریسی

    برایان تریسی در دوره آنالیز رقبا می‌گوید: به کسب‌وکار تقریباً مثل جنگ نگاه کنید و رقیب را مثل یک دشمن بپندارید. دشمن چه کسی است؟ شما باید به‌طور مداوم دنبال راه‌هایی برای باهوش&zwn ...
  • 3

    بازاریابی و فروش هرچیزی

    استاد : برایان تریسی

    افرادی که بازاریابی و فروش انجام می‌دهند، با پادشاه کسب‌وکار یعنی مشتری، ارتباط مستقیمی دارند و جذب و حفظ مشتری و تلاش برای ایجاد مشتری وفادار از دلایل اهمیت بازاریابی و فروش است. برایان تر ...
گام 6
توسعه کالای جدید
  • 1

    مدیریت محصول و برند

    استاد : لوییز رودریگز باپتیستا

    هرسال چند محصول خوب عرضه می‌شوند؟ اگر جوابتان 33 هزار محصول بود، درست حدس زده‌اید. هرسال چند محصول خوب شکست می‌خورند؟ فکر می‌کنید چرا محصولات خوب شکست می‌خورند؟ یک دلیل آن نات ...
  • 2

    بازاریابی جادویی

    استاد : برایان تریسی

    برایان تریسی در دوره بازاریابی جادویی می‌گوید: " ۸۰ درصد محصولات و خدمات که از امروز تا ۵ سال آینده استفاده می‌شوند، هنوز اختراع نشده‌اند و ۸۰ درصد محصولات و خدماتی که امروز به‌طور ...
  • 3

    انتخاب یک محصول یا سرویس جدید

    استاد : برایان تریسی

    دوره سیزدهم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی و ...
  • 4

    نحوه توزیع محصول‌

    استاد : برایان تریسی

    دوره سی ام از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی و ...
گام 7
قیمت گذاری
گام 8
مدل کسب و کار
  • 1

    بوم مدل کسب و کار (Canvas)

    استاد : دن استاتز

    بوم مدل کسب‌وکار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که به‌صورت واضح بیان می‌کند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمدزایی برسد ...
  • 2

    مدل های کسب و کار دیجیتال

    استاد : آندریاس کنستانتینو

    مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرک ...
  • 3

    طریقه نوشتن بیزینس پلن

    استاد : مایک فیگلیولو

    بیزینس پلن چیست؟ بیزینس‌پلن سندی است که در آن شرح یک تجارت، محصولات یا خدمات آن، نحوه کسب درآمد، رهبری و نیروی انسانی، تأمین اعتبار آن، مدل عملکرد آن و بسیاری دیگر از جزئیات ضروری برای موفقیت درج ...
  • 4

    طریقه نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن

    استاد : درو بوید

    هیچ سفر موفقیت آمیزی بدون نقشه راه آغاز نمی شود، و هیچ تلاش بازاریابی موفقی بدون برنامه آغاز نمی شود. این دوره به همه کمک می کند – از متخصصین بازاریابی تا صاحبین کسب و کارهای کوچک – تا برن ...
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.